חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכוכב החדש בשמי הפרסום ברשת: תוכן וידאו

מאת: hi-dניהול תוכן07/12/20091073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זו לא בדיחה. הרוחות נושבות חזק בכיוון התוכן באינטרנט. תקציבי הפרסום המופנים למדיה האינטרנטית, הולכים וגדלים. ברמה הפרסומית הופך האינטרנט למדיה נוספת ומשמעותית. את מקומם של הבאנרים והטקסטים תופס הוידיאו והוא חייב להצטיין.

למה? כי באופן אמיתי וגורף אתה חייב לבלוט. קלות הדעת הבלתי נסבלת שבה קליק ואתה כבר לא שם, מאלצת את הפרסומאים והמשווקים להשקיע ולהמציא את עצמם מחדש בכל פעם. עם טכנולוגיה, בלי טכנולוגיה, ויראלי, בנאלי, מתוק, דרמטי, דוקומנטרי, הכל הולך, רק תענינו אותי על הדרך בבקשה.

הקלקה לא דומה ללחיצה על שלט הטלוויזיה

החכמה היא להקליק אותך פנימה ולא זה לא דומה לשלט הטלוויזיה. בטלוויזיה יש רגולציה, מסגרת זמן נתונה, ברייקים ארוכים וטרחניים של פרומואים ופרסומות,  והתוכן? לרוב רדוד-רייטינג ובשורה התחתונה מתייג אותך תחת הצופה שמבקש לעצמו בידור רדוד שהמכנה המשותף שלו נמוך.

הצורך לבלוט מגיע בסופו של דבר לדיון בדבר האמיתי תוכן, תוכן ועוד תוכן. את זה תמצא באינטרנט.

וגוגל? מי שלא חיפש עם ילדיו תחת הערך טרויה וקיבל 576 טקסטים ארוכים בנושא שכל אחד מהם ארוך מהשני, לא יבין אימא לארבעה לעולם.

ואני שואלת את גוגל - למה לא ערכים בוידיאו?

סרטון קצר וממוקד בכל נושא, משהו שממנו אפשר להבין רגע במה מדובר ואז לבחור את המקום שבו אתה רוצה להעמיק ושם לבחור טקסט ממוקד.

מה הורים באשר הם לא נחשבים קהל יעד? ילדים שצריכים להבין משהו לא יבינו אותו טוב יותר באמצעות וידיאו ממוקד? עשו להם ולנו את הטובה הזאת והקליקו פנימה עוד מספר רב של גולשים מרוצים שיודו לכם באצבעות.

החזון הפרטי שלי

ערוץ אינטרנט משלי שיכיל את כל הסדרות והסרטים שאני אוהבת,  מהדורת חדשות נבחרת, כתבות בנושאים שמעניינים אותי, לינקים לדברים חדשים ומרתקים, מבזקים יומיים וכן גם פרסומות שידברו אלי באופן פרטי כאימא, כאישה, כיוצרת.

ועל כך אמרו אמן והקליקו עצמכם לדעת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi-d

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hi-d

מאת: hi-dשיווק באינטרנט06/01/10903 צפיות
בתיזמון ממוקד ומרהיב, ניגנו ושרו מוזיקאים מ-156 מדינות, את "All you Need is Love" של הביטלס. קטעי הוידאו זרמו ישירות לאתר המיוחד שנבנה לצורך הפרויקט StarbucksLoveProject.com , והטובים שביניהם נאספו לקליפ המוצג לפניכם שזכה ב- 3 שבועות ליותר מ- 200 אלף צפיות

מאת: hi-dשיווק באינטרנט29/12/091047 צפיות
הסרט הקצר SIGNS (סימנים), הופץ לאינטרנט רק בקיץ שעבר ואוטוטו מגיע לסף ה- 3.5 מליון צפיות. מדובר בסיפור רומנטי מקסים וחמוד על בחור צעיר שמעביר את חייו המשעממים והבודדים בין עבודתו במשרד אפרורי לביתו הריק. את האושר והטעם לחיים הוא מוצא מעבר לחלון, במשרד הסמוך, שם נתקל יום אחד מבטו בבחורה יפה וחייכנית, המפלרטטת איתו באמצעות ניירות משרדיים עליהם משורבטים מסרים קצרים ואייקונים (אלו הסימנים).

מאת: hi-dפרסום באינטרנט15/12/09909 צפיות
"תוכן וידאו לאינטרנט" לא תמיד חייב להיות בהקשר ה- "סוזן בוילי" של המונח. כשאנחנו מציגות את שירותינו, לאנשים כבר עולה בראש מתי ה-וידאו שלהם יופיע בפינה הבאה של "הצינור" או כפוסט ב"מזבלה" ומפנטזים על 100 אלף צפיות בשבוע. אז נכון, תכני הוידאו האינטרנטיים הידועים ביותר, הם אלו שהיה להם את המימד ה-ויראלי, שאיפשר להם להתפשט כשריפה בשדה קוצים, בין מחשביהם של מליוני גולשים.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183774 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182816 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172861 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144132 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148383 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica