חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיכון משרדי: מכונת כריכה, גריסה וחיתוך נייר - עצמאי או ע"י קבלן חוץ?

מאת: אוהד ורדעסקים - כללי27/12/20091724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנהלי משרדים ובעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה האם להשקיע במיכון משרדי ובפרט במיכון משרדי "כבד" כגון גיליוטינות, מכונות כריכה, מגרסות וכיו"ב.

עולה כאן שאלת הכדאיות של רכישת ציוד זה אל מול קבלת השירות ממיקור חוץ – הבאת חברה אשר תספק את שירותי הכריכה, גריסה חיתוך וכיו"ב.

התשובה לשאלה זו נגזרת מאופי העסק והיצע השירותים בשוק. גיליוטינה לחיתוך נייר למשל, אינה שירות נפוץ ובכדי להשיגו תצטרכו לגשת אל בית העסר (ע"פ רוב בית הדפוס) ולבקש לעשות שימוש בגיליוטינה שברשותם. בנוסף לכך גיליוטינות הנן מכשיר זול יחסית וניתן להשיג גיליוטינה איכותית במחירים הסובבים סביב 1000 ש"ח ועוד מע"מ.

מאידך, מכונת כריכה הנה רכיב יקר הרבה יותר אולם גם הוא לא ניתן באופן מקובל ע"י חברות המגיעות לעסק שלך על מנת לכרוך את הניירת שלך לחוברות.

חוברות אינן מוצר סטנדרטי בכל בית עסק ומתאימות לבתי עסק העורכים כנסים, ישיבות עם לקוחות גדולים עם מצגות כך שחוברת הנה דרך אלגנטית לרכז את החומר מהמצגת בידי הלקוח.

קיימות מספר שיטות כריכה ולכל אחת המכשיר המיועד לה. מכונת כריכה ספירלה (מכונה גם כורך ספירלה), הנה כריכה בשיטה פשוטה בה מנוקבים כל הדפים בצידם ומושחלת דרכם מעין ספירלה אשר אוגדת את הדפים. שיטת כריכה זו הנה פשוטה ומינימאלית ואינה מייצר רושם אצל הלקוח.

שיטה נוספת הנה כריכה בחום על ידי מכונות כריכה הפועלות בחשמל. בשיטת כריכה זו יש להניח את הכריכה בתוך המכשיר, למרוח דבר מיוחד על פנים הכריכה במקומות המיועדים לכך ואז להפעיל את מעונת הכריכה אשר מהדקת אד הדפים בתוך הכריכה תוך יצירת חום אשר מספק כריכה חזקה ועמידה.

כריכה זו, ע"י מכונת כריכה בחום הנה אלגנטית ועולה הרבה כסף לבצעה מחוץ למשרד. מאידך גם המכונה עצמה עולה כסף ולפיכך רכישת מכונת כריכה בחום מומלצת רק למשרדים בהם מתבצעות עשרות כריכות בשנה או יותר.

גריסה הנה נושא חשוב אשר המודעות לו נמוכה מידי. גריסה הנה אמצעי זהירות לשמירה על פרטיות הלקוחות וחשוב להקפיד לבצעה ע"מ להמנע מתביעות. מגרסות אינן מוצר יקר וניתן להשיג מגרסות אישיות לעובדים או מגרסות מחלקיות. מאידך קיימים גם ספקי שירות אשר מספקים שירותי גריסה בעסק שלך ונותנים לך תעודת השמדה עבור המסמכים שנגרסו. שירות גריסה חיצוני מומלץ לעסקים להם חשוב לשמור על סודיות באופן קיצוני כגון מפעלים ביטחוניים למשל או לעסקים בהם כמות הגריסה רבה ולא מעונינים כי העובד יבלה את יומו אל מול המגרסה. ברוב יתר העסקים ניתן להסתפק בביצוע גריסה עצמאית כל עוד הגריסה מתבצעת כנדרש ע"י העובדים.

אם כן לסיכום ניתן לומר כי שיקולי עלות ונוחות אמורים להכתיב למנהל המשרד האם לרכוש מיכון משרדי ספציפי ולעשות בו שימוש במשרד או להשאיר עבודות אלו לספקים חיצוניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ורד

מאת: אוהד ורדמשכנתא07/08/111108 צפיות
נטילת משכנתא היא התחייבות גדולה כלפי גוף בנקאי ומחייבת את הנוטל להבין בדיוק על מה הוא חותם. במאמר שלפניך ניסינו לסקור בקצרה את מסלולי המשכנתא השונים ולתת קוים מנחים לבחירת מסלול המתאים לצרכיך.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי29/12/101408 צפיות
רכשתם מגרש במרכז הארץ, טיפלתם בכול האישורים הדרושים ואתם מוכנים לבנות את בית חלומותיכם. כעת הגיע הזמן למצוא אדריכל במרכז שיוכל להעביר את החזון שלכם לנייר ולתכנן את ביתכם. היכן מחפשים אדריכלים במרכז? כיצד בוחרים את האדריכל הטוב ביותר לפרויקט שלכם? האם משרד אדריכלים עדיף על אדריכל עצמאי? ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות אלו ועוד במאמר זה.

מאת: אוהד ורדהורות28/12/101842 צפיות
אופניי ריצה לילדים הם אופניים ללא פדלים המיועדים לילדים מגיל 3 ועד 7 ומטרתם ללמד רכיבה על אופניים בצורה מהנה ובטוחה. בעולם בו ילדים משחקים פחות מחוץ לבית ובוחרים את המחשב ובטלוויזיה על פני טיול בחוץ, אופניי ריצה הם כלי חשוב לעידוד פעילות גופנית וחברתית.

מאת: אוהד ורדתחביבים05/08/101925 צפיות
כיום אופני עץ הולכות ותופסות מקום של כבוד בין פריטי החובה לילדים ככלי המכין את הילדים לרכיבה על אופנים ללא גלגלי עזר. מעט על אופני עץ ואופניים בכלל במאמר זה.

מאת: אוהד ורדיזמות עסקית21/04/102003 צפיות
פרק חשוב בכתיבת תוכנית עסקית הוא הפרק הדן בתוכנית השיווקית. תוכנית שיווקית טובה יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות לעסק ולא משנה עד כמה המוצר או הנישה בה הוא פועל אטרקטיביים. למידע נוסף על תוכנית השיווק צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדשיפוצים20/04/101233 צפיות
תמ"א 38 יכולה היתה בנוסף לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, גם לפתור חלק לא מבוטל מבועת הנדל"ן שכן היתה מזרימה כמות נאה של יחידות דיור לשוק, בעיקר באיזורי הביקוש ומעט מאזנת את המצב בין הרונים ובין המוכרים. לצערינו לא זה המצב. למידע נוסף צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי25/03/101280 צפיות
סטודנטים מרבים לעבור דירה בתקופת לימודיהם ומיד לאחר מכן, במאמר טיפים איך לשרוד מעבר דירה ויותר חשוב איך לשרוד את חברת ההובלות

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231783 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222686 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221835 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221889 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222058 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221927 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221535 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica