חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ללכת חטובים למסיבה

הקיץ כבר בשיאו אותם ממש רוצים לחגוג את הקיץ במסיבה מטורפת עם כל האנשים שאתם הכי אוהבים, ולא פחות חשוב הבחורה היפה שאתם דלוקים עליה וממש מתים להרשים אותה עם הגוף החטוב שלכם! אבל מה לעשות שבחודשי הקיץ קצת "התחזרתם" ואכלתם שטויות ללא סוף יחד עם רביצה בלתי נגמרת על הספה בבית. גם אם תלכו לחטב את הגוף במכון כושר אתם לא תספיקו להוריד את אותם חמישה קילוגרמים מיותרים בזמן למסיבה!


שיטה נהדרת להרזיה מהירה

כדאי שתבינו כי אתם לא הולכים לאכול כל שעה עגולה חטיפים ולדחוף מלא מאכלים עתירי שומן כמו המבורגר ופיצה כל יום. הגיע הזמן לקצץ בכל אלה ולחזור פחות או יותר לתפריט עליו הייתם חיים כאשר הייתם במסגרת קבועה, לפני חופשת הקיץ שהתחילה לצור לכם בלאגן בכל אלה.

בעזרת תפריט דיאטה מהירה שתקבלו מהדיאטנית, תדעו כבר מה כדאי להשאיר מחוץ לפה ואלו מאכלים כדאי לצרוך בצורה קבועה כדי לשמור על עצמכם חזקים מספיק לכל אימוני הכושר שתעשו מעכשיו ועד להודעה חדשה. הקפידו לשתות לפחות 10 כוסות של מים ליום, במיוחד במהלך אימון של כושר. המים יעזרו לגוף לטהר את עצמו ולגרום לכם לתחושה של מלאות לפני שאתם מתחילים את הארוחה.

הכניסו לתפריט כמה שיותר ירקות וגם פרי אחד או שניים ליום.


מבטיחים לשמור על התוצאות

לאחר שהגעתם למשקל היעד שלכם ואתם מלאים בשרירים מפתים, אתם יכולים לזנוח את אותו תפריט לדיאטה מהירה ולהתחיל לאכול קצת ממה שהייתם אוכלים בעבר, עם הדגש על קצת.

אתם לא רוצים להרוס את כל מה שהשגתם בעמל רב, נכון? אז הקפידו תמיד לשתות הרבה מים, להזין את הגוף במה שבריא לו ולא רק מה שמטוגן ומלא בטעמים של סוכר ומלח. בצעו פעילות ספורטיבית כמה פעמים בשבוע וככה לא תצטרכו לחפש אחר תפריטים לדיאטה מהירה כי תישארו חטובים ומוקפדים במהלך כל השנה. תיהנו במסיבה!

 



תגיות המאמר: דיאטה, תפריט, הרזיה מהירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195886 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica