חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיער מהי?

מאת: תומר הששיער26/12/2009944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הינה תופעה שכיחה ונפוצה מאוד, ההתקרחות, עד כדי זה שכשליש מאוכלוסיית הזכרים בארץ סובלת מהתקרחות במידה זו או שונה, על אף שתמיד המקרה הפרטי שלנו הוא זה שמומלץ לנו. קיימים רבים סביב כל העולם שסובלים מתקלה זו, בארצות כמו אנגליה, יוון, ישראל, ברזיל וכו'. היות והקרחת מפריעה לרבים, עבודת מחקר הרפואי בנושא הזה הינו רחב ומקיף.
בניסיון למצוא פתרון לתקלה עבור אלו שראשם חלק וגם עבור אלו העתידים להיפרד משיער ראשם בעקבות התורשה המשפחתית. בין שלל המאתודות הלא מוכחות אשר פותחו כדי למנוע את נשירת השיער, כדורים ופתרונות אלטרנטיביים שונים ומשונים, בדומה למשחות וכודמה, פותחה מתודה כירורגית אשר תוצאותיה ניכרים לגמרי והיא השתלת שיער.
השתלת שיער, בניגוד להרבה משחות ולכדורים אשר טרם הוכחו באופן מובהק כתכשירים יעילים למניעת נשירה, היא האמצעי היחיד אשר את תוצאותיו ניתן להביט בבירור, או עידוד צמיחת שיער מחודשת, ולטווח ארוך.
הסבר זה יסביר מהי השתלת שיער, למי היא מיועדת, יתאר את שלביה ויפרט את תופעות הלוואי העלולות להיגרם בעקבותיה. כמו כן יספק מידע חשוב על השתלת השיער לפני שתיגשו לקליניקה הקרובה למקום מגוריכם לבצע את הפעולה.
השתלת שיער – קהל היעד
השתלת שיער, איננה מיועדת עבור קירחים בלבד, בניגוד לדעה הרווחת. ניתן לבצע השתלת שיער גם עבור אלו אשר חלה הידלדלות בשער ראשם ועד עכשיו אינם קירחים לחלוטין. על המועמדים להשתלת שיער להיות מבוגרים מגיל 25, אשר שיערם הנותר, הן בעורף והן בצידי הראש סמיך דיו במטרה שאפשר יהיה להשתמש בו לצורכי תרומה לאזורים החלקים יותר.
הסיבה לשמה על המועמדים להשתלה להיות מבוגרים יחסית, היא ברצון להשתיל שיער למי שנמצא בשלבי התקרחות מתקדמים או סופיים.היות וצורת הקרחת לא התקבעה ומכאן שמקום ההשתלה איננו קבוע, את ההשתלה מומלץ שלא לבצע בעידן ההתקרחות.
אבדן שיער לאחר ההשתלה יצור מראה מצחיק ויפגע במראה הטבעי שהושג. קיימים שלושה משתנים המשפיעים על הצלחת ההשתלה:
ככל שהשיער מתולתל, סמיך וכהה יותר – כך אחוזי הצלחת ההשתלה יעלו.
 



תגיות המאמר: השתלת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השתלת שיער

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר הש

מאת: תומר הששיער30/10/091132 צפיות
מידע על השתלת שיער בשיטת ה-F.U.E

מאת: תומר השנשירת שיער30/10/09996 צפיות
מידע על התקרחות והשתלת שיער

מאת: תומר הששיער17/10/091147 צפיות
מידע על השתלת שיער בשיטת f.u.e

מאת: תומר הששיער17/10/09970 צפיות
מידע על השתלת שיער

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197722 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172157 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172067 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163504 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161969 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161896 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162155 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica