חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן בגרמניה

מאת: אסף דורינדל"ן21/11/20161505 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משקיעים מישראל שמשקיעים באירופה, נותנים דגש על חסינות כלכלית מופגנת של גרמניה ביחס לשכנותיה באירופה ומסבירים כי זו סיבה מספיק מרכזית להשקעה בגרמניה אתרים כלכליים מוסיפים כי השקעות בשויי מיליארדי שקלים בוצעו ע"י ישראלים באירופה בשנים האחרונות בכל הנושא של השקעות נדלן. עיסקאות ענקיות כמו של המלונאי דוד פתאל והכוונה להשקיע יותר ממיליאד ש"ח ברכישת רשת בתי מלון גדולה של הולידי אין בגרמניה ועוד ההתמקדות היא בעיקר בחיפוש, השקעות נדלן בנכסים מניבים שונים, נכסים שייתנו תשואה גבוהה הרבה יותר מאשר מזומנים בבנק, כמו כן הצפי לעליית הנכסים בגרמניה הוא בסיוכי גבוה יותר מאשר הסיכון, לכן, השקעות נדלן אלה כדאיות גם לטווח ארוך, כל זאת בנתונים הזמינים היום והצפי של רוב המשקיעים המצביעים ברגליים וניתן להגיד מצביעים בהשקעות בפועל.   שוכרים בגרמניה מתנהלים באופן מאוד שקוף כלפי השוק, השוכרים מציגים את יציבותם וכך למעשה מאפשרים לקבל מימון במחיר נמוך, ריבית נמוכה, יחד עם זאת, הנזילות היא נמוכה ממה שהיה בשנים קודמות ולכן נראה כי למי שיש כספים נזילים להשקעה, ידו על העליונה, הוא יכול להשיג ולהגיע לעסקאות טובות ומשתלמות גם בטווח הקצר ובוודאי בטווח הארוך.  תזרים מזומנים מצויין, ריביות הנעות בין 3-4 אחוז , וצפי לעליית נכסים כמו גם תשואה טובה מביאים את המשקיעים להשקיע בכל וכל נושא השקעות נדלן בגרמניה מתפתח בשנים האחרונות.   ניתן להדגיש את היציבות בגרמניה המתאפיינת בשוכרים טובים ושקופים. השקעות נדל"ן בגרמניה ?השקעה טובה לפי כל המומחים , העוסקים בתחום והמשקיעים. אומרים שחוכמת ההמונים מצביעה ויודעת השיב לשאלות שהתשובה עליהם לא ידועה, אם נחיל את הכלל הזה על המשקיעים בפועל בנושא השקעות נדלן בגרמניה נקבל צפי לעליית מחירים , תשואה טובה ויציבות לאורך זמן, בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדף הראשון - אסף דורי

בנייה וקידום אתרים באינטרנט

כתיבת מאמרים וניהול קמפיינים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף דורי

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174136 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162045 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

מאת: אסף דורימחשבים וטכנולגיה - כללי23/11/163364 צפיות
כבל usb נתחיל במשהו סטנדרטי ורגיל, ראשי התיבות של USB הם "Universal Serial Bus"

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163799 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריאבטחת הבית22/11/161267 צפיות
ספק כוח רובנו שמענו את המושג ספק כוח מספר פעמים בחיינו גם אם אנו לא עוסקים בתחום, בדרך כלל זה מתקשר אלינו כאשר המזגן לא עובד , כנראה זה הספק או שחסר לנו גז, אולי המחשב הפסיק לתפקד, כן, אולי זה הספק, בהרבה מהמקרים ספק למכשירים חשמליים שונים, ספק כוח, "מביא את הכוח"

מאת: אסף דוריבית חכם22/11/161185 צפיות
פנסים ישנם סוגים שונים של פנסים ונתין להגיד שזהו מוצר שהוא מתפתח עם השנים, תמיד היו זקוקים לו, בעבר פנס היה עשוי להחומרים תלוי התקופה שלו, המילה פנס היא נגזרת של המילה היוונית פנוס, שהוא למעשה כלי לקיבול נר, הוא היה עשוי ממתכת או מחרס,לאחר תקופה מסוימת הוא עבר "להתגורר" בתוך זכוכית, שם אורו יכול היה להאיר בגאון יתר, הזכוכית הגנה על האור הנר מפני רוחות על מנת שלא ייכבה.

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222671 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica