חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ לשדרוג עוגות

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/20151998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צריכה לארגן מחר מסיבת יום הולדת בגן לקטנה? לא יודעת מה להכין? יש לנו משהו שאולי תאהבי...

אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

אז הנה טריק קטן שיכול לשדרג פלאים את העוגה, והוא פשוט, זול ומאוד גמיש. אם עוד לא יצא לך להכיר, אז מדובר בפטנט שימושי ביותר - תמונה אכילה לעוגה. איך זה עובד?

1.      בוחרים תמונה, הדפס או ציור ומעלים אותו לאתר. אפשר לבחור בתמונה של הילד, בדמות דיסני אהובה, בהדפס פרחוני או בכל דבר אחר שרק תחשבי עליו. ניתן להוסיף ברכה אישית או טקסט אחר.

2.      בחרי גודל וכמות בהתאם לעוגה, העוגיות או הקאפקייקס. למשל, יש הדפסים לעוגות מרובעות ויש הדפסים לעוגות עגולות - כדאי לשים לב לכך.

3.      שלחי את העוגה להדפסה וחכי שהיא תגיע אלייך באמצעות שליח.

4.      אחרי שדף הסוכר מוכן, נשאר רק לדאוג לעוגה. כל עוגת שוקולד או עוגה בחושה תתאים לעניין, אך אם בא לך להשקיע, את כמובן מוזמנת. אם את ואפייה לא החברות הכי טובות, תמיד אפשר לקנות בסופר עוגה טעימה ופשוטה.

5.      את דף הסוכר יש להניח על גבי העוגה, ולהצמיד אותה בעזרת קרם, ריבה, קצפת או ממרח שוקולד על מנת שהדף לא ייפרד. חשוב לעשות את זה בידיים יבשות ולדאוג שהדף לא יתקמט או יישבר.

דף סוכר לעוגה הוא המצאה גאונית, מצד אחד כ"כ פשוט, ומנגד מאפשר לך ליצור דברים מיוחדים בעיצוב אישי שאת בוחרת לגמרי לבד. מעבר ליופי, גם תמיד יש לזה את הקטע שזה דף אכיל ושכולם יכולים להנות ממנו אחרי שמסיימים לאכול עם העיניים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/161695 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/152622 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/151311 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151849 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152140 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152124 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152480 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183898 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183273 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174499 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164070 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152654 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142166 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

מאת: רוני הכהןבישול ואפיה02/08/142844 צפיות
משלוחי פיצה בישנה הם הבחירה של המשפחות, הצעירים, המבוגרים וגם בעלי העסקים בעיר. זה מאוד פשוט, פיצה היא בחירה אידאלית, פיצה כולם אוהבים מאוד, נשאר רק לבחור תוספות ולהתקשר להזמין פיצה ביבנה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica