חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההבדלים בין גברים לנשים שמזמינים משלוחי פרחים

מאת: דודיתצרכנות18/09/2016911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משלוחי פרחים מהווים אמצעי מקובל בישראל ובעולם להעברת מסרים לרגל אירועים שונים כגון: הבעת תודה לאחר קבלת עזרה, איחולי ברכות להולדת תינוק, איחולי הצלחה עם קבלת תפקיד חדש, איחולי רפואה שלמה לחולים וגם השתתפות בצער. ניתן לפלח את הלקוחות שמזמינים משלוחי פרחים לפי קריטריונים שונים ולבחון את המאפיינים של הלקוחות בהתאם לסוג הפילוח. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין גברים לנשים שמזמינים משלוחי פרחים.

הסיבה העיקרית שגבר מזמין משלוח פרחים היא בכדי להעביר מסר של אהבה ורומנטיקה לבת הזוג. גברים קונים זרי פרחים ליום הנישואים ולימי ההולדת של בנות זוגם. מסיבה זו גברים מעדיפים להזמין זרי פרחים בצבע ורוד או אדום שמכילים פרחים כגון ורדים, ליזיאנטוס, גרברות וליליות. גברים גם מרבים לצרף אגרות ברכה מיוחדות שמבטאות את אהבתם לבנות זוגם.

מרכיב נוסף שמאפיין גברים שמזמינים זרי פרחים שהם פחות בררניים ולכן הם לקוחות נוחים יותר. גבר שמזמין משלוח פרחים רוצה לדעת שזר הפרחים מרשים ויפה, הוא מוסיף דברי אהבה קצרים ורוצה לסיים את תהליך ההזמנה כמה שיותר מהר כדי שיוכל להתפנות לעיסוק הבא שלו.

נשים מזמינות משלוחי פרחים מסיבות רבות ומגוונות החל מיום הולדת או יום נישואים להורים, להולדת תינוק של חברה, לרגל מאורע מיוחד כגון קידום בעבודה או לרגל אירוסין. מאחר וטווח המטרות והסיבות שעבורם אישה מזמינה משלוח פרחים הוא רחב, הזמנת זר פרחים על ידי אישה הוא תהליך מורכב יותר. ראשית, יש להבין את המסר הרגשי שאישה רוצה להעביר עם משלוח הפרחים ולהתאים זר פרחים בעל אופי תואם שמשדר את המסר המבוקש. שנית, נשים מעדיפות לכתוב דברי ברכה ארוכים ומושקעים. בנוסף, נשים רוצות להוסיף עוד מתנה קטנה למשלוח הפרחים כגון שוקולד, בלון או בקבוק יין. בגלל המורכבות של בחירת זר פרחים נשים מעדיפות להתקשר לחנות הפרחים ולהתייעץ עם שוזרת פרחים לפני הקניה. מסיבה זו לאחר שאישה קיבלה שירות מקצועי מחנות פרחים היא נוטה להזמין משלוחי פרחים נוספים מאותה חנות פרחים ומאותה שוזרת. זאת אומרת, אישה מפתחת יותר נאמנות לחנות פרחים ביחס לגבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161676 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161399 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161386 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161238 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161054 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica