חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרים ליד הים

מאת: רוני הכהןנדל"ן01/08/20161242 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים אחר דירה לרכישה? חלק מן האנשים חולמים לגור בקומה הכי גבוהה בדירת הפנטהאוס, כאלה שחולמים לגור בדירת קרקע עם בריכה והמון דשא ירוק וכאלה שרוצים לגור בדירה שממנה ניבט הנוף אל עבר הים הכחול, כאשר זה נמצא במרחק של הליכה לא ארוכה בכלל ממנה.

אם אתם נמנים על האנשים של הקבוצה השלישית, דעו כי אתם ממש לא צריכים לחסוך סכום שערורייתי של כסף כדי ליהנות מן הזכות הזאת לגור מול הים עם הריח המשכר הזה והבריזה האינסופית. איך זה יכול להיות? בישראל עדיין נותרו כמה עתודות בנייה שברגעים אלה ממש נחטפות להן על ידי קבלנים שמקימים פרויקטים כמו כפר הים בחדרה, באזורים שמתפתחים בשנים האחרונות הופכים להיות מבוקשים בשל דירות שמספקות את הפריבילגיה של מגורים מול הים. לא רק לעשירים.


לא מפספסים את האפשרות להגשמת חלום

אולי לא תגורו בתל אביב אחרי שנים רבות בהם הייתם הכי קרובים אל מרכז העניינים, אבל עכשיו לאחר שאתם כבר משפחה סדר העדיפויות השתנה לנגד עיניכם וכעת אתם פשוט מחפשים אחר מקום מגורים רחב ידיים שיספיק לחכם ולילדים ויעניק להם את החופש להתרוצץ באוויר הפתוח, ללא רעש של מכוניות שמאפיין בצורה ברורה את האזורים השונים של מרכז תל אביב, אלא לצאת להליכה ומשחק בגן שעשועים שממש קרוב אל הים.

הרי מי צריך בכלל מנוי לקאנטרי כאשר הים פשוט נושק לדירה שבה ביקרתם במסגרת החיפושים האחרונים שלכם ודרכה גיליתם נוף משכר חושים עם המון ים? אם טרם יצא לכם לבקר בפרויקטים כדוגמת כפר הים בחדרה, אתם עדיין לא מבינים את היתרון המאוד בולט של חיים בלוקיישן שמרגיש כמו אתר נופש חלומי, כל יום מחדש.

 



תגיות המאמר: כפר הים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211696 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica