חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקלה על כאבי בטן (גזים) לתינוקות

מאת: Yoniבריאות ילדים10/06/20151041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים להקלה על גזים

דבר ראשון תירגעו, חשוב לשמור על אווירה רגועה גם כאשר הבכי ממושך ואנו כבר חסרי סבלנות. כאשר ההורה המטפל מאבד את הסבלנות או מראה סימנים של לחץ התינוק חש בכך ונבהל הרבה יותר. תופעת הגזים היא תופעה חולפת, זכרו זאת, אל תחששו לבקש עצות של מומחים ולפנות למטפלים מומחים. כמו כן, לא כל טכניקות הטיפול מתאימות לכל התינוקות, ייתכן כי שיטות מוצלחות מאוד לא ישפיעו כלל על התינוק שלכם.

א. הקפידו לצמצם ככל האפשר בליעה של אוויר במהלך האכילה, בתום האכילה הרימו את התינוק לשחרור של אוויר ממערכת העיכול, הלא זהו הגרעפס המפורסם.

ב. תנוחת ערסול מקלה על כאבי הבטן, מנשאים המאפשרים תנוחת ערסול אידאליים להקלה על גזים. הלחיצה הקלה אותה מפעילים המנשאים על הבטן מקלה מעט על הכאב. נסו לצעוד עם התינוק בתוך המנשא בבית או בחוץ.

ג. זוכרים את כדור הפיזיו בו השתמשתם במהלך ההכנה ללידה? קפיצות על אותו הכדור עם התינוק חיוניות לשחרור הגזים, הרגעת התינוק והקלת הכאב.

ד. ישנם תינוקות הנרגעים מאוד במהלך טיול בעגלה או נסיעה ברכב, הטלטולים מקלים על שחרור הגזים ומרדימים את התינוק.

ה. שימוש בתרופות טבעיות המתבססות על שומר, קמומיל, מנטה ושאר רכיבים טבעיים. בבתי המרקחת ניתן לרכוש גם תרופות להקלה על גזים ללא מרשם רופא.

טיפול אוסטאופתיה להקלה על גזים ובכי בלתי פוסק

אם אתם מזהים בכי בלתי פוסק אשר אינו מושפע מרעב, קור, חום או עייפות ככל הנראה מדובר בבכי הנובע מגזים. טיפולי אוסטאופתיה המתמקדים במערכות הגוף הפנימיות ובעיקר במערכת העיכול יוכלו להביא להקלה בתופעה. אוסטאופט מטפל בשיטת קרניו סקראל יוכל לסייע לתינוק גם בהתמודדות עם חווית הלידה והקלה על כאבים הנובעים מהלחצים המופעלים על גוף התינוק במהלך הלידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yoni

מאת: Yoniטלפונים סלולריים24/02/161191 צפיות
אם הייתם מתבקשים לפני חמש שנים לקנות טלפון זו היתה נחשבת למשימה יחסית פשוטה, בשנת 2016 זו כבר נהפכה למשימה שיכולה לכם בקלות "ללכת לאיבוד" בתוך המבחר העצום שהשוק מציע בין מגוון רחב של חברות, מכשירים ודגמים. על מנת בכל זאת לנסות לתת מענה לשאלה איזה מכשיר כדאי לכם לרכוש ההמלצה היא פשוט לנסות ולמקד את הרכישה מול הצורך האישי שלכם...

מאת: Yoniאורטופדיה ופיזותרפיה24/02/161647 צפיות
בואו נדבר על איכות חיים... ובכן, אין ספר כי מדובר בשאלה גדולה וכללית מאוד היכולה להשתמע לכיוונים רבים, במאמר זה נתמקד בשיפור איכות חיים בפן הבריאותי. שאנחנו מדברים על בריאות אנו מתייחסים לגוף ולנפש כאחד תוך הבנה כי האחד קשור באופן ישיר בשני.

מאת: Yoniטלפונים סלולריים28/11/151564 צפיות
תתפלאו אבל לא רק נשים אוהבות אקססוריס ושילוב אביזרי אופנה כאלו ואחרים, היום תחום הסלולאר הפך לנגיש ופופולארי יותר מכפי שאתם מדמיינים, כיום ניתן למצוא אביזרים נלווים נוספים לנייד שלכם אם זה כיסויים צבעוניים ומעניינים, מסך לגלקסי 4, מטענים, אוזניות וכדומה. ממש כמו באופנה כך אותו הדבר לגבי הנייד שלכם.

מאת: Yoniבריאות ורפואה כללי14/10/15805 צפיות
כאבי הגב אינם מרפים?, ניסיתם לקחת כדורים לכאבי הראש? המיגרנות לא עוזבות אתכם? חשים לחץ וחרדה? ואין מנוס כבר ניסיתם את כל הטיפולים האפשריים? אולי תחשבו שוב האם ניסיתם את הטיפול האותיאופטי? טיפול טבעי ללא כימיקלים או שמנים המונחים על הגוף, פשוט טיפול במגע יד בלבד. טיפולים אותיאופטים מעידים על כך שיש שיפור משמעותי בכאבי הראש, הגב וירידה בלחץ ובחרדה. מה זה הטיפול הזה? היכן ניתן למצוא את השיטה הזו האם כל אחד יכול להינות משיטה טבעית שכזו? המשיכו לקרוא.

מאת: Yoniדיני משפחה18/09/151002 צפיות
הרכבת הסכם גירושין ללא מעורבות של ילדים יהיה במקרים רבים פשוט יותר. למעשה, כאשר אין בתמונה ילדים משותפים או ילדים קטינים הסכם הגירושין מתמקד בעיקר בחלוקת הרכוש המשותף בין שני בני הזוג. בשנים האחרונות אנו עדים למקרים רבים של גירושים מהירים, זוגות מחליטים להתגרש כבר לאחר שנה או כמה חודשים של נישואין, הם מתגרשים טרם השלב בו נולדים הילדים ופירוק המשפחה הופך להליך מורכב וכואב יותר.

מאת: Yoniשיפוצים14/07/15821 צפיות
עם השנים ישנה עלייה ברמת המודעות של הציבור הישראלי לשיטות בנייה ירוקה וחשיבותן לשמירה על איכות הסביבה. כדאי לדעת כי שיטות בנייה ירוקה מצליחות לספק לבני הבית סביבת מגורים נוחה וגם חסכונית. הטכניקות הירוקות מצליחות לשמר טוב יותר את הטמפרטורה בתוך הבית ולצמצם את השימוש במזגנים ושאר אמצעים לקירור וחימום הבית.

מאת: Yoniרכב14/07/151078 צפיות
הרכב הנמצא בבעלותנו הוא אחד הנכסים המשמעותיים ביותר, שמירת ערך הרכב חיונית להבטחת נסיעה בטוחה ברכב, נוחות נהיגה וגם הגנה על הנכס הפיננסי שלנו. כאן תוכלו למצוא טיפים שימושיים של בעלי מקצוע לשמירת ערך הרכב ואף העלאת ערך הרכב לקראת מכירה. חשוב להבהיר כי ישנם גם פרמטרים חיצוניים המשפיעים על ערך הרכב, מחיר המחירון הנקבע משפיע משמעותית על ערך הרכב. כמו כן, משפיעים על ערך הרכב גם פרמטרים כמו גיל הרכב, דגם, שינויים בגובה המס, דגם סחיר יותר או פחות (ישנם דגמי רכבים הנחשבים סחירים יותר

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191557 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161778 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161721 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161739 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161739 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161920 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica