חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שנאה או אהבה, שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב א

שנאה או אהבה,שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מילשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב את עצמך, הערכהעצמית

עכשיו בא נדברעל שנאה ואהבה אוקי, עכשיו מה יותר כייף לשנוא או לאהוב בגדול? נגיד שלאהוב, מהעושה לך יותר טוב תחושה שאתה אוהב משהו או שאתה שונא משהו? אוהב. יפה אז בקיצורשנאה כביכול עושה רע לבן אדם תחושות של שנאה עושות לו רע ותחושות של אהבה עושות לוטוב, עכשיו השאלה היא איך בעצם ניתן להשתמש בתחושה של שנאה כדי לעשות לעצמך טוב ואזמזה אפשר לגזור איך לעשות לאחרים טוב באמצעות שנאה איך אפשר לגרום למישהו לשנואמשהו בשביל לעשות טוב לבן אדם ששונא זה כבר נגזרות של הדבר הזה.

אבל איך בעצםשנאה יכולה לעשות לבן אדם טוב, איפה בן אדם לפעמים רע לו "אתה יודע מה אתה צריךלעשות כדי שיהיה לך טוב? לשנוא", בדרך כלל אומרים לבן אדם "למה רע לך? כי אתה שונאמה שאתה צריך לעשות זה ללמוד לאהוב". עכשיו כל דבר שבן אדם אוהב הוא בעצם שונא אתההפך ולכן אפשר להפוך את כל המשחק הזה בסדר, אבל לא נדבר עכשיו על ההיבט הזה בא נלךעל הפשוט, איפה נגיד בן אדם כשרע לו במשהו הוא צריך להשתמש בשנאה הוא צריך לשנואתעורר בעצמך רגשות שנאה כלפי x ואז יהיה לך יותר טוב.

ש: למשל אפשרלשנוא את זה שאני לא רוצה לקבל את המציאות איך שהיא, לא רוצה לקבל את הדבר איךשהוא.

אליעד: אז אתמה אתה שונא אתה שונא את הדבר שעושה לך רע, לא הבנתי תן דוגמא למצב שרע לך במשהוואז אתה אומר "טוב עכשיו אני אתחיל לשנוא איזה משהו ואז יהיה לי יותר טוב" ואם אתהלא תצליח לשנוא את הדבר הזה.

ש: אנישונא.

אליעד: לאדוגמא, דוגמא למצב שרע נגיד "רע לי מזה שככה וככה".

ש: מצב שרע לירע לי מזה שהילדים מלכלכים לי את הבית מלכלכים את הכיור.

אליעד: כן איןבעיה הלאה.

ש: עכשיו מהאני צריך לשנוא? לשנוא את התחושה הזאת שאני לא מוכן לקבל את המציאות כמו שהיא.

אליעד: לאהבנתי אתה לא מוכן לקבל את המציאות איך שהיא אז עדיף לשנוא את זה?

ש: לשנוא אתהתחושה את הרצון שלי שלא רוצה לקבל את המציאות, שהוא אומר "לא אני רוצה את המציאותבצורה אחרת".

אליעד: אתהכבר שונא אותו כי הוא עושה לך רע לא?

ש: אני שונאאת המציאות בצורה מסוימת אני רוצה לא לשנוא את המציאות, אני רוצה לקבל את המציאותבכל מצב.

אליעד: מה אתהאמרת בפשיטות? אתה אמרת כל פעם כשרע לך למה רע לך כי אתה לא רוצה את המציאות.

ש: נכון.

אליעד: תשנאאת זה שאתה לא רוצה את המציאות נגיד "אני שונא את זה שאני לא רוצה את המציאות".

ש: לא יודע אםזה יעזור.

אליעד: בסדראז יהיה לך עוד יותר רע רוב הסיכויים שיהיה לך עוד יותר רע, לא אנחנו נמשיך עםהדוגמא של הכיור במטבח עכשיו הילדים לכלכו לך את הכיור במטבח הילדה קשקשה על כלהקירות ורע לך מזה, מה אתה צריך לשנוא כדי שיהיה לך טוב?

ש: אם אנימסתכל על זה ברמה.

אליעד: על פיהפשט אתה כבר שונא אתה שונא את הקירות המלוכלכים.

ש: אם אנימגיע להבנה עם עצמי אוקי שעד עכשיו היה לי טוב ואני צריך לשלם עכשיו על מה שקורהשזה בעצם הרע, ואם אני בעניין שאני רוצה אוקי אני עדיין משלם על זה עכשיו שרע ורעלי מזה שאני משלם את זה אז בעצם זה מביא אותי, נראה לי שזה מביא אותי למצב אוקיעכשיו כדי שיהיה גבול.

אליעד: נכנסתהביתה כל הקירות מלוכלכים הילדה קשקשה על כל הקירות מה אתה צריך לשנוא?

ש: אני צריךלשנוא את ההפך של זה.

אליעד: מה זהאומר פרקטית?

ש: פרקטיתלשנוא את ההפך שיש מצב מסוים שהכיור הוא כן נקי.

אליעד: אבלאתה לא שונא את זה שהכיור נקי מה לעשות?

ש: אוקיאז.

אליעד: להגיד"אני שונא שהכיור נקי" למה שאני אשנא שהכיור נקי.

ש: כי אז בעצםאתה, אני מביא את עצמי למצב.

אליעד: אניאומר בא נעשה הפוך בסדר אתה אומר "אני אשנא אותו כי בגלל שאני אשנא את זה שהכיורנקי ואז ממילא לא יהיה לי רע מזה שהוא מלוכלך" נכון? ואני אומר לא אני אומר אם אתהרוצה, נסבך את השאלה אם אתה רוצה ליהנות מהדבר אם תשנא משהו זה יגרום לך ליהנותמהדבר. עוד פעם כי מה אתה אמרת נגיד הכיור מלוכלך ואתה אומר "טוב אני אדמיין בראשאת הכיור נקי ואני אנסה לשנאות אני שונא שהכיור נקי", אוקי "כי בגלל שאני אוהבשהכיור נקי לכן אני משלם מחיר כשהוא מלוכלך לכן אני שונא את הרצון הזה" נגיד.

אבל איך אפשרלהביא בן אדם למצב שהוא יאהב את זה כאילו שיהיה לו כייף מזה שהבית מלוכלך נגיד, אניבכוונה מקצין את זה עוד קצת בגדול זה אותו רעיון אותו כיוון. הרעיון הוא כזה נגידהוא ראה בית מלוכלך, אוקי כאשר רע לבן אדם נגיד הוא נכנס הביתה הוא רואה את הביתמלוכלך הוא צריך לשאול את עצמו "מה הדברים שאותם אני אוהב ושבגלל שאני אוהב אותם רעלי" כל פעם כשבן אדם רע לו ממשהו זה בגלל שיש דברים שהוא אוהב אותם.

בן אדם רוצהשיהיה טוב למה שהוא אוהב אותו, אתה אוהב את עצמך אתה רוצה שיהיה לך טוב אוהב מישהואחר רוצה שיהיה לו טוב, אתה אוהב את הבית אתה רוצה שלבית יהיה טוב נגיד נניח דוגמאאת מה הדברים שאותם אתה אוהב ושבגלל שאתה אוהב אותם לכן רע לך, לדוגמא אתה נכנסהביתה הבית מלוכלך ואז רע לך אוקי איזה דברים שאתה אוהב גרמו לך לרע "אוקי אני אוהבאת הבית שלי אני אוהב את עצמי, אני אוהב את הניקיון" תמצא אחד מאלה תשנא אותו או אתשלושתם.

"אני שונא אתעצמי שונא את הבית שונא את הניקיון" ואז אם אתה שונא את כולם אתה בכלל רוצה שיהיהמלוכלך. עכשיו למי זה לא יעבוד השיטה הזאת? לבן אדם שהוא פתי ונאיבי, מה זאת אומרת?בן אדם שהוא כולו מלא אהבה וחמלה הוא יגיד "למה שאני אשנא את עצמי למה שאני אשנא אתהבית, למה שאני אשנא את הניקיון? אני לא יכול לשנוא איך אני אשנא, איך אני אשנא אתהדברים האלה מה אני יכול לשנוא את עצמי עד כדי כך אני אשנא את עצמי עד כדי כך שאניאשמח שרע לי?".

תארו לעצמכםנגיד בן אדם מרביצים לו אז רע לו נכון? יפה ואם נגיד מחבל יבוא להרוג אותך ואז אתהנגיד שונא אותו ואתה יכול להרוג אותו לעשות בו לינץ' ואז אתה תרביץ לו ותרביץ לווכל פעם שהוא צועק כייף לך שהוא צועק, אתה אומר "איזה כייף לי שהוא צועק אני שונאאותו, רע לך? לוחץ לו על הפצע עוד יותר" הוא אומר "תפסיק", "למה להפסיק?" אתה אומרלו "עוד יותר עושה לך את זה" אתה נהנה מכל טיפת סבל שלו למה כי אתה שונא אותו.

עכשיו השאלההיא אם בן אדם יכול לעשות את זה על עצמו שכשרע לו הוא יכול לשנוא את עצמו, לשנוא אתעצמו וליהנות מזה שרע לו. עכשיו למה שבן אדם ישנא את עצמו פתאום תשנא את עצמך "אניאמור לאהוב את עצמי למה שאני אשנא את עצמי?", נכון אבל למה בן אדם שונא את המחבל?כי המחבל הזה עשה לו רע נכון ולמה שתשנא את עצמך, מי עושה לך רע יותר מאשר עצמך.עכשיו עוד פעם ביומיום בן אדם לא חושב על זה ככה הוא לא רואה את זה ככה אבל אם בןאדם היה לו שכל בראש כמה שהוא אוהב את עצמו הוא גם היה צריך לשנוא את עצמו הרי כלהסבל שיש לו בחיים זה בגלל עצמו.

הרי כל הבלגןשיש לבן אדם בחיים זה רק בגלל הדברים שהוא אוהב הרי אם לא היה את הדברים שהוא אוהבגם לא יכול היה להיות לו רע, בן אדם סובל בחיים רק בגלל שהוא אוהב את החיים בן אדםסובל מהמציאות רק בגלל שהוא אוהב את המציאות, בן אדם סובל כאבים פיזיים רק בגללשהוא אוהב את הגוף שלו אין אפשרות לסבול בלי שאוהבים משהו. אבל אם בן אדם זוכר אתזה בראש אז כאשר קורה לו משהו רע אחת הדרכים להתמודד עם הרע, אני לא אומר אם זהכדאי אם זה לא כדאי מתי כן מתי לא אבל אחת הדרכים להתמודד היא על ידי שנאה.

מה גורם לךלהרגיש רע? הדבר הזה והזה, אוקי מה הדבר שאתה אוהב שבגלל שאתה אוהב הוא גורם לךלהרגיש רע עכשיו תשנא אותו, תנסה לשכנע את עצמך שאתה שונא אותו שאתה רוצה שיהיה לורע. באידיאל מהיבט מסוים כאילו בן אדם יכול להגיע למצב שהוא שונא את עצמו ואז בכללהוא שמח שרע לו, שהוא כאילו מצליח לראות את עצמו מבחוץ מצליח להבין כמה בעיות הואיצר לעצמו והוא אומר "אני שמח שרע לי זה העונש" ממש כמו שבן אדם יכול להיות שמחכשרע למישהו אחר הוא יכול להיות שמח כשרע לעצמו משהו כזה.

ולמה שבן אדםיעשה את זה או נגיד שהוא יכול לשנוא את המציאות. תבין עוד פעם בן אדם לא יכול לסבולבלי שהוא אוהב נגיד אומרים לו נגיד שהוא חולה והוא צריך למות ואז נגיד רע לו, למהרע לו? כי הוא אוהב את החיים אם הוא היה שונא את החיים היה לו טוב "איזה כייף שאניהולך למות שונא את החיים האלה רוצה להיפטר מהם". אוקי זהה את הדבר שאותו אתה אוהבותשנא אותו אם תשנא אותו יהיה לך יותר טוב, אפילו יהיה לך טוב שהדבר הזה מקבל עונשסובל או מה שזה לא יהיה.

ש: עשיתי אתזה על עצמי בלי מודע.

אליעד: מהעשית?

ש: כשהייתיבעבודה פעם הייתי שונא את זה מאוד ואז התחלתי לספר לעצמי שבבית אפילו יותר רע לימהעבודה ואז ממש אני אוהב את העבודה, זה קרה לי כאילו בלי.

אליעד: שמהרצית כאילו לחזור הביתה ואז אמרת "אני שונא את הבית".

ש: בעבודהיותר טוב לי מהבית בבית אני קשה לי, בבית זה וזה בבית פה מצאתי לי את זה ואז בעבודהאני רוצה לעבוד עדיף לי להיות בעבודה.

אליעד: אז אניאומר גם באופן מודע להשתמש בשנאה לא לפחד לשנוא, לשנוא מהיבט מסוים לפעמים לשנוא אתהדברים שאותם אתה אוהב שגורמים לך להרגיש רע, כל רע יש מאחוריו אהבה, אהבה מייצרתסבל בן אדם שאוהב משהו אז הוא סובל בפשט שאין לו את מה שהוא אוהב או שהוא אוהב משהונגיד לא רוצה שיהיה רע לדבר שאותו הוא אוהב, הוא לא רוצה שתהיה לו התנגדות לרעיוןשאותו הוא אוהב.

הוא אוהב אתהרעיון שהבית נקי ואז הוא סובל כשהבית לא נקי אבל אם הוא היה שונא את הרעיון "אנישונא את הבית הזה אני רוצה שיהיה מלוכלך אני שונא אותו, אבל למה שאני ארצה שיהיהמלוכלך אני רוצה שיהיה נקי יהיה לי כייף לגור בו, לא אני שונא את זה שכייף לי לגורפה, למה שאני לא ארצה שיהיה לי כייף לגור פה? שונא את זה ככה בלי סיבה שונא את זהזהו שנאה טהורה".

ש: יש לישאלה.

אליעד:כן.

ש: ואז מהיקרה לקטע שאהבתי להיות בבית נקי כאילו.

אליעד: שונאאת זה.

ש: לא שונא אתזה.

אליעד: עודפעם אפשר לעשות מה שרוצים אפשר להגיד "אהבתי ואני", אפשר לעשות את מה שרוצים אפשרלהגיד "שנאתי תמיד אני תמיד שונא התבלבלתי שאהבתי, טוב היום אני שונא מחר אני אוהב"אפשר לעשות הרבה משחקים אבל הרעיון הוא שנאה זה כלי לטפל בבעיות, סדנת שנאה איךללמוד לשנוא. כן הרי מה זה סדנת אהבה כשאתה אוהב משהו אתה שונא את ההפך שלו אתה לאיכול ללמוד לאהוב בלי לשנוא את ההפך, נגיד אומרים "תתחיל לאוהב את השני" זה בעצם"תשנא את זה שאתה לא אוהב את השני"...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, הערכה עצמית,הסוד, כהן אליעד, פילוסופיה, אהבה, מכירות, שנאה עושה טוב, ללמוד לשנוא ועוד...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213634 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205265 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica