חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקרחות והשתלת שיער

מאת: תומר השנשירת שיער30/10/2009995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאלה, יש לכם מפרצים? הקרחתם מהר מהצפוי? קיימת אצלכם קרחת בקידמת הראש? עלה בדעתכם להשתמש בתרופות למניעת התקרחות או על אולי לבצע השתלת שיער?

אחרי שהחלטתם לגשת לטיפולי השתלת שיער, תיבדקו אצל רופא עור, בעדיפות כמובן אצל מומחה בתחום של שיער וכדומה, שהקרחת ונשירת השיער אצלכם קשורה באופן ודאי לפעילותו של ההורמון DHT ולא לגורמים שונים נוספים. לאחר שבאתם לרופא המנתח, כאשר אתם מצויידים בהפנייה (או ללא הפנייה, אבל זה לאחר שוידיתם שהרופא המטפל הוא בוודאות אמין ומקצועי, מסור ויש לו תעודות והסמכה) צרו שיחה בניכם - הרופא יאבחן את ההתקרחות שבראשכם, ישתף אותכם בהליך השתלת שיער שיתאים במיוחד לכם, וכמו כן יאמוד את המספר של טיפולי השתלת שיער שתדרשו לעשות על מנת להגיע לתוצאות הכי טובות. מידע רלוונטי שכדאי שתדעו הוא, (גם כדי שלא תתאכזבו) כי רק שישים אחוזים מהפונים לטיפול נמצאים מתאימים לטיפולים של השתלת שיער, מומלץ שלמטופל יהיה שיער, בעדיפות כמה שיותר "שופע", באזור של העורף ובצידי הראש.

דבר חשוב מאוד הוא לתאם את הציפיות בניכם לבין הרופא המטפל, בזמן הזה הרופא יספר לכם מהן התוצאות הצפויות להתקבל בראשכם. לאחר שתעברו את כל בדיקות הדם בהצלחה תקבעו את התאריך לביצוע הטיפול במאבק העיקש נגד הקרחת והתתקרחות. תדעו, כי בימים שלפני הניתוח, נאסר עליכם לשתות משקאות אלכוהולים, נאסרת עליכם פעולת העישון והשימוש סמים, נטילת תרופות וכו'. מדוע? כיוון שחומרים אלו יכולים לגרום לדחייתם של שתלי השיער . וודאו כי לפני הניתוח כי קיבלתם אנטיביוטיקה שתדאג לזה שאזורי השתלים לא יזדהמו, ואל תשכחו לצום כשלוש שעות לפני תחילת הטיפול להשתלת שיער.

בהצלחה!

 



תגיות המאמר: השתלת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השתלת שיער

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר הש

מאת: תומר הששיער26/12/09944 צפיות
מידע על השתלות שיער

מאת: תומר הששיער30/10/091132 צפיות
מידע על השתלת שיער בשיטת ה-F.U.E

מאת: תומר הששיער17/10/091147 צפיות
מידע על השתלת שיער בשיטת f.u.e

מאת: תומר הששיער17/10/09968 צפיות
מידע על השתלת שיער

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161634 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151615 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica