חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המהפך בבית

מאת: אבי דוידיעיצוב09/11/20151976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה תפקידה של מעצבת פנים? באופן עקרוני, היא אמורה להקשיב לכל צורכי הלקוח לערוך תכנית עבודה מוסכמת ומסודרת, על פי מסגרת התקציב. פעמים רבות, ניכר כי לקוחות רבים מעדיפים דווקא נשים מעצבות ולא גברים מעצבים, משום שנשים נתפסות כבעלות נטייה מולדת לאסתטיקה וחוש ליופי. יתכן כי יש צל של אמת בטענה הזו, אך כנראה שלא יותר מכך.


בשונה מאדריכל, מעצבת פנים אמורה לטפל רק בעיצוב של תוך הבית - ולא בעבודות בניה או תכנון של הקמת המבנה עצמו. לפיכך, תפקידה מסתכם בפעולות קונקרטיות לשדרוג הבית. ברוב המקרים, הן עומדות בקשר עם אנשי מקצוע, כמו: רצפים, צבעים ובעלי חנויות למוצרי ריהוט ויד שניה, כאשר היא זו שמנווטת את הספינה והם אלא שמבצעים את הוראותיה.


כמה זה עולה?

בדרך כלל, המחיר עבור העיצוב נגבה על פי היקפו ומשכו. עבודה בת שבוע של מעצבת פנים, תעלה כעשרת אלפים שקלים, לעומת עבודות של חודשים, אשר תעלנה הרבה יותר. חשוב מאוד לברר היטב, מבעוד מועד, את סדר הגודל של המחיר המדובר, על מנת שלא להגיע למצב לא נעים או לחובות חלילה. יש להכין תקציב ברור מראש, כאשר נלקחת בחשבון האפשרות לחריגה של כעשרה עד חמישה עשר אחוזים.


אם אתם מחפשים מעצבת פנים מנוסה ומקצועית, כדאי שתנסו לשאול כמה שיותר אנשים, על מנת להגיע לכמה שיותר שמות של נשות מקצוע. לאחר מכן, תוכלו לקיים עמן שיחות ולברר, במהלך הייעוץ מולן, אם הן באמת המתאימות ביותר לעבודה המדוברת. חשוב מאוד לגשת ולראות עבודות שבוצעו על ידי המעצבת שבחרתם, בטרם התחלתו של התהליך אצלכם בבית, על מנת להיות בטוחים שאתם מדברים באותה שפה, מבחינת הסגנון המבוקש והציפיות שיש לכם לקראת הפרויקט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222691 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22940 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223113 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223128 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213198 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211245 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202732 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica