חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטארבקס עושים שיווק ויראלי - באהבה

מאת: hi-dשיווק באינטרנט06/01/2010905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמדברים על העוצמה של תוכן וידאו באינטרנט בעידן ה- WEB2.0, אולי אין דוגמא טובה יותר מהפרויקט הזה:

ב 7 דצמבר 2009 בשעה 1:30 בצהרים (שעון גריניץ'), הזמינה רשת בתי הקפה העולמית "סטארבקס", מוזיקאים מכל רחבי העולם לשיר שיר מסוים ביחד בזמן נתון. השיר היווה, חלק מפרויקט העלאת המודעות לאיידס באפריקה.

בתיזמון ממוקד ומרהיב, ניגנו ושרו מוזיקאים מ-156 מדינות, את "All you Need is Love" של הביטלס. קטעי הוידאו זרמו ישירות לאתר המיוחד שנבנה לצורך הפרויקט  StarbucksLoveProject.com , והטובים שביניהם נאספו לקליפ המוצג לפניכם שזכה ב- 3 שבועות ליותר מ- 200 אלף צפיות.

גולשים עדיין יכולים להיכנס לאתר, ובלחיצת כפתור להקליט את עצמם (במצלמת האינטרנט) שרים את הביטלס.עבור כל VOICE, סטארבקס תתרום עוד 5 סנט למלחמה במחלת האיידס באפריקה, שגובה כמעט מיליון קורבנות בשנה.

בסטארבקס מספרים שלא חזו את ההיענות העצמוה לפרויקט. המשתתפים הגדילו לעשות ובמקרים רבים צילמו את עצמם בתלבושות מסורתיות על רקע נופים מוכרים המייצגים את ארצם.

הצפיה בסרטון. קצת מזכירה את מה שהרגשנו בפרויקטים מוסיקליים אחרים, כמו במופע ה- "LIVE-AID" או בשיר We Are The World. רק שכאן לא מדובר במוזיקאים מפורסמים, אלא באנשים אנונימיים כמונו  – מה שמחזק את תחושות ההזדהות.
גם אם זאת לא הייתה כוונתם המקורית, סטארבקס שברו שיא גינס כשיצרו את ה"שיר הרב-לאומי ביותר". כריס ברוזו, סגן נשיא סטארבאקס, אמר על הפרויקט: "הצטרפות אנשים מרחבי העולם באמצעות מוסיקה מעוררת את התחושה של אהבה. כולם רוצים להיות שותפים לעניין". ואני אומרת: "האינטרנט לוקח את הרצון ומוציאו אל הפועל". ועל כך נאמר שוב: "יש רשת" (-:


שנה אזרחית מצוינת לכם אזרחי הרשת באשר אתם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi-d

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hi-d

מאת: hi-dשיווק באינטרנט29/12/091049 צפיות
הסרט הקצר SIGNS (סימנים), הופץ לאינטרנט רק בקיץ שעבר ואוטוטו מגיע לסף ה- 3.5 מליון צפיות. מדובר בסיפור רומנטי מקסים וחמוד על בחור צעיר שמעביר את חייו המשעממים והבודדים בין עבודתו במשרד אפרורי לביתו הריק. את האושר והטעם לחיים הוא מוצא מעבר לחלון, במשרד הסמוך, שם נתקל יום אחד מבטו בבחורה יפה וחייכנית, המפלרטטת איתו באמצעות ניירות משרדיים עליהם משורבטים מסרים קצרים ואייקונים (אלו הסימנים).

מאת: hi-dפרסום באינטרנט15/12/09910 צפיות
"תוכן וידאו לאינטרנט" לא תמיד חייב להיות בהקשר ה- "סוזן בוילי" של המונח. כשאנחנו מציגות את שירותינו, לאנשים כבר עולה בראש מתי ה-וידאו שלהם יופיע בפינה הבאה של "הצינור" או כפוסט ב"מזבלה" ומפנטזים על 100 אלף צפיות בשבוע. אז נכון, תכני הוידאו האינטרנטיים הידועים ביותר, הם אלו שהיה להם את המימד ה-ויראלי, שאיפשר להם להתפשט כשריפה בשדה קוצים, בין מחשביהם של מליוני גולשים.

מאת: hi-dניהול תוכן07/12/091076 צפיות
זו לא בדיחה. הרוחות נושבות חזק בכיוון התוכן באינטרנט. תקציבי הפרסום המופנים למדיה האינטרנטית, הולכים וגדלים. ברמה הפרסומית הופך האינטרנט למדיה נוספת ומשמעותית. את מקומם של הבאנרים והטקסטים תופס הוידיאו והוא חייב להצטיין.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213565 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184499 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162435 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163296 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153267 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153379 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica