חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות אלומיניום לטעמך

מאת: אסי לינקרשיפוצים02/06/2015676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרגולות אלומיניום לטעמך

בשנים האחרונות פרגולות אלומיניום תופסות יותר ויותר תאוצה ונתח שוק בעולם הסוככים. לחומר האלומיניום יתרונות רבים וביניהם יתרונות חוזק ביחס לכובד והגמישות הרבה המתמודדת עם כל מזג אוויר אך עם זאת ניתנת לעיצוב בקלות. פרגולות אלומיניום נראות מודרניות וחדישות ומתאימות לסגנון הבתים החדש הקיים בארצנו.

העיצוב המתכתי המודרני:

קיום ניתן לראות כמעט בכל מקום בו יש עיצוב עכשיו מתכת, היא תפסה תאוצה בשל שתי סיבות עיקריות הראשונה היא העיצוב החדשני שנראה כאילו יצא מתוך סרט והשנייה העיצוב התעשייתי המכניס קצת אופי לחלל. פרגולות אלומיניום מרכיבות בתוכן את שני האלמנטים הללו את הפן העיצובי המודרני והפן העיצובי התעשייתי.

פרגולות אלומיניום ניתנות לעיצוב בקלות, ניתן לשנות אותם לפי רצון הלקוח או המעצב. באמצעות כלי חיתוך חדישים ניתן להכין פרגולות אלומיניום בעלות חריטות מיוחדות, בצורות שונות ובדפוסים שונים. למרות שהחומר גמיש ונוח לעבודה הוא חזק ועמיד ואינו משמש רק ליופי.

היתרונות בפרגולת אלומיניום:

ישנם יתרונות רבים לפרגולות אלומיניום, אחד הבולטים הוא המחיר. אלומיניום הנה מתכת חזקה אך עם זאת במחיר שמתאים לכל כיס. העלות של החומר זולה מהרבה חומרים אחרים שעושים בהם שימוש ומלבד זאת זמן העבודה קצר בהרבה כך שגם עלות העבודה נמוכה יותר.

יתרון נוסף של חומר האלומיניום עצמו הוא החוזק שלו ביחס למסה, החומר הינו מתכת בעלת משקל נמוך ועם זאת חוזק ועמידה יציבה בתנאי מזג אוויר שונים. המשקל הנמוך שלו מאפשר לו לכסות אזורים נרחבים בלי צורך בתמיכה רבה, כך ניתן לשמור על מראה יפה ואסתטי יותר.

עמידות היא עניין לא פחות חשוב מכסף אם הפרגולה לא תהיה עמידה לאורך שנים התחזוקה השוטפת והעלויות של תיקונים לא יכפרו על המחיר הזול. למזלנו פרגולות אלומיניום חזקות ועמידות במיוחד, הם עמידות לכלל מזגי האוויר הקיצוניים כמו רוחות, גשמים, שמש חזקה וכ"ו. אלומיניום הינה מתכת שאינה מחלידה ולכן אין צורך לדאוג מפני חלודה ותחזוקה שותפת נגד מים. האלומיניום עמיד בפני נזקי שמש ולכן צריך להקפיד שגם הצבע יהיה עמיד כמותו, כך הפרגולה תשמור על המראה שלה לאורך זמן רב. התחזוקה היחידה שאתם עלולים להיתקל בה כאשר מדובר בפרגולות אלומיניום היא צבע, הצבע עלול להתבלות ולרדת ולכן לאחר שנים לפעמים יש צורך בצביעה מחדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסי לינקר, מומחה באיטום גגות ובידוד חללים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי לינקר

מאת: אסי לינקרגינון24/07/152207 צפיות
ישראל נחשבת אחת המדינות שבהם לא חוקי לצרוך קנאביס. למרות זאת, אם ימצאו אותך משתמש בקנאביס, קרוב לוודאי שיחקרו אותך וישאלו מי מכר לך ולאו דווקא תענש אתה בעצמך. נושא גידול הקנאביס בבית נעשה פופולארי יותר ויותר ואת זאת המשטרה אכן אוכפת. האם לגדל קנאביס אכן נורא כל כך שיש לפתוח תיק במשטרה?

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15959 צפיות
בין אם מדובר במבנה חדש או ישן זיפות גגות היא השיטה המובילה מזה שנים רבות בתחום איטום הגגות.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15984 צפיות
בין אם מדובר בבית חדש או בבית שזקוק לחידוש איטום גגות הינו חלק הכרחי בתהליך, בלי איטום המבנה עלול להינזק ולהיפגע ממים ולחות החודרים דרך הגג.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15960 צפיות
בעיות אינסטלציה הם בדרך כלל נחשבות לקשות ובני האדם מתנגדים לנסות לטפל בהם בעצמם ותמיד מזמינים אינסטלטור אך אם קצת היו מתאמצים כנראה שהיו פותרים בעצמם את הבעיה אך מי מאתנו באמת מעוניין לפתוח סתימה בבור ביוב ולהסתכן בלכלוך של מי שופכין שנושאים עימם המון זוהמה? התשובה היא אף אחד למרות שלאחר הסבר קצת ופירוט אולי תבינו שגם לכם יש את היכולת והאמצעים ואם כבר יש לכם אינסטלטור שאתם מכירים זו לא בושה להתייעץ אתו.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15884 צפיות
כאשר יש לנו בעיית אינסטלציה הדבר הראשון שאנו עושים הוא לחפש אינסטלטור אמין ומקצועי שיטפל לנו בבעיה

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/151233 צפיות
חשוב לדאוג לאטום את הבית או המשרד, חייבים לדאוג לבעיות האיטום במבנה, כל אלה משפטים וסיסמאות רבות שאנו נתקלים בהם ביום יום אך מה הוא בעצם איטום? בין אם מדובר באיטום של חדרים, משרדים ושאר חללים הנעשה בהם שימוש פרטי או מסחרי חשוב לדעת את כל הפרטים אודות סוגי האיטום השונים. כל המידע המוצג כאן בא לעזור לכם להבין מה זה בעצם איטום, מדוע אתם זקוקים לו וכיצד ניתן להיזהר משרלטנים בתחום.

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/15987 צפיות
לא אחת אנו שומעים על אדם זה או אחר שרצה לבצע בביתו עבודות בנייה ושיפוצים נעזר בשירותיו של אדם לא מקצועי ונכבה כשהכול הולך לא כשורה. כך גם בתחום האיטום אם לא תיעזר במקצועות העלויות אח"כ עלולות לנסוק גבוה לשמיים, ולכן אנו ממליצים תמיד להיעזר בשירותיהם של קבלני איטום.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232604 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223275 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica