חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרמת סינוסים לשתלים דנטליים

מאת: דוד כהןבריאות השן31/01/20171207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בורג עשוי מתכת אצילה המוברג לעצם בתוך הלסת מהווה שתל דנטלי, אחת ההתפתחויות החשובות בשנים האחרונות בכל הנוגע לטיפולי שיניים. השתל מקובע באופן יציב וחזק ויכול להחזיק שנים ארוכות. אבל כדי שהשתל יותקן כמו שצריך, "סביבת העבודה" חייבת להיות מותאמת, כלומר יש צורך לבצע הרמת סינוסים, אשר יאפשרו קיבוע טוב יותר של השתל.

אז איך זה עובד? השתל חייב להתברג לחלקו העליון של הלסת וחשוב שעצם הלסת העליונה תאפשר זאת ותהיה מספיק עבה וחזקה. אך לעיתים, מסיבות של פגיעה בשיניים ושנים של הזנחה, עצם הלסת העליונה יכולה להיות חלשה מדי או דקה מדי וחיבור השתל אליה יכול להיות בעייתי. לשם כך, מבצעים ניתוח אשר מרים את חלל הסינוס מעלה ומעבים את החלל בעצם מלאכותית המחזיקה את חלל הסינוס. השתל יוברג לעצם הזו ובכך יהיה עמיד וחזק.

ניתוח הרמת הסינוסים מתבצע על ידי רופא מומחה, כירורג בעל נסיון בטיפול מסוג זה. בדרך כלל זהו גם רופא לטיפולי אף, אוזן גרון. הניתוח נעשה כתנאי מקדים להתקנת השתלים הדנטליים, אורך בסביבות השעה בהרדמה מקומית וההחלמה ממנו דורשת המנעות ממאמץ בשרירי הלסת ולכן הזהרות מפעילות גופנית מיותרת, קינוח אף חזק ואף התנזרות מעישון.

ניתוח הרמת סינוסים קיים בשתי תצורות: הרמה סגורה או פתוחה. האפשרות הראשונה היא פשוטה יחסית, כאשר ההליך הוא פולשני הרבה פחות: ההליך נעשה דרך פתח קטן יחסית בעצם הלסת. משכך, גם ההחלמה וההתאוששות מניתוח הרמת סינוסים הנעשה בהרמה סגורה יהיה מהיר וקל יותר. הרמה פתוחה היא אפשרות בה החתך נעשה בצידי הלסת בחתך רחב יותר. הרמה פתוחה היא לכן מורכבת יותר ומלווה לעתים בדימום. ההחלמה ממנה, כאמור, אורכת זמן רב מעט יותר.

לסיכום, הרמת סינוסים הוא הליך הכרחי בתנאי מקדים במקרה שרוצים לעשות התקנת שתלים דנטליים ועצם הלסת העליונה דקה ולא חזקה מספיק. רופא מומחה יכול לעזור בהליך עם טיפול מקצועי קצר. שיהיה רק בריאות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213813 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211414 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211288 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212228 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202939 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201528 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205355 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201633 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181701 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181814 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181624 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171536 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171539 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171414 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica