חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוטריון בתל אביב

מאת: שלום כהןחוק ומשפט - כללי06/11/2016861 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נוטריון לעת מצוא

בעת הצורך, אנו פונים ומחפשים את בעל המקצוע הטוב ביותר בסביבת מגורינו אשר יוכל לתת מענה לכל צרכינו ומבוקשנו. גם שירותים משפטיים נכללים בצרכים אלו מאחר ובין כל עיסוקינו אנו זקוקים למתן סיוע משפטי למשל במעבר דירה, בסיוע משפטי עם צווי ירושה וצוואות, עם תרגום מסמכים משפטיים ומסמכים רשמיים, מתן יפוי כח ועוד. אם הנכם גרים בגוש דן תוכלו למצוא נוטריון העוסק במלאכה ואשר הינו בעל רשיון ממשרד המשפטים ובעל סמכויות רבות כשל אלו שמנינו. אם אתם גרים באיזור המרכז תוכלו למצוא בקלות נוטריון בתל אביב שיספק מענה לצרכיכם.

נוטריון בעיר הגדולה

תל אביב מושכת אל שורותיה נותני שירות ובעלי עסקים מכורח הנסיבות מאחר ויש בה מרכזי תעשיה ומסחר רבים, משרדי הייטק ואוכלוסיה גדולה ומגוונת. בין נותני השירות ניתן למצוא משרדי נוטריון בתל אביב אשר מסייעים לכל דורש. גם בתל אביב, כמו בכל מקום, שירותי נוטריון מונים סמכויות משפטיות רבות כגון אישור אמיתותו של העתק מסמך, אישור נכונות של תרגום, אימות חתימה על מסמכים לצורך הסכמים שונים והתחייבויות, עריכת מסמכי מסחר, אימות הסכמי ממון בין בני זוג טרם נישואיהם אימות זהות חותמים במקרה של פעולה בשם תאגיד, אישור ואימות מקרויותם של מסמכים והצהרות, אישור שאדם מסוים חי ובלבד שהנוטריון זכה לראותו במו עיניו וכן אישורי עשיית צוואות אשר מעניקה לנוטריון סמכות שנחקקה בחוק הירושה והיא זהה לסמכותו של שופט בענין זה.

יש על מי לסמוך

 

נוטריונים בישראל, מאמתים, מאשרים ועורכים, מסמכים משפטיים. לעיתים, נדרש נוטריון לאמת חתימות, לעיתים, לאשר ביצוע פעולה. נוטריונים לעתים  גם מתרגמים מסמכים רשמיים או מאמתים תרגום קיים למסמכים משפטיים.סמכויותיו של הנוטריון מוגדרות בחוק ומוגבלות על ידו והוא אינו רשאי לבצע פעולה, אשר אינה בסמכותו על פי דין.

 



תגיות המאמר: נוטריון בתל אביב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191081 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195824 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231573 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212062 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211917 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211244 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201788 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201517 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica