חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות שושבינות לילדות – השדרוג הקטן לאירוע גדול

מאת: מגניב בר ובת מצווה19/07/2015749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה במשפחה היא תמיד אירוע משמח אשר דורש הכנות רבות. החל מאולם האירועים, האוכל, התקליטן, הצ'ופרים. אך החלק החשוב ביותר הוא החלק בן בני הזוג נשבעים זה לזאת ברית אמונים. חלק זה הוא לרוב מאוד סטנדרטי וכמעט שלא ניתן להוסיף לו חן, אך ניתן לשדרג את מעמד זה באמצעות שני דברים מרכזיים. הראשון הינו מיקום החופה והשני הינו מהלך הטקס, כלומר פיזור הפרחים לפני. ברוב המקרים, ילדות הן אלו שמפזרות את הפרחים ולכן חשוב להשקיע בביגוד שלהן את תשומת הלב הדרושה.

אז איך בוחרים שמלות שושבינות לילדות ומהם הדברים החשובים?

בחירת כאלה שמלות לילדות היא עניין די מורכב. אך ישנם מספר חוקי יסוד אשר יהפכו את העניין לקל בהרבה. הראשון, סוג שמלה, כיום קיימות וריאציות רבות בתחום שמלות שושבינות לילדות, כמו שמלות בת מצווה אך הדבר הראשון שיש להחליט עליו הינו סוג השמלה של השושבינה הצעירה. האם יהיה מדובר בסוג אשר בא להדגיש את המראה הילדותי או בסוג הבא להדגיש מראה מכובד של שמלת ערב. כל אחד יצטרך להחליט זה בעצמו. כמו כן, הצבע הוא עניין חשוב, יש להתאים את שמלת השושבינה הקטנה לצבע החופה ולצבעים המלווים את האירוע.

הנוחות עושה את ההבדל.

בניגוד לשמלות הערב המורכבות והמסורבלות של הכלות כיום, לשושבינה הצעירה חשוב שיהיה נוח ושלא יהיו חלקים שהיא תוכל "לשחק איתם" ולהרוס בשמלה. לכן כאשר אתם בוחרים את השמלה ונוסעים עם הילדה לבחירת השמלה שימו לב כי נוח לה. שמלות שושבינה לילדות , חשוב מאוד שיהיו גם נוחות. ילדות שונות יבחרו שמלות שונות בשל הנוחות ולא לכולן מתאימה שמלה אחת לכן חשוב שתקשיבו למה שהילדה אומרת לכם בנושא.

מה נשאר לעשות?

אז לאחר סגירת כלל הפינות באירוע, חשוב לתרגל עם הקטנים את מהלך הטקס ומה הם אמורים לבצע וכיצד. תרגול איכותי יביא אתו, תוצאה מצוינת וכלל הטקס ילך כפי שחלמת עליו. חשוב גם שאתם ההורים תשגיחו על ילדכם לפני הטקס, כי במעידה של שניה השמלה הנקייה יכולה להפוך להיות לא כל כך מתאימה. שיהיה במזל טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגניב

מאת: מגניב יופי וטיפוח - כללי04/01/173589 צפיות
בניגוד ליישור שיניים בקרב ילדים, יישור שיניים למבוגרים הוא תהליך הדורש מאמץ רב יותר של מנגנוני היישור, וכנראה גם פרק זמן ארוך יותר, וזאת מהסיבה הפשוטה שמדובר בשיניים גדולות בעלות שורשים עמוקים מאוד שהתקבעו בצורה מסויימת לאורך עשרות שנים. שינוי כל כך עמוק דורש מאמץ רב יותר, וזמן רב יותר, ואלו הם אכן שני מאפיינים המבדילים טיפול כזה בין ילדים ומבוגרים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי01/01/171622 צפיות
מה הדרך הטובה ביותר להגיע אל שדה התעופה, עדיף לנו לקחת מונית לנתב"ג, תחבורה ציבורית אחרת או להגיע ברכב? אנחנו נציג בפניכם כאן את כל התשובות האפשריות במטרה שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מאת: מגניב קייטרינג13/12/161669 צפיות
בזמן שיותר ויותר אנשים הופכים להיות צמחוניים או טבעונים, אין זה מפתיע מדוע אנחנו יכולים לראות הרבה יותר שירותי קייטרינג חלבי באירועים שונים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי08/12/161983 צפיות
רוצים להגיע לשדה התעופה בצורה נוחה ומהירה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שירות מוניות לנתב"ג, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מונית ואתם בשדה.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161862 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195851 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181630 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182706 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172668 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica