כיצד גוגל עובד?
גוגל מתוכנת עם האלגוריתם בצורה מדוייקת מאוד,
גוגל אינה מגלה כיצד היא מדרגת אתרים.
עם זאת יש הרבה חברות של קידום אתרים שפועלים על פי טכניקות שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם, בהוצאת קישורים בדרך שנראת טבעית ובתוכן מקורה המותאם לאתר היעד.
כיצד מומחה קידום אתרים עושה מחקר מילות מפתח
התאמת האתר שלך למילות חיפוש הקשורות לעסק שלך היא הדרך הטובה ביותר לדירוג גבוהה בגוגל.
על מנת להתחיל במחקר מילות המפתח שאל את עצמך מספר שאלות:
מה קהל היעד שלך מחפש?
בחירת מילות המפתח צריכה להיות במילות שקהל היעד שלך עשוי להקליד בגוגל.
הנה כמה שיטות לגלות מה קהל ה:יעד שלך מחפש
איזה בעיות אתה יכול לפתור להם
תחשוב על הצורך שלכם במוצרים שלך
שפת קקהל היעד שלך לדוגמה: רוסית, ערבית, עברית ואנגלית
להבין מהן מילות מפתח שמתחריך ממקדים
לבדוק בכלי מילות המפתח של גוגל
לבדוק לפי מיקום לדוגמה: קידום אתרים במרכז
אז כפי שאתם רואים אין זה קשה למצוא מילות מפתח המתאימות לעסק שלכם.
עוד בנוסף לזה ניתן לבדוק את מילות המפתח של המתחרים שלכם בעזרת תוכנות כמו IBP
ולקבל רעיונות חדשים.
מחקר מילות מפתח זה מבוצע על מנת לבדוק ביטויים של גולשים המחפשים מידע ברשת האינטנט
מילות מפתח בדרך כלל משתנים מקובצת גדולה של מספר מילות מפתח ומשפטים בודדים למילים יותר מדויקים כמו מקידום אתרים למונח קידום אתרים בירושלים. ככל שהמילים ארוכות יותר בדרך כלל קל יותר לדרג את המילה, מכיוון שישנה פחות תחרות.