חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקצוע מבוקש - הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

מאת: ירון כהןמחשבים ניידים01/06/20151037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגוף המפקח על הכשרה והסמכה של הנדסאים בכלל והנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בפרט נקרא המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע (מה"ט) והוא כפוף למשרד הכלכלה. על מנת להפוך להיות הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים יש קודם כול לעמוד בכול הבחינות והקריטריונים שמציב גוף זה. מכללת אורט מתמחה בהכשרת הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, ומציעה מסלול מיוחד להכשרת אנשי מקצוע איכותיים בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים של בניינים, דירות, מבני ציבור, גינות ועוד.

הכשרת הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים הוא מקצוע בעל אורינטציה יישומית, ובשל ההתפתחות הטכנולוגית המואצת של העשורים האחרונים הוא הפך נדרש ביותר בשוק העבודה הרלוונטי לו. הכשרת הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים לוקחת בין שנתיים לשלוש, בהתאם למסלול שבוחר/ת התלמיד/ה. מסלול לימודי הבוקר אורך שנתיים, ומסלול לימודי הערב, המאפשר לתמיד/ה להחזיק משרה בשעות היום, אורך שלוש שנים.

מה לומדים?

הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים עוסקים בתכנון והקמת מבנים עד לגובה של 4 קומות. העבודה מתחלקת בין התכנון החיצוני והפנימי של המבנה. בין הנושאים שנלמדים במסלול זה – תכנון אדריכלי, תכנון הנדסי, תורת הבנייה, תחיקת הבנייה, חומרי בנייה, הנדסת אנוש, שרטוט אדריכלי ממוחשב ותלת מימד, תולדות האדריכלות והעיצוב, עיצוב פנים ואירגון חלל, בניית דגמים, עיצוב רהיטים, בנייה ירוקה ועוד רבים אחרים.

תנאי סף.

על כול מועמד לעמוד באחד מחמישה תנאים אלו :

מסיימי מכינה טכנולוגית של מה"ט, שעמד בהצלחה בבחינות

בעלי תעודת בגרות מלאה.

בעלי תעודת בגרות חלקית עם 3 יחידות באנגלית ומתמטיקה ו 2 בהבעה עברית

בוגרי מכינה אקדמאית או אונברסיטאית ממוסד מוכר בישראל

מועמדים בני למעלה מגיל 35 שסיימו 12 שנות לימוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181347 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181864 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182803 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172179 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175570 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171744 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213099 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187584 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187721 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187686 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181917 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica