חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נשכנע את הילד לקבל שעורים פרטיים?

איך נשכנע את הילד לקבל שעורים פרטיים?

נניח שהילד מתקשה במקצוע או שניים ואתם הייתם רוצים לעזור לו בשעורים פרטיים. הילד מסרב בתוקף!לפני שנצא לקרב השכנועים, כמה כללים חשובים.

בואו נחשוב באיזו מידה המקצוע שבו מדובר חשוב להמשך הלימודים או להמשך החיים של הילד. אם מדובר על מוזיקה והילד לא נוטה לזה ולא מוכשר בשירה, הציון "עובר" רק מנבא שהוא לא יהיה מועמד לתוכנית “כוכב נולד”. מכירים כמה אנשים כאלה שנשארו בחיים? אז אפשר להתגבר על זה.

כלל נוסף: הילד מתקשה באנגלית? הפסיקו לרכל עם הילד על המורה שלא מבינה שנמצא לפניה שייקספיר בהתהוות. לפני שאתם מרכלים על המורה בנוכחות הילד, חשבו אם אי-פעם עמדתם לפני ארבעים ילדים במשך ארבעים וחמש דקות. קחו בחשבון שסביר שיש בינהם לפחות שלושה ילדים עם הפרעת קשב ( או "קשב מופרע" בלשון העם), ארבעה ילדים עם דיסלקציה, ילד עייף כיון שבדיוק נולד לו אח שבוכה כל הלילה, ועוד כמה ילדים עם בעיות אחרות. הצלחתם ללמד בכל הזמן הזה היטב? כל ילד הבין והפנים את השעור? אם עניתם בחיוב על כל השאלות, מותר לכם לרכל על המורה. אם לא, תימנעו מכך.

כלל אחרון: אין טעם לקבל שעורים  פרטיים ביום שלפני המבחן, כפי שאין טעם לפצוח בדיאטה בבוקר יום החתונה. כפי שאי אפשר להוריד עשרה קילוגרם מיותרים בחצי יום, אי אפשר להתגבר על פער לימודים של חודשיים, במשך שעתיים.החומר צריך גם להקלט, גם להתעכל וגם להתיישב בזיכרון. לזה דרוש זמן, לכן יש להתחיל לשכנע את הילד לקבל שעורים  פרטיים אחרי הפעם השניה שהוא חזר מבית הספר מתוסכל בגלל שלא הבין את המורה במקצוע חשוב.

נניח שלדעתכם חשוב שהילד ידע אנגלית – או חשבון, לשון, פיזיקה, מחשבים, ספרות , תנ"ך או כל מקצוע שנראה לכם משמעותי באמת. לילד שלכם אין כימיה עם המורה לכימיה, נניח. אתם רוצים שהילד יקבל שעורים פרטיים. הילד מסרב בתוקף. הנה כמה דרכים שאפשר לנסות כדי לשכנע אותו לקבל את עצתכם.

השיטה הראשונה נקראת "הטיפה הסינית", אבל נראה שהילד מכיר אותה אפילו שהוא ישראלי. כשהוא רוצה אופניים, הוא מנג'ז לכם מאה פעם ביום. תתחילו גם אתם להציע שוב ושוב: מה דעתך על שעורים פרטיים? אולי תנסה שעורים פרטיים? מה עם שעורים פרטיים ? החלטת כבר לקבל שעורים פרטיים? (הנוסח ישתנה ככל שעולה על דמיונכם, אבל המסר קבוע). בסוף הוא עשוי להסכים רק כדי להפטר מהנדנוד, כפי שאתם קניתם לבסוף אופניים מאותה סיבה, רק בכוון הפוך.

שיטה נוספת היא שיטת המקל והגזר. הוא מאד רוצה טלפון סלולרי מדגם חדש יותר? יקבל אותו רק אחרי שיסכים לקבל שעורים פרטיים עד שישתלב היטב בכתה ובמקצוע המדובר. נכון שלכם, ההורים, זה עולה יותר כסף, אבל בכל מקרה זה עולה פחות מאשר להשלים את הבגרות במתמטיקה אחרי השרות הצבאי.

עוד שיטה שעובדת היא שיטת "חבר מביא חבר". אם אתם בקשר טוב עם כמה מהורי הילדים האחרים בכתה, תבדקו למי יש בעיה דומה באותו מקצוע. יש ילד שמתקשה בלשון?דברו עם ההורים ונסו בכוחות משותפים לשכנע את הילדים לקבל שעורים פרטיים יחד. לכם, ההורים, זה יעלה מעט פחות, לגבי הילדים זה יהיה אפקטיבי מעט פחות – אבל בסך הכל, זה יקדם את שני הילדים בלשון, לפני שיגיעו לבגרות בלשון עם הלשון בחוץ.

אם הילד כבר מסכים לקבל שעורים  פרטיים, אבל המורה המבוקש גר רחוק , אפשר לנסות לקבל שעורים פרטיים גם באינטרנט. כשהילד נשאר בחדרו, בשולחן הכתיבה שלו וכל השעור מתנהל בשלט רחוק. נראה לכם מוזר? תחשבו על כך שהנכדים שלכם יצחקו על הוריהם – הילדים שלכם – שהיו צריכים לקבל הסעה כדי להגיע פיזית למורה פרטי. הם ודאי גם יצחקו עלינו שהיינו צריכים לנהוג לבד במכונית, כשהמכונית האוטונומית כבר באופק.

בהצלחה בשכנועים על שעורים פרטיים, כדי שגם הילד שלכם, כשיתבגר, יצליח לקרב אותנו אל העתיד!

 

 



תגיות המאמר: ילד, שעור פרטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית שמאי שורץ

www.scoolers.online

info@scoolers.online

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית שמאי שורץ

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173110 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: רונית שמאי שורץהורות04/02/171946 צפיות
אחד המקצועות החשובים ביותר אם לא ה-, זה מתמטיקה. להבדיל ממקצועות הומניים, בהם אפשר לקפוץ על העגלה בכל שנה גם אם בשנה הקודמת קצת הזנחנו, במתמטיקה הרציפות היא תנאי הכרחי. בהיסטוריה, למשל, אפשר ללמוד על תקופת המהפכה הצרפתית גם אם לא למדנו את היסטורית ימי הביניים . במתמטיקה, כמו באנגלית, רציפות הלימוד היא המפתח להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196297 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196256 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915582 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196280 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196186 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915410 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193827 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica