חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תדלקט

מאת: tiloniאומנות - כללי02/11/20161894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

טיח תדלקט, הידוע גם בתור טיח מרוקאי, תופס תאוצה בשנים האחרונות בכל הנוגע לעיצוב פנים וזה לא בכדי. השיטה הזו, ששימשה בעבר לציפוי של ארמונות ובתי מלוכה, יוצרת מראהייחודי שנוצר בעקבות שיטת הטיוח והצביעה הזו וסוחף אחריו אנשים שלא מסתפקים בשיטות מסורתיות לעיצוב ביתם.

 

טיוח וצביעה של מלכים


המילה תדלקט באה מהמילה המרוקאית תדל (tadel) שפירושה עיסוי, שכן בשיטה זו, "עיסו" את הטיח על המשטחים אותם משנים באמצעות חלוקי נחל שנותנים את האפקט והעומק של הצבע. בניגוד לשיטה של הנחת אריחים ליצירת מראה של קיר, בשיטת הטיוח של התדלקט נוצר משטח אחיד ללא הפרדה וללא קווים ישרים. במקום זאת, המראה היפיפיה שנוצר הוא של גוונים מודגשים יותר ופחות שמזכירים מעט מראה של שיש בצבע אחד. זה נוצר בזכות העיסוי שיוצר עומקים שונים בטיח ולאחר שצובעים אותו, מתקבל אפקט של צבע לא אחיד.


יתרונות צביעת התדלקט


מלבד המראה הייחודי והיוקרתי שנוצר בזכות צביעת התדלקט, יש לשיטה הזו יתרונות נוספים שהופכים אותה לפופולרית במיוחד. תחילה, החומר בו משתמשים עמיד בפניי לחות, מה שמונע היווצרות של עובש ונזקי מים. התכונה הזו הופכת את התדלקט לאידאלי לשימוש בחדרי אמבטיה, שירותים וכל חלל אחר שבו נוצרת לחות שעלולה להזיק לצבעי קיר רגילים. הגוונים הייחודיים בהם משתמשים בצביעת התדלקט מאפשרים לצבוע חללים בגוונים לא שגרתיים ויפים במיוחד. יתרון נוסף של התדלקט נובע מהעובדה ששיטת הצביעה הזו היא אקולוגית, ירוקה ולא מזיקה לסביבה שהופכת אותה לאידאלית לסביבת מגורים.


לצביעה ייחודית של חלל עם לחות כמו חדר אמבט, חדר בריכה, ג'קוזי או כל חדר אחר, תדלקט היא השיטה המושלמת שתיתן לכל מקום מראה יוקרתי, צבעוני וייחודי שהוא לא רק יפיפייה אלא עמיד בפני נזקי הזמן והלחות.

 

למידע נוסף בתחום ראו גם: טיח מרוקאי

 



תגיות המאמר: תדלקט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222935 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221494 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223276 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222821 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21968 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213630 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223284 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223571 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223313 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205168 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205209 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206147 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192337 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica