חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברים החשובים באמת שצריך לדעת רגע לפני שפותחים תיק השקעות

מאת: גלית טלרהשקעות30/06/20151115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה דעתכם להפוך את הכסף הדומם שלכם, שאינו צובר ריבית או מעלה את ערכו לכסף דינמי בעל ערך גבוה יותר? התשובה של רוב האנשים היא: בשמחה, אך רבים אינם עושים את הצעד הבא המתבקש והוא פנייה אל בית השקעות ופתיחת תיק כך שמומחים יוכלו להתחיל לעסוק בניהול הכלכלי של הכסף במטרה לשדרג אותו להצלחה.

הסיבות לפאסיביות הן בדרך כלל חשש מפני הלא צפוי, חשש מהעברת הסמכות על הכסף לאיש חיצוני "זר" ולא מוכר וכן תפיסה מיושנת כי עדיף כסף דומם מאשר כסף מופסד. ובכן, כל החששות מוצדקים ומובנים לגמרי, הרי בתהליך ניהול תיקי השקעות ישנה מידה לא מבוטלת של אמון נדרש ואכן יש צורך בהרשאה מוקדמת אל החשבון לניהול הכספים.

כיצד ניתן בכל זאת להפריח את החששות?
אנשי בית ההשקעות שעבודתם היא ניהול תיקי השקעות אינם אנשים מן השורה. מדובר בצוות מקצועי, המכיר לפני ולפנים את מערכת ההשקעות הגלובלית, המתמחה מדי יום בפעולות שונות להגדלת סכומי הכסף הקיימים עבור לקוחות החברה ויותר מכל אמון על ביצועים חיוביים בצורה האופטימאלית ביותר.

רוצים סיבה נוספת? בבקשה.
מנהלי תיקי הלקוחות בבתי ההשקעות נושאים אלמנט נוסף ומרכזי המשמש אינטרס מובהק להצלחת הכסף שלכם והוא בונוסים אישיים. ככל שהכסף של הלקוחות צובר סכומים נאים יותר כך עמלות מנהל תיק ההשקעות שלכם גדלה. האם הוא מעוניין בכך? בוודאי! ומכאן שללקוח ולמנהל התיק שלו ישנו איטרנס משותף חד משמעי להצליח להגדיל את הכסף הקיים.

איך מתנהל לו תיק השקעות?
לפני הכל חשוב לזכור כי ניהול תיקי השקעות מתבצע על ידי איש מקצוע אך הוא פועל בשיתוף איתכם. הוא מתייעץ לפני ביצוע פעולה גדולה מאד וכן מיידע אתכם בכל דרך (הודעה אישית, מייל, פגישה פנים מול פנים ועוד) בנעשה בחשבון הבנק. כמובן שיש באפשרותכם בכל רגע נתון, אפשרות להיכנס אל החשבון שלכם ולבדוק את התנועות האחרונות שבוצעו.

באופן כללי התיק מתנהל כך שהוא מושקע, בסכומים שונים באפיקים שונים, בכל אחד מהם סטטיסטית ישנו אחוז הצלחה מסויים. מנהל התיק שלכם מנתח מדי יום את הצלחת כל אחת מן ההשקעות ועורך בה שינויים לטובתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלית, אשת העולם הגדול, אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל, לראות עולם, ארוחות גורמה, קולנוע, מחשבים, ספרים ובילויים. אוהבת חידושים והמצאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלית טלר

מאת: גלית טלרטלפונים סלולריים28/02/131199 צפיות
כרטיס סים בינלאומי מאפשר לך לטייל עם הטלפון הסלולרי שלך ולחייג מכל מקום בעולם מבלי לקבל חור בכיס. ניתן להסיר את הדאגה בנושא הזה. סים בינלאומי מאפשר לך לחייג ולקבל שיחות מכל מקום בעולם, גם בלי לדעת מראש לאן אתה נוסע.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181560 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171702 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161594 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica