חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חימום בריכה בחורף - כל הפתרונות

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/20161692 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חימום בריכה - לעבוד בקיץ כדי ליהנות בחורף

עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

טיפול קבוע ישמור על הבריכה שלכם ויאריך את חייה, במיוחד החלפת פילטרים בזמן ונקיונם.

האם תוכלו לטפל בבריכה בעצמם, אולי כדאי להחזיק איש תחזוקה קבוע עבור טיפולים אלו? מיד נבחן את כל המידע.

מה חשוב לדעת לפני שמחממים בריכה?

אז מה בדיוק צריך לדעת על חימום בריכה והאם יש צורך לקרוא לבעל מקצוע על מנת לטפל בבריכה? לפני שנסביר על הטיפול בבריכה, קודם כל חשוב לדעת כיצד החימום עובד.

אחת מהדרכים לשמור על חום המים היא שימוש במשאבת חום אשר עובדת על עקרון פיסיקלי טרמודינמי - מצב הצבירה משתנה מגז לנוזל ופליטה של חום כמוס מעלה את הטמפרטורה וגורמת לחימום מירבי. חימום בצורה כזאת מאפשר יעילות גבוהה מאחר וישנה משאבת חום הבנויה כגוף אחד. בחלק מהבריכות משאבות החום מפוצלות ל-2 יחידות, אשר פועלות בצורה זהה.

בנוסף, חימום בעזרת משאבת חום הוא יעיל מאוד וזול בהכרח מכל מקור אנרגיה אחר, לכן משאבת חום היא פתרון זול ואקולוגי ומאפשר לנצל את אנרגיית הסביבה, במקום לשרוף דלק.

אז מה עושים?

כדי לרכוש משאבת חום המתאימה במדויק לצרכים של הבריכה שלכם, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע אשר יוכל גם להתקין את המשאבה. רכישת משאבה נכונה יכול לחסוך לכם כסף בעתיד הרחוק ולשמור על חייה של הבריכה שלכם. במידת הצורך, אותו איש תחזוקה גם יוכל להגיע ולבדוק את המשאבה בכל קיץ, כדי לשמור על חימום בריכה יעיל גם בחורף. למרות שהחורף בישראל הוא קצרצר, עדיין ישנם מספר חודשים קרים בהם כדאי לנצל את הבריכה המחוממת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/152616 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/151308 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151845 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152136 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152117 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152477 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192905 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173201 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161831 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161688 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161651 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161774 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161777 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica