חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היום בו גוגל טרפה את הקלפים בקידום

מאת: ניב אבןקידום אתרים14/08/20151674 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעם היו זמנים פשוטים בהם מקדם אתרים לא היה צריך לעבוד כל כך קשה עבור הקידום של האתר ובעזרת כל מיני דרכים הוא יצר מערך לא איכותי של קישורים אשר הביאו את האתר הספציפי עליו הוא עבד אל תוצאות קידום מעולות, ותוך זמן קצר היה ניתן לראות כי במנוע החיפוש של גוגל האתר הזה עלה במיקומים גבוהים של הביטוי המקודם.

עם הזמן גוגל השכילה להבין דבר זה פוגם באיכות של תוצאות החיפוש שלה ואם אפשור קידום מסוג זה ימשיך, היא תסבול מן  התוצאות שלא יאחרו להגיע בצורה של נטישה של מנוע החיפוש ומעבר לאחד שנותן תוצאות רלבנטיות ואיכותיות כאשר מקישים מילת חיפוש מסוימת.


מאותו הרגע גוגל למעשה טרפה את הקלפים של כל מה שהיה מוכר וידוע עד כה עבור קידום אתרים אורגני בגוגל, כאשר אתרים רבים שילמו את המחיר ולא עלו בתוצאות החיפוש כלל בשל קידום ללא כל בסיס מקצועי אמיתי.

אותו שינוי באלגוריתם של גוגל ממשיך להתעדכן עד ימינו אנו ומקדמי אתרים חייבים למצוא דרכים במסגרת חוקי המשחק החדשים ליצור קידום אתרים אורגני שיהיה רלבנטי ועבודה מורכבת יותר אשר העלתה את המחירים של הקידום לכאלה שהפתיעו את רוב העסקים שהיו מורגלים למחירים נמוכים.


העבודה המורכבת שדרשה אנשי קידום מקצועיים יחד עם שעות עבודה ארוכות בהרבה יצרו מחירים שנעים בין 1500 ועד לכמה עשרות אלפי שקלים עבור אתרים אשר מצריכים עבודת קידום דקדקנית שמורכבת ממאות של שעות עבודה על ידי מומחי קידום אתרים אורגני בגוגל שמחדשת חדשות לבקרים את העדכונים שישפיעו על העבודה שלהם.

לכן חשוב להבין כי העלות הגבוהה עבור הקידום מורכבת ממספר של גורמים שיוצרים עבודה רבה יותר עבור המקדמים ולפיכך עלות גבוהה יותר עבור בעל העסק, כאשר האיכות של העבודה נמדדת במבחן התוצאה של הקידום האורגני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201091 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205598 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192571 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191992 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213414 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica