חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת אירועים לילדים

מאת: אוהד ורדהפקות אירועים29/12/20091313 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפקת אירועים למבוגרים היא אתגר מרתק ומורכב ולא כל שכן הפקת אירועים לילדים.  כשם  יגידו לכם כל שדכן ושדכנית " אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשון", גם בתחום הפקת אירועים לילדים אסור לקחת סיכון, כי אם הילדים לא יילכדו כבר בדקות הראשונות בקסמם של ההפעלות והמשחקים, בשבילכם הם אבודים...

הפקות אירועים לילדים ניתנות לבנייה מודולארית. ניתן להוסיף עליהם ולגרוע מהם לפי האווירה במקום האירוע, הזמן העומד לרשות הילדים או מארגני האירוע, אופי הילדים ורצונותיהם, תחומי העניין שלהם, מידת הסבלנות והאנרגיה ועוד.

אירועים עשויים לכלול תחומים רבים ומגוונים כגון: מתנפחים, דוכני מזון, בובות ענק, ליצנים, קוסמים, שולחנות משחק, קעקועי-נצנצים, משחקי הפעלה שונים עם תחנות, פיצוציות ממתקים, בר אקטיבי של מיצים ופרי-שייקים ( ללא משקאות אלכוהוליים!) , בלונים בצורות ובנפחים שונים, מעגלי מתופפים, ריקודים בכלל וריקודי שורות בפרט, משחקי סוני פלייסטישן ועוד.

אירועים לילדים עשויים להיערך במקומות שונים בחיק הטבע, על שפת הים, במסעדות, בבתי קפה ועוד.לא אחת הפקת אירועים לילדים נגזרת ממיקומם - המגבלות של המקום וגם מ היתרונות הגלומים בו.

הפקת אירועים לילדים מחייבת היכרות  מסוימת עם קהל היעד שלו מיועד האירוע. חשוב לשתף את הורי הילדים או את מארגני האירוע לכבודם בתוכן הרצוי בו ובתכנון הפעילות הצפויה בו.

גם ביום הולדת יש להשקיע מחשבה, במיוחד כאשר ילדים מכונסים בחלל אחד במשך שעות אחדות.

כשעוסקים בתחום הפקת אירועים לילדים חשוב לקח בחשבון שיכולת הריכוז שלהם מוגבלת  גם בשל הימצאותם במסגרת בלתי פורמאלית, מחוץ לבית הספר, במקום שבו אין איש יכול לחייב אותם לשמור על שקט ( לכל היותר ניתן לבקש מהם לשמור עליו) ולאכוף עליהם את כלליה הנוקשים של המשמעת. על-מנת לשמור אותם שקטים ולזכות בשיתוף פעולה מצדם - חשוב לדעת מה עשוי לעניין אותם ולגרום להם הנאה.

ניתן לשלב  הפקת אירועים לילדים של מומחים לנושא עם תוכן ופעילויות שאתם, הבלתי מקצועיים כמשוער, מתכננים ורוצים לכלול באירוע.

הפקת אירועים לילדים מחייבת שיקול דעת ורצינות גם כאשר עוסקים בתחום שעיקרו ומהותו - כיף והנאה. בכל מקרה, רצוי לא להשאיר שום דבר באירוע ליד המקרה. תכנון מבעוד מועד יאפשר לכם ליהנות מהאירוע ולא לדאוג כל העת במהלכו.  בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ורד

מאת: אוהד ורדמשכנתא07/08/111108 צפיות
נטילת משכנתא היא התחייבות גדולה כלפי גוף בנקאי ומחייבת את הנוטל להבין בדיוק על מה הוא חותם. במאמר שלפניך ניסינו לסקור בקצרה את מסלולי המשכנתא השונים ולתת קוים מנחים לבחירת מסלול המתאים לצרכיך.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי29/12/101408 צפיות
רכשתם מגרש במרכז הארץ, טיפלתם בכול האישורים הדרושים ואתם מוכנים לבנות את בית חלומותיכם. כעת הגיע הזמן למצוא אדריכל במרכז שיוכל להעביר את החזון שלכם לנייר ולתכנן את ביתכם. היכן מחפשים אדריכלים במרכז? כיצד בוחרים את האדריכל הטוב ביותר לפרויקט שלכם? האם משרד אדריכלים עדיף על אדריכל עצמאי? ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות אלו ועוד במאמר זה.

מאת: אוהד ורדהורות28/12/101842 צפיות
אופניי ריצה לילדים הם אופניים ללא פדלים המיועדים לילדים מגיל 3 ועד 7 ומטרתם ללמד רכיבה על אופניים בצורה מהנה ובטוחה. בעולם בו ילדים משחקים פחות מחוץ לבית ובוחרים את המחשב ובטלוויזיה על פני טיול בחוץ, אופניי ריצה הם כלי חשוב לעידוד פעילות גופנית וחברתית.

מאת: אוהד ורדתחביבים05/08/101925 צפיות
כיום אופני עץ הולכות ותופסות מקום של כבוד בין פריטי החובה לילדים ככלי המכין את הילדים לרכיבה על אופנים ללא גלגלי עזר. מעט על אופני עץ ואופניים בכלל במאמר זה.

מאת: אוהד ורדיזמות עסקית21/04/102003 צפיות
פרק חשוב בכתיבת תוכנית עסקית הוא הפרק הדן בתוכנית השיווקית. תוכנית שיווקית טובה יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות לעסק ולא משנה עד כמה המוצר או הנישה בה הוא פועל אטרקטיביים. למידע נוסף על תוכנית השיווק צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדשיפוצים20/04/101233 צפיות
תמ"א 38 יכולה היתה בנוסף לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, גם לפתור חלק לא מבוטל מבועת הנדל"ן שכן היתה מזרימה כמות נאה של יחידות דיור לשוק, בעיקר באיזורי הביקוש ומעט מאזנת את המצב בין הרונים ובין המוכרים. לצערינו לא זה המצב. למידע נוסף צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי25/03/101280 צפיות
סטודנטים מרבים לעבור דירה בתקופת לימודיהם ומיד לאחר מכן, במאמר טיפים איך לשרוד מעבר דירה ויותר חשוב איך לשרוד את חברת ההובלות

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195921 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193007 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182286 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181480 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181576 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181601 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181722 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica