חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרכבת חלונות

עברתם בשעה טובה לבית חדש או שאתם מתכננים לעשות שיפוץ בביתכם, כאשר שמתם לב שחסר אור ובמסדרונות יש חושך. הפתרון האידיאלי עבורכם הוא התקנת חלונות סקיילייט, כאשר מדובר בפתח שעושים בתקרה על מנת להכניס אור, שמש וחום למקומות חשוכים בבית.

חלונות הסקיילייט מותקנים הן על גגות רעפים והן על גגות שטוחים וכל סוג גג אחר, כאשר מי שנמצא בתהליך בניית בית חדש, הרי מומלץ לו להתייעץ לגבי החלונות הנ"ל, שכן יש להם חשיבות רבה. כפי שידוע, יש חשיבות רבה לאור השמש עבור הקיום האנושי, בזמן שבשנים האחרונות קיימת עלייה ברכישת חלונות הסקיילייט, אשר יכולים לספק את הצורך הבסיסי של בני האדם באור. לפי מחקרים שנעשו, בתי עסק אשר ברשותם סקיילייט, מרווחים לא מעט כסף עקב העובדה שאנשים מעוניינים בפוטנציאל הגלום באור שמש טבעי שמקורו בדרך כלל בסקיילייט.

הסקיילייט יכול להיות מותקן גבוה מאזור תקרת הבית, בית עסק או כל מבנה אחר, כשהאור הטבעי עובר מהנקודה בה מותקן החלון דרך צינור רפלקטיבי, מחזיר אור כמו אפקט של מראה וחוזר עד לפני תקרת המבנה.

ברגע שהחלטתם על רכישת סקיילייט עבור הבית שלכם, הרי חשוב לזכור ולקחת בחשבון את הדבר הבא: ישראל ממוקמת צפונית לקו- המשווה, בזמן שהשמש היא 'דרומית' כאן, ולכן מומלץ להתייעץ עם מתקיני הסקיילייט לגבי מיקומו.

היתרון הבולט בהתקנת סקיילייט הוא החיסכון באנרגיה, כאשר מדובר בתאורה טבעית ולא חשמלית. דבר נוסף שחשוב לציין הוא שלמרות שידוע שחשיפה ממושכת לשמש מובילה לסרטן, אז היעדר חשיפה לתאורה טבעית מולידה מחסור בוויטמין D. נוסף לכך, מחקרים מראים כי חשיפה לתאורה טבעית משפרת את ההרגשה ומונעת מצבים של דיכאונות. יתרון נוסף שאפשר לראות בסקיילייט הוא שברגע שמתקינים אותו בשירותים ומקלחות, הרי אפשר להרחיק ריחות רעים ולחות (בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו רוצה להתקלח מבלי להריח ריחות של גרביים למשל).

ישנם בתים עם חדרים עם חללים בעייתיים אשר דורשים התייחסות מיוחדת בשל התכנון הלקוי שלהם, שגורם לתנאי אקלים בלתי נסבלים, שמצריכים הפעלה ממושכת של המזגן. כתוצאה מכך, חשבון החשמל מתנפח עקב העבודה המרובה של המזגן. הפיתרון כאן הוא התקנת סקיילייט על מנת שתאורה טבעית תחדור לחללים אלו, ואף תאוורר אותם.

יש שני סוגים של סקיילייט: נפתח וקבוע. הסקיילייט הנפתח יכול לבוא כשיפועי, צורתי ועוד צורות שונות. הסקייליט הקבוע גם מתחלק לכמה סוגים: חד שיפועי, דו שיפועי, חרוט, פירמידה, כיפרה, קמרון (קשת), רב צורתי, חדרי שמש, סקיילייט להליכה. רגע לפני רכישת הסקיילייט, תתייעצו עם המומחה לנושא זה על הסוג המתאים לבית או לעסק שלכם בהתאם גם לטעמכם האישי.

בסופו של יום, חלונות הסקיילייט חוסכים באנרגיה כפי שנאמר, ואף גורמים לאוורור של החללים השונים בבית. העיקר של חלונות אלו הוא שמדובר בתאורה טבעית, שכן כפי שהיה ניתן לראות, גוף האדם זקוק לכך הן מהבחינה הפיזיולוגית והן מהבחינה הפסיכולוגית.

אתר תגובות הוא  מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

בתחום הרכבת חלונות  תוכלו למצוא עשרות עסקים ברחבי הארץ, כולל דירוגים של גולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111634 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111698 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112212 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102394 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012418 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102411 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222776 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223082 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211582 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211553 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica