חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בונים בית? כל הסיבות לבחור בבניה הקלה

מאת: Droxitבניין ואחזקה - כללי11/02/2016915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בונים בית? כל הסיבות לבחור בבניה הקלה
בשנים האחרונות הופך המושג "בניה קלה" לרווח הרבה יותר מבעבר. נכון, אנחנו עוד לא אירופה או ארצות-הברית, שם התחום משגשג ונמצא בשיא פריחתו, אבל אנחנו כנראה בדרך לשם. עוד ועוד ישראלים בוחרים לבנות בית, להוסיף חדר, לסגור מרפסת או לבנות צימר בשיטת הבניה הקלה. כל הסיבות לבחור בשיטת בניה זו על פני השיטות המסורתיות הקונבנציונאליות במאמר שלפניכם.

בניה מהירה

הסיבה העיקרית בגללה ישראלים אוהבים את הבניה הקלה היא המהירות שבה היא מסתיימת.
המחשבה על בנית בית, פרויקט שיכול לקחת גם למעלה משנתיים, יכולה להעיק. מצד אחד, אנחנו רוצים לגור בבית משלנו, עליו חלמנו כל השנים, אבל מצד שני, למי יש כוח לכל הטרטור הזה, שפשוט לא נגמר.

הבניה הקלה נותנת מענה לכל מי שאין לו סבלנות לחכות שנים עד שהבית יהיה מוכן. במסגרת השיטה, כל היסודות של הבית מגיעים אל השטח "מן המוכן", לאחר שהוכנו בצורה מתועשת במפעל, בהתאם לתוכנית הבניה של האדריכל והמהנדס. ברגע שהובלו היסודות אל מקום הבניה, ההרכבה שלהם נעשית צ'יק צ'ק ומשם הדרך אל הבית כבר קצרה הרבה יותר.

בניה קלה שמיטיבה עם הסביבה

מכל האמור כאן משתמע, שבניה קלה היא גם פשוט ידידותית יותר לסביבה. היות שזמן הבניה הוא קצר יותר, ומאחר שהחומר העיקרי עליו היא מבוססת הוא הפלדה, שהיא ברובה ממוחזרת, הופכת שיטת בניה זו לשיטה המאפשרת להימנע מניצול גוזמתי של משאבי טבע.

בניה מודולרית וגמישה

יתרון נוסף של בניה זו הוא המודולריות של המבנה. במסגרת בניה קלה, המבוססת, כאמור, על בלוקים או מחיצות פנימיות המורכבות בשטח, ניתן, מתי שרק רוצים, לשנות את החלוקה הפנימית של הקונסטרוקציה בצורה יחסית קלה. הגמישות הזו מאפשרת להתאים את הבית לצרכים המשתנים של דייריו. הילדים עזבו את הבית? החלטתם להרחיב את הקן המשפחתי? עברתם לעבוד מהבית ואתם צריכים משרד משלכם? היכולת לחלק מחדש את חללי הבית היא פרקטית, וכך הופך הבית פונקציונאלי ו"שירותי" מאוד עבור דייריו.
הגמישות בה עסקינן באה לידי ביטוי גם ביכולת לנייד את המבנה, כך שניתן להעבירו ממקום למקום.

בניה זולה יותר

כאמור, הבניה הקלה היא מהירה יותר, והמשמעות היא לא רק חיסכון בזמן אלא גם חיסכון בכסף. במציאות שבה כל דקה (או כל שעת עבודה) שווה כסף (ולא מעט כסף), בשיטת בניה זו תוכלו להוזיל משמעותית את העלויות. חסידי גישת הבניה הקלה גם טוענים, כי תהליך הבניה מייצר פחות פסולת וכי עלות ההקמה של כל המבנה היא זולה יותר, מאחר שהרכיבים קלים לנשיאה. האימרה ש"זול" מתברר בטווח הרחוק כיקר אינה תופסת כשמדובר בבניה קלה, היות שהיא מבוססת על חומרים עמידים ביותר (פלדה) וגמישים (פרופילי מתכת לבניית שלד הבנין).

מידע נוסף על בניה קלה ניתן למצוא באתר בית בפלוס בכתובת הבאה:
http://www.bayitplus.co.il/

שאלות ותשובות בנושא הבניה הקלה ניתן למצוא כאן.

 



תגיות המאמר: בנייה קלה, בניה קלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב בעבור חברת Droxit - בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Droxit

מאת: Droxitהורות23/05/192353 צפיות
לרוב, סבתא היא דמות משמעותית מאוד בחיי הנכדים שלה. היא מפנקת, מבלה איתם זמן איכות וכמובן שומרת עליהם לא פעם כשעולה הצורך. אלא שגם לסבתא יש סידורים משלה, אולי גם תחביבים ואפילו תכניות לטוס לחופשה קצרה בחו"ל מפעם לפעם. אז נכון, שירותי סבתאות לא מהווים תחליף לאהבה העצומה שרק סבתא יכולה להעניק, אבל הם לכל הפחות מספקים פתרון נהדר – גם לילדים וגם להורים.

מאת: Droxitהורות02/05/192249 צפיות
כל סבתא מכירה את הסיטואציה הזו היטב. אחרי שנים של עבודה וגידול ילדים, דווקא כשהחלה ליהנות מהימים שבהם המטלות כבר לא נערמות בקצב והחופש נראה באופק, הן נקראות לשירות "מילואים" אצל הילדים שהתבגרו והפכו להורים בעצמם. עכשיו הן מתבקשות לשמור על הנכדים, לבלות איתן בחופשות הקיץ ובחגים, ואפילו לשמש כאחות רחמנייה כשהתינוק חולה בזמן שההורים חייבים לחזור לעבודה. אז נכון, מבחינת סבתא הזמן עם הנכדים מבורך והאהבה עצומה. אלא שגם הן רוצות ליהנות מהחיים ומהפנסיה.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197118 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191643 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: Droxitשיפוצים21/03/191661 צפיות
לא תמיד יש לנו את הזמן או את הסבלנות לנסות, לטעות ולתקן. כך, גם אם הרכבת רהיטי איקאה נתפסת כמשימה לא-מאוד-מורכבת, היכולת להאציל סמכויות ולפנות את הזמן למשימות אחרות היא ככל הנראה עדיפה.

מאת: Droxitהורות28/02/192140 צפיות
בדרך כלל אתם מסתדרים לא רע. בין אם אתם זוג שמנהל יחד את משק הבית ובין אם אדם אחד מנצח על התזמורת עם עזרה מחברים טובים או קרובי משפחה, הכול עובד בדיוק כמו שצריך. יש תמיד מי שישמור על הילדים כשישיבה מתארכת וגם יש מי שידאג לכביסה או לסידור הבית בזמנים הלחוצים ביותר. אלא שיש גם לא מעט מצבים שבהם העזרה זמינה קצת פחות. בן או בת הזוג נוסעים או מוקפצים לשירות מילואים, ההורים יוצאים לחופשה או שמישהו מרגיש קצת פחות טוב – ומספק פחות עזרה מהרגיל. במצבים מעין אלה שירות עזרה למשפחות של פאן-פאן מספק את המענה.

מאת: Droxitשיפוצים28/02/191439 צפיות
במקרים רבים אתם בוודאי מזמינים חשמלאי, אינסטלטור או כל הנדימן אחר שיעזור לכם עם תקלה או בעיה, עם התקנת רשת חדשה או עם חיזוק הריהוט. שיחת טלפון קצרה מגלה לכם שהמחיר תלוי בסוג העבודה, ואם יש כמה מטלות על הפרק, הרי שכל אחת מהן תעלה לכם בנפרד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222804 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223114 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211372 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica