חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כבר לא רק בימבה

שואלים אותי מתי אפשר להתחיל, ואני תמיד עונה שאין דבר כזה מוקדם מדי. כלומר יש, אבל אחרי שהילד כבר נגמל מגלגלי העזר ומרגיש מספיק בנוח, ייתכן ותרצו להעביר אותו לאופניים איכותיות ועמידות. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

אופני שטח לילדים - תנו להם לרכב כמו גדולים

היום חנויות הרכיבה המקצועיות ישמחו להציע גם לקטנטנים שלכם גרסה קטנה של האופניים שלכם. יש כיום מספר דגמים בישראל הכוללים אופני כביש כמו גם אופני הרים לרכיבת שטח שמותאמים במיוחד לילדים. אין הכוונה לתת לילד לרכב מחר את הסינגל הראשון שלו לבד, אבל בהחלט מדובר באופניים עמידים, איכותיים שמאפשרים להתמודד עם תוואי שטח מגוון ואף מסלולים מאתגרים יותר כאשר הילד מוכן ורמת הרכיבה שלו בהתאם.

מה האלטרנטיבה?

אם נשים לרגע בצד את עניין האופניים החשמליים, מכת מדינה אם אתם שואלים אותי, לרוב אופני הילדים הם מצועצעים, זולים ומאוד לא בטיחותיים. הפחד להשקיע כסף רב בדגמים שיהיו קטנים עליהם בשלב זה או אחר הוא מובן, אבל כדאי לקחת בחשבון שאיכות הדברים הללו היא ממילא ירודה ביותר. אם אתם בעצמכם אוהבים רכיבה ורואים בה כדרך חיים, סביר להניח שתרצו שילדכם יהיו שותפים לתחושה זו ויוכלו להצטרף אליכם בטיולי השבת.

יותר איכותי, יותר מקצועי

לא משנה אם אתם רק רוצים להחדיר בו את תחביב הרכיבה או לעודד אותו לקחת חלק בספורט תחרותי, אם אתם בעניין של טריאתלון או תחרויות שטח, אז כדאי לדעת שתוכלו למצוא היום אופני כביש או שטח גם לילדים. התייעצו עם המוכר, בחרו בדגם המתאים ודאגו לציוד בטיחותי משלים הכולל קסדה ומגינים. אנו בטוחים שחווית הרכיבה מעת תשתנה גם עבור הקטנטנים שלכם..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/161693 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/151308 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151846 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152136 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152118 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152477 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204893 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205452 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163119 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica