חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העוגה שכבשה את כולם

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/20151334 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפטנט החדש של מסיבות ימי ההולדת...

מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד. מהרגע הראשון, אנחנו רוצים שהקטנים שלנו יזכרו את יום ההולדת שלהם לטובה, ולכן אנחנו עושים הכל, אבל הכל, בשביל לשמח אותם ואת חבריהם.

דפי סוכר בעיצוב אישי, כי לא צריך להיות קונדיטורים בשביל להכין עוגה מטורפת...

היום יש סטנדרטים, עוגות בוץ רגילות כבר לא מספיקות, ובין האופציה של לעמוד יומיים במטבח לאופציה של להיפרד ממאות שקלים, יש דרך נוספת, שעשויה לקרוץ לכם.

היום בעזרת אתר פשוט תוכלו להדפיס תמונה אכילה על דפי סוכר אכילים. התמונה היא למעשה צבעי מאכל אכילים והדף דקיק וגמיש, כך שמתאים לציפוי של כל עוגה שתבחרו. התוצאה היא אפשרות להכין עוגה מיוחדת, מושקעת בעיצוב אישי שאתם בוחרים. אפשר להדפיס תמונה של הילד, תמונה של דמות שהוא אוהב או בכלל לבחור הדפס פרחוני.

אם זה לא מרגש אתכם, חכו שתשמעו את הדבר הבא; עם ציפוי כ"כ מושקע, לאף אחד כבר לא אכפת איך נראית העוגה בפנים. כך שעוגה קנויה, או עוגה בחושה בסיסית תעשה את העבודה. אז דף סוכר אכיל, עוגה פשוטה, מאמץ של פחות מחצי שעה וכל זה בארבעים שקלים גג. לא תקחו?

מתאים לכל גיל ולכל מסיבה...

אם הרעיון נשמע לכם מדליק, אתם מוזמנים לעצב את העוגה הראשונה שלכם. מתאים למסיבות גן, מסיבת בית ספר ואפילו בר מצווה בת מצווה. בוחרים תמונה, מוסיפים הקדשה ושולחים את הדף להדפסה. בהמשך תקבלו אותו עד הבית, ולכם יישאר רק החלק של ההדבקה.

ילדים ומבוגרים יידלקו על העוגה, ואתם לא חייבים לספר להם כמה מעט עבודה זה היה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/161721 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/152648 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151871 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/152042 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152172 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152172 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152507 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213844 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214241 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205713 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1811136 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183398 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173210 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173573 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica