חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותה של רציפות.

מאת: רונית שמאי שורץהורות04/02/20171948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל הורה יודע, וזה לא סוד, שרבים מהילדים נעזרים בשעורים פרטיים.
אבל יש סוד אחר, שאותו רבים מההורים אינם יודעים, שבמרבית המקרים, הילדים שמצליחים בלימודים נעזרים במורים פרטים באופן קבוע! ( ואת זה הוריהם לא מגלים…)
אחד המקצועות החשובים ביותר אם לא ה-, זה מתמטיקה. להבדיל ממקצועות הומניים, בהם אפשר לקפוץ על העגלה בכל שנה גם אם בשנה הקודמת קצת הזנחנו, במתמטיקה הרציפות היא תנאי הכרחי. בהיסטוריה, למשל, אפשר ללמוד על תקופת המהפכה הצרפתית גם אם לא למדנו את היסטורית ימי הביניים .

לעומת זאת במתמטיקה, גם אם ילד מחליט לקחת את עצמו בידיים בכתה ו’, קשה ללמוד שברים ומכנה משותף אם לא יודעים את לוח הכפל. פער של כמה שנים לא יכול להיפתר בשבוע או חודש.. כמו ברפואה, בה קל יותר לטפל ברפואה מונעת מאשר בריפוי, גם במתמטיקה קל יותר לדאוג ללמידה מונעת מאשר לעזרה דחופה לפני מבחן.

אז מה אנו ממליצים מנסיוננו? אם הילד מתקשה, כדאי לחפש עזרה: אפשר להתחיל עם סירטוני וידאו באינטרנט, ואם זה לא מספיק, כדאי למצוא מורה פרטי שיראה מהן בעיותיו של הילד ויעזור לו כמיטב יכולתו. חשוב שהילד יאהב את המורה הפרטי: להבדיל ממורי בית הספר בהם לא ניתן לבחור, במורה הפרטי אפשר גם אפשר לבחור. אם למורה אין “כימיה” אם הילד, מחפשים מורה אחר – אבל לא מוותרים על העזרה.
לאחר שהילד מצא את המורה המתאים לו, ממשיכים להיעזר בו ברציפות ולא רק לפני מבחן. רק הרצף מבטיח הצלחה. לדוגמא: גם כשהילד למד שחיה, המשיך בקורס עד שידע לשחות ולא למד שחיה רק לפני שרצה לנסוע לבריכה.

נכון: מורה פרטי עולה כסף, אבל כהורים עלינו לשקול מהי טובת הילד? האם כדאי לגרור תסכולים של שנים וחוסר בטחון עצמי או לחילופין בכל זאת להשקיע את הכסף באפיקים שיניבו תוצאות טובות בהמשך. זכרו, ניתן למצוא מורים במגוון מחירים!

אנו חיים במציאות בה המורה בבית הספר מלמד כתה של שלושים-ארבעים ילדים ומטבע הדברים, גם אם הוא מנוסה, הוא לא יכול להתאים את קצב הלימוד לקצב ההבנה של כל אחד מהילדים. לעומתו, המורה הפרטי עובד מול ילד יחיד,ומתקדם בחומר רק כשהוא קולט כי הילד הבין את החומר והגיע ניצוץ ההבנה .
בכתה, יש ילדים שמפריעים ומונעים גם מהאחרים להתרכז ולהבין את החומר. אצל מורה פרטי אין שום הפרעות. גם אם לומדים בקבוצה, אף אחד לא ישתולל ולא יפריע. ילדים כיום יודעים שאם זה עולה כסף, צריך להתנהג בהתאם גם אם “האח הגדול” לא צופה בנו כרגע.

לאחר כמה שעורים אצל המורה הפרטי, הילד מגיע לכתה עם שליטה בחומר, עם בטחון עצמי, בלי דפיקות לב וחשש ומתחיל ליהנות מתהליך הלמידה. בכסף ששילמתם למורה קיבלתם ילד שיודע יותר מתמטיקה וגם קיבל יותר בטחון עצמי. מי כמוכם יודע כמה זה שווה!

 



תגיות המאמר: ילד, מתמטיקה, מורה פרטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית שמאי שורץ

www.scoolers.online

info@scoolers.online

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית שמאי שורץ

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ילדים15/03/191284 צפיות
נניח שהילד מתקשה במקצוע או שניים ואתם הייתם רוצים לעזור לו בשעורים פרטיים. הילד מסרב בתוקף!לפני שנצא לקרב השכנועים, כמה כללים חשובים. בואו נחשוב באיזו מידה המקצוע שבו מדובר חשוב להמשך הלימודים או להמשך החיים של הילד. אם מדובר על מוזיקה והילד לא נוטה לזה ולא מוכשר בשירה, הציון "עובר" רק מנבא שהוא לא יהיה מועמד לתכנית “כוכב נולד”. מכירים כמה אנשים כאלה שנשארו בחיים? אז אפשר להתגבר על זה.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173112 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213997 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204582 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204628 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201455 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201444 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201487 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201625 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica