חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך

לשכנע מישהולשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרוםלמישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמלעובדים?

ש: איךמתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו דבר וכשאני שואל אותו איך אתה הגעת למסקנה הזו?התשובה היא אני יודע, איך אתה יודע? לא יודע אני יודע נפל עלי מהשמיים אני יודע,אתה בטוח? כן בטוח 100% אני יודע כך צריך להיות.

אליעד:אוקי.

ש: ואז אניאומר לו תגיד לי זה בטח התבסס על תחושות על משהו שקלטת לא יכול להיות שזה פתאום באלך, יש איזשהן תחושות.

אליעד: הרי לאכשנולדת ישר ידעת את זה אוקי.

ש: כן, מה קרהראית משהו חשת משהו על סמך מה חשת את זה?

אליעד: אז בואנחלק את השאלה לכמה היבטים, בוא קודם כל ננסח אותה מחדש קודם כל אתה אומר אם בן אדםבטוח במשהו ומפה מתחיל שבן אדם אומר שהוא בטוח במשהו, עכשיו השאלה אתה שואל מהעושים עם זה, עכשיו אז בא נניח שאם הוא היה בטוח במשהו, אז יש פה כמה שאלות שאפשרלשאול אחד זה איך אפשר לגרום לו להיות לא בטוח איך אפשר לגרום לו להטיל ספק, איךאפשר לגרום לו לשנות את דעתו יש הרבה היבטים. בא נתחיל קודם כל ממישהו שבטוח במשהואיך אפשר לגרום לו להיות לא בטוח בזה, עכשיו כי אצלך גם אולי יש אילוץ עד כמה אתהצריך שהוא יהיה לא בטוח בזה אבל בא נתחיל קודם כל איך אפשר לגרום לו להיות לא בטוחבזה.

אז קודם כל מהשאתה עושה אפשר לבקש ממנו נימוקים למה אתה בטוח מה ההיגיון בזה, עכשיו בא נניח שהואאומר לך "לא יודע ככה זה" ואז אתה מקצין אז אתה אומר טוב אז בא נלך להקצין נשאלאותו "100% ככה זה בלי שום נימוק בלי שום דבר?", "כן ככה זה 100% בלי שום נימוק".אז מה עושים? מה שצריך לעשות זה לגרום לו לרצות לא להסכים עם עצמו, איך אתה עושה אתזה? מה שאתה צריך לעשות זה לקחת את הדבר שהוא בטוח בו ב - 100% ולנסות למצוא איזהמסקנה הוא לא ירצה אותה ולהראות לו שאם אתה בטוח ב - 100% שככה אז ככה וככה.

זה כמו נגידשאני קודם אמרתי אם אתה בטוח ב - 100% שאתה רוצה משהו אתה בטוח שאתה ב - 100% שאתהרוצה את זה? אז אם זה 100% אתה צריך להגיד" אז אם לא אני לא רוצה להיות קיים" אזאיך אתה קיים למרות שאין לך את זה, אתה מבין כאילו הקצנתי אתה בטוח 100% אין בעיהאז איך זה? אז אתה לא רוצה נכון אז אתה צריך להודות שאתה לא באמת רוצה את זה ב -100%. מה שאתה צריך לעשות בפרקטיקה להגיד "אני לא בטוח ב - 100% 100%" אוקי להגידלו "אוקי אז אם זה ככה", גם לא צריך להגיד לו ל - 100% אפשר מראש מישהו אומר "אנייודע שזה ככה" להגיד לו "טוב אז תראה לפי זה וזה אז נתקענו בבעיה כזאת וכזאת".

עכשיו אז קודםכל יכול להיות שאם הוא יבין שאם מה שהוא אומר זה מחייב את זה שיש בעיה אחרת אז הואיסכים לשנות את דעתו ודבר נוסף בא נגיד שהוא יגיד "לא, נכון יש בעיה כזאת וכזאתועדיין אני בטוח שככה זה ב - 100%" גם זה יכול להיות שיש אפשרות. קודם כל שים לבהלוגיקה הראשונה אומרת בוא ניצור לו אינטרס להיות נגד הדעה של עצמו אם נראה לושהדעה שלו יוצרת איזה בעיה עבורו להגיד לו "אוקי אז נכון זה וזה" כאילו לא תמידצריך ללכת ל - "מי אמר שזה נכון מה ההיגיון בזה?" אפשר להגיד לו "אוקי ומה ההיגיוןבזה?", "לא יודע ככה אני יודע ככה ידוע לי", "אוקי תראה אז אם ככה וככה אז הגענולמבוי סתום אחר, אז מה אתה מציע לעשות?".

עכשיו אז ישפה כמה דברים קודם כל אחד אפשר להכניס אותו לאיזה לופ ולגרום לו להרגיש רע מזה שהואמאמין במשהו להגיד לו "אז מה אתה רוצה אז מה אתה מציע לעשות?" והוא ירגיש רע עדשהוא יצטרך להטיל ספק בהנחת יסוד שלו, אפשרות נוספת בא נגיד שהוא אומר "אוקי אז איןפתרון ועדיין זה ככה" אבל ברגע שמישהו אומר אין פתרון אין לו זכות דיבור לחלק עצות,זאת אומרת יש לו פחות זכות דיבור כי אתה יכול להגיד "אוקי ואני חושב שיש פתרוןאחר". כאילו אם מישהו נגיד אומר "ככה זה" ואתה אומר לו "לא נכון אז יש בעיה" אבל אםהוא אומר "ככה זה ולכן אנחנו בבעיה" אז אתה אומר לו "אני אומר לא ככה זה" הוא אומרלך "אבל זה לא נכון" תגיד לו "אוקי אבל היתרון הוא שלפחות אני אומר שאין בעיה".

בא נגיד ניקחדוגמא בא נניח נגיד נניח לא משנה אם נכון או לא, בא נניח נגיד שיוקר המחייה הואמחויב בא נניח שהוא מחויב בא נניח שהאמת היא שיוקר המחייה זה מחויב מחירי הדיור זהמחויבים, בא נניח שזאת האמת עכשיו אם זאת האמת אז אין מה לעשות נכון אז מה רוציםמביבי? אבל אף על פי כן יש אנשים שיקנו את הסיפור של בוז'י כי הוא אומר, כאילו גםאם נניח שבאמת אין פתרון גם אם נניח אין פתרון אבל הוא לפחות נותן תקווה גם אם מהשהוא אומר זה לא נכון גם אם הוא אומר "אני אוריד את מחירי הדיור" גם אם זה לא נכוןאבל לפחות באופציה שלו יש איזו תקווה.

אתה מבין גםאם זה לא נכון ואז כאילו יש אנשים שמאמינים עכשיו לא משנה שזה נכון או לא אני אומרבתפיסה מה שאני בא להגיד שאם מישהו נוקט דעה והדעה מחייבת את זה שיש איזו בעיה ואתהאומר "אני בשם הפתרון של הבעיה רוצה להגיד שהדעה שלך לא מחויבת" אז יש לך יותרלגיטימציה אפילו בעיניו, למה כי אתה מוציא אותו מאיזו בעיה. הבנת?

ש: כן אולפחות אני אולי לא מוציא אותה לגמרי אבל אני מקטין לו את הבעיה.

אליעד: לא,באופן יחסי. עכשיו מה זה אומר לגביך פרקטיקה כאילו לא פרקטיקה אבל אתה הבנת מה?

ש: כן בוודאינניח ניקח דוגמא.

אליעד: כן תןדוגמא.

ש: בא ניקחדוגמא הוא אומר "צריך לפטר את הבן אדם הזה", למה צריך לפטר אותו?

אליעד: אז בואתעצור פה תקשיב תראה, בא נגיד שמישהו אומר "צריך לפטר את הבן אדם הזה עכשיו אתהשואל אותו "למה לפטר?", "כי ככה וככה".

ש: זאתהתשובה.

אליעד: שנייהלך רצוי שתהיה תשובה "כי ככה וככה", עכשיו מה אתה צריך לעשות? לפעמים לא תמיד אתהיכול ליצור קונפליקט ישר מה שאתה צריך לעשות להגיד "אוקי אז לפי העיקרון הזה" תגידלו "אוקי בוא נסכים שזה נכון אבל בא נחשוב מסודר לפי העיקרון אז צריך לפטר את זהואת זה וזה עולה ככה וככה, מאיפה נפטר אותם? מסכים איתך שצריך לפטר אותם נכון אנימבחינתי לפטר את כולם, הלאה אבל צריך לפטר לפי זה עוד מאה אנשים איך נפטר אותם?",תנסה לגבש את זה בחבילה אחת כי לפעמים הוא יגיד לך "הנה בוא נפטר אז תפטר" מה אתהיכול להגיד לו "ואם תפטר אז מה?" הוא יגיד לך "פיטרנו", הבעיה היא לא בלפטר אותםהבעיה היא בחשיבה שמאחוריה לפטר אותו.

ש: כן אוקי אזהתשובה היא "טוב עוד מעט אני אקבל כסף יהיה כסף", יעני מנסה ליצור בעיית כסף.

אליעד:בסדר.

ש: "אז יהיהכסף נפטר אותו", אמרתי לו טוב זאת אומרת עד פה אני.

אליעד: לא רגעומה האמת בא נחשוב ומה האמת, בא נגיד שתקבל כסף נגיד שיש לך כסף עכשיו לפטר מאהאנשים דוגמא, עכשיו השאלה היא מה האמת אם האמת היא כשיש לך כסף אתה יכול לפטר אותםתפטר אותם מה הבעיה? הבעיה שאתה אומר "כן אבל אני צריך את הכסף הזה לדברים אחרים"תגיד לו "נכון ומה עם הדברים האחרים?", אם מחויב לפטר אותם אז השאלה מה יותר חשוביותר חשוב לפטר אותם או הדברים האחרים עכשיו זה משא ומתן.

עכשיו נגידואומרים לו יותר חשוב לפטר אותם אז אתה צריך לשאול את עצמך למה אתה חושב שיותר חשובהדברים האחרים "כי בלי זה ככה וככה" להגיד לו "אוקי ומה עם ככה וככה" כאילו לךלסיבה שבגללה אתה חושב שיותר חשוב הדברים האחרים ולהגיד לו "ומה עם הסיבה הזאתוהזאת?" ואז או שהוא יגיד בסוף לאיזה מחויב, או שבסוף הוא יגיד "נכון אתה צודק" אושבסוף אתה תגיד לו "נכון אתה צודק זה לא מחויב" כי תשמע את הנימוקים שלו או שבסוףתגיעו למסקנה שאין פה איזו תשובה מוחלטת והוא חושב ככה ואתה חושב ככה.

ש: אוקי זההבנתי זה ברור לי.

אליעד:דבר.

ש: יש נושאעכשיו עלה לי תוך כדי נניח שיש אווירה מסוימת בארגון אווירה לא טובה, אנשים כאילומסתובבים אני הייתי מגדיר את זה בלי תקווה אז מה שאמרת עכשיו שמצב שאין תקווה אפילושהיא לא בא נגיד.

אליעד: לא עודפעם השאלה מה רוצים להשיג.

ש: מה שאנירוצה להשיג אוקי אז זה אני צריך להשיג זה שאם אין תקווה שהולך להיות בסדר שהולךלהיות טוב אולי לא 100% אבל הנה יש כיוון יש דרך אז זה מה שאני רוצה להשיג.

אליעד: אוקיומה האמת שצריך להיצמד לאמת האם באמת אין תקווה זאת באמת האמת?

ש: האםמה?

אליעד: אבל גםהשאלה מה האמת האם באמת אין תקווה?

ש: ככה מצטיירהרושם אצל אנשים מסוימים.

אליעד: כי הםמשקרים אם היה בטוח שאין תקווה אז עדיף לקפוץ מהספינה עכשיו למה לחכות שהיאתטבע?

ש: כן אתהיודע יש כאילו את מפיצי שמועות למיניהם שגורמים לאנשים אחרים להרגיש לא טוב ובסךהכל יש ירידה במורל, אני רוצה להעלות להם את המורל אני רוצה לשנות את הכיוון חשיבהשלהם.

אליעד: אתהצריך להפיץ שמועה שאומרת שאלה שאומרים שאין תקווה הם גורמים להרס הארגון, זה השמועהשאנשים ישנאו את אלה שאומרים שאין תקווה שישנאו אותם למה כי הם גורמים לזה, זה כמותגיד להם זה כמו בן אדם נגיד שיש לו איזו בעיה והוא בא לפתור אותה ואנשים אומרים לו"עזוב אתה לא תצליח".

ש: האם צריךלהפיץ שמועה או להגיד את זה?

אליעד: לא אתהיכול להגיד את זה סתם זה היה כי השתמשתי באנלוגיה של השמועה בגלל מה שאמרתקודם.

ש: אם זאתהטכניקה אני רוצה לדעת.

אליעד: לא,עדיף להגיד פורמלית "תקשיבו האמת היא שאפשר ואם זה לא יצליח זה בגלל שיש פה סוסיםטרויאנים שדופקים את העבודה ששמים מקלות בגלגלים, שעובדים ברבע כוח סוס בעשירית כוחסוס וכשאתם רואים מישהו שעובד בחצי כוח סוס שמתבטל שזה וזה הוא אחראי לכישלון שלכםאם אתם תכשלו זה בגללו, כל פעם כשאתה רואה מישהו שמבלבל את המוח הוא אויבשלכם".

ש: רק בגללואו גם בגללו?

אליעד: רקבגללו 100% שאם הוא היה עובד תקין מסודר מזמן המצב היה טוב, לא רק בגללו אישית אלאבגלל התופעה הזאת והוא חלק ממנה.

ש: האם להגידאת זה שלילי או להגיד את זה בצורה חיובית?

אליעד: הבנתימה שאלת, אני אומר כזה דבר לדעתי אפשר להגיד את זה מהחיובי השאלה כמה הם תפסו אתזה, אם מישהו בא "תראה אתה יודע שמעתי שהמצב הולך להיות גרוע" אתה אומר לו שואלאותו "מה אתה חושב למה זה מה הבעיה?", מה הוא יגיד לך "אני לא יודע"? מה הואיגיד?

ש: אתה יודעיגמגמו.

אליעד: אזתגיד לו "בוא אני אספר לך מה הבעיה" אתה אומר לו "בוא נגיד שעכשיו אני מביא לך",אתה אומר לו כמטאפורה "אני מביא לך מיליארד דולר מצבך טוב כלכלית?", "כן" אתה אומרלו "אבל אם יש לך עכשיו מישהו מבני ביתך שכל יום שורף מיליונים לא משנה כמה כסף ישלך אתה תאבד את כל הכסף נכון", תגיד לו "אותו דבר יש מוצר יש רעיון, יש לקוחות ישזה ויש זה הכל לפי הספר אמור לעבוד מה לעשות אם יש חלקים בגוף שהם דופקים את העבודהלא עושים לא זה ולא זה", אתה אומר לו "זה לא משנה כמה ננהל את זה נכון יש אנשיםשדופקים את המערכת".

ולהגיד לו "מהאתה רוצה שיהיה" לפני כן לפני שמסבירים את הסיבות "ומה אתה רוצה שיהיה?" הוא יגידלך "אני רוצה שיהיה טוב" תגיד לו "יפה אז בא תבין למה זה לא טוב" תגיד לו "יפה ואםאתה רוצה שיהיה טוב אז אתה צריך לוודא שבסביבתך אין תופעות כאלה וכאלה, תוודא תהיהעירני". זה כמו ספינה שהולכת לטבוע ואתה רואה מישהו שקודח חור אתה תעיר לו אתה לאתגיד "עזוב זאת לא בעיה שלי", אתה תעיר לו אתה הולך לטבוע איתו. דרך אגב זה גם לאמסובך להסביר את זה.

ש: לא זה לאמסובך אני את המשפט הזה עם הסירה אני אומר כל פעם.

אליעד: השאלהאם הבינו אותו.

ש: הבינו אבליש כאלה דאעשים מתאבדים אני יודע.

אליעד: השאלהמה האמת.

ש: ישכאלה.

אליעד: לאהשאלה למה אי אפשר להסביר כאילו את ההיגיון ההפוך שהם אחראים, הרי יש יותר אנשיםנורמליים מג'יהאדיסטים נכון אז הנורמליים אמורים להתגבר על הג'יאדיטסים.

ש: אז זהו זהבדיוק מה שצריך לעשות לגרום לכך שהנורמליים יעצרו את הג'יהאדיסטים האלה ואולי יהיהלהם את התעוזה את היכולת את הכוח לעשות דבר זה, פשוט לא קולטים מתעלמים לגמרי.

אליעד: אזאולי צריך לתת להם דוגמאות ללכת למחלקת x ולהגיד להם "תקשיבו ברגע שיש תופעה כזאתוכזאת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל רוחני, ייעוץ נפשי, לגרוםלמישהו לשנות את דעתו, איך לנהל..., החלטיות, אימון עסקי, פסיכולוג, מאמן עסקי, איךלהשפיע על אנשים..., הסוד ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213625 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205256 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174129 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173533 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica