חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לעבור שימוע במשפט של ועדת שליש המכונה ועדת שחרורים

מאת: משה סויסהפלילי25/07/20151242 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת לעבור ועדת שליש קודם כל עליך למלא מכתב שבו אתה  מצהיר שאתה מעוניין להופיע בפניי הועדה. וכמו כן חובה עלייך לכתוב למה אתה חושב שמגיע לך שישחררו אותך על תנאי והאם שחרור דרך ועדת שליש יתרום לך ולחברה. וזאת עליך לעשות על מנת לקבל שליש בוועדה. עכשיו עלייך להמתין להודעה ממנהל האגף שבה הוא יודיע לך על תאריך הועדה שבה תוזמן. טיפ  ראשון על תחכה קח עורך דין פרטי ומהר ולאחר מכן פנה לרשות לשיקום האסיר על מנת שיהיה להם זמן להכין לך תכנית לשיקום האסיר. הכו עצמך נפשית לכל מה שעלול לקרות ותהיה כנה ואמיתי שאתה רוצה שיקום ולא רוצה לחזור לשם יותר ומה שהיה היה רע ו זה פגע לא רק בקורבנות אלא גם בך דרכם מכיוון שאתה מתחרט על מעשייך כל רגע ורגע ובשל מעשים נפשיי אלה נותקתה מהמציאות והוכנסתה לכלוב.
אין זה פשוט לומר: ועדת שחרורים אני מתייצב בפניכם על מנת שתיתנו לי שליש! קודם עליך לומר להם כמה שאתה רוצה טיפול בתוך מרכז גמילה מסמים וכמה שאתה מתחרט על מעשיך ושלא תעבטר על החוק שוב
יש שיקול דעת בלעדי לחברי ועדת שחרורים למתן חנינה להלן לתת לאסיר שליש ברישיון כל מה שאסיר צריך לעשות זה לשמור פרופיל נמוך אך ע זאת השתתף בקבוצות של העובדת סוציאלית ולרדת לחינוך או לתעסוקה ולעזור בכל מה שקשור ליציאה שלו לחופשות על מנת שכבר אז יראו שנתמנו לו חופשות והרי הוא  אינו מסוכן כאם היה מסוכן לא היו נותנים לו חופשות. מעבר לזה על האסיר ןלהתחנן לשיקום דרך רשות לשיקום האסיר ולבקש מהם שיעזרו לו. אם במידה וזה לא מחסתדר על האסיר להכין תכנית שיקום פרטים יחד עם הוסטל או קהילה או מרכז יום ולקוות שהשופט יקבל את התכנית שיקום שהציג לכן חובה על האסיר לבחור תכנית שיקום לא קלה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימר בדרום לזוגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה סויסה

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204907 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/205246 צפיות
לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות: האם אני מחפש עלבים למכירה? האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה? שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים???? אם האתשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

מאת: משה סויסהקידום אתרים07/07/163199 צפיות
כיצד גוגל עובד? גוגל מתוכנת עם האלגוריתם בצורה מדוייקת מאוד, גוגל אינה מגלה כיצד היא מדרגת אתרים. עם זאת יש הרבה חברות של קידום אתרים שפועלים על פי טכניקות שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם, בהוצאת קישורים בדרך שנראת טבעית ובתוכן מקורה המותאם לאתר היעד. מחקר מילות מפתח התאמת האתר שלך למילות חיפוש הקשורות לעסק שלך היא הדרך הטובה ביותר לדירוג גבוהה בגוגל. על מנת להתחיל במחקר מילות המפתח שאל את עצמך מספר שאלות: מה קהל היעד שלך מחפש?

מאת: משה סויסהקלפי טארות26/07/152308 צפיות
כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה סוגי השאלות שניתן לשאול ואיזה מידע הקבל? רוב האנשים מבקשים לשאול שאלות של כן ולא כשהם עושים קריאה בקלפים אפילו שהם מעונינינים לשאול שאלות ממוקדות יותר. כדי לאפשר לכם לשאול נכון כשתם עושים פתיחה בטארוט ושתתקדמו בטכניקה שלכם, עליכם לקחת כמה דקות כדי לחשוב על שאלתכם לקלפי הטארוט ומה אתם מתכוונים לעשות בתשובה שתקבלו. האם במידע זה תשתמשו לפיתוח הרוחני שלכם? האם במידע הזה לא תשתמשו בכלל ופשוט תמשיכו בחייכם? האם במידע שתקבלו תשתמשו על מנת לפתור את בעיותכם?

מאת: משה סויסהבריאות הנפש19/07/151451 צפיות
למה התמכרות לסמים ומחלות נפש לעתים קרובות מגיעות כעסקת חבילה? קיימת נטיה מוגברת להתמכרות לסמים דווקא לאנשים בעלי מחלות נפש ברקע וזאת בניגוד לאנשים שאין להם הפרעה נפשית ברקע. אחת ההשערות לכך שאנשים שיש להם בעיות נפשיות קשה לה להתמודד הן עם בעיותיהם והן עם המציאות. השערה נוספת היא גנטית ואינה קשורה למצבו הנפשי של המכור. השימוש בסמים אכן עוזר להקל התסמינים של הסובל מהפרעה נפשית ברקע מה ששנקרא תחלואה כפולה וכמו כן הסמים עוזרים לתת לחולה תחליף ךתרופות שהרופא רשם לו משום שלתרופות אלה ישנ תופעות לוואי

מאת: משה סויסהצימרים17/07/151297 צפיות
לצאת לטיול כזוג לצורך של ללון במתחם צימרים בדרום הארץ היא אחד מהנהגים המבטיחים ביותר של זוגות צעירים שאין להם איך לבלות בארצנו מלןבד מלונות יוקרה. הצימרים הם הכן מתחרה עדיף לבתי המלון ואכן לוקחים להם נתח מכובד מהשוק. אך זה בעיקר אצל תושבי ישראל. עיקר התיירים מחול מעדיפים להגיע לבית מלון מסודר ומאורגן כםי שהם רגילים בחול. אך גם שינויים קטנים אלו של מורדי בתי המלונות עושים את שלהם בשוק העולמי.

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201370 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201190 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191568 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181468 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161900 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161933 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162533 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica