חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך למתחילים באופציות בינאריות

מאת: avivroyהשקעות03/08/20151987 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אם רק יודעים כיצד לשחות בשדה המשחק האמור ניתן ליהנות מרווחים מרשימים, כאשר רמת הסיכון נמוכה באופן יחסי. אלא שכדי שמטרות העל האלה יוגשמו נדרש לדעת כיצד להתנהל ללא דופי בעת ביצוע פעולות שונות, על אחת כמה וכמה בתחילת הדרך. הנה מספר דגשים שיסייעו לכם בכך.

על האופציות הבינאריות

השקעות באופציות בינאריות מעמידות את המשקיע בפני שתי אפשרויות בלבד: ההחלטה היא האם ערכו של נכס יהיה, עם תום זמן העסקה (מועד הפקיעה), גדול או קטן יותר מאשר ההערך ההתחלתי שלו. באם המשקיע צדק בהערכה שלו, הרווח שלו יהיה בהתאם לסכום שהשקיע באופציה, כאשר בחלק הארי של המקרים הרווח גבוה ב-70% מאשר סכום ההשקעה.

יש להדגיש כי אפשר למצוא כיום וריאציות מגוונות של אופציות בינאריות. בין השאר, המדובר הוא על אופציות אמריקאיות, אופציות אירופאיות, אופציות אקזוטיות, אופציות נגיעה, אופציות Call – והרשימה עוד ארוכה. היריעה קצרה מלפרט כאן באריכות על המאפיינים של כל סוג אופציה, כאשר המחקר הראשוני המתבצע בעת הכרת התחום צריך בהחלט להתייחס אליהם.

הנחת היסוד: השקעה אינה מבוססת על מזל

אופציות בינאריות מעמידות את המשקיעים בפני פיתוי גדול: האפשרות לצדוק ב-50% מהמקרים, אחוזים גבוהים יותר מכל מכונת מזל שתמצאו בבתי הקזינו בעולם. אבל, וזה אבל גדול מאד, אלה המתבססים על המזל שלהם בלבד צפויים לסבול מהפסדים מסוימים לאחר מספר השקעות.

כמו בכל תחום השקעות אחר, היכרות עם שדה המשחק היא צעד חיוני בדרך להשקעה המוצלחת. נכון, האופציות הבינאריות נחשבות לפשוטות יותר להבנה מאשר מרבית סוגי ההשקעות, אך עדיין מצריכות למידה של המונחים, סוגי האופציות, מגמות בעולם ביחס לכל אחד מהם ועוד. ניתן בהחלט להיעזר בבעל מקצוע הבקיא בתחום, דוגמת יועץ השקעות, בשלבים הראשונים של הכניסה לתחום.

חשיבותו של תרגול

היבט חשוב אחר הוא שכיום ביצוע השקעה באופציות בינאריות מתבצע בצורה המהירה ביותר האפשרית. הכלי המרכזי המשמש לצורך זה, ניחשתם נכון, הוא האינטרנט, המציע שלל ברוקרים העוסקים בתחום. באתרים אלה מסתתר גם כלי שיכול להיות מועיל במיוחד, והוא ביצוע מסחר "דמה" - מסחר אשר אינו כולל השקעה כספית ונועד למטרת אימונים בלבד.

בכל מקרה, כאשר משקיעים כסף באופציות בינאריות מומלץ לעשות זאת בצורה הדרגתית: להתחיל מסכומי כסף נמוכים ולהתקדם בהתאם להישגים. על אותו עיקרון, החלטה נבונה עשויה להיות פיזור ה"ביצים" בין מספר סלים, ולא מיקוד כל הכספים בהשקעה מרכזית אחת.

טרייד 24/7 מדריך למסחר באופציות בינאריות , מילון מושגים נרחב והסבר כללי למתחילים ומקצוענים כאחד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טרייד 24/7 מדריך למסחר באופציות בינאריות , מילון מושגים נרחב והסבר כללי למתחילים ומקצוענים כאחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avivroy

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152467 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173052 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171767 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica