חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה נבונה והתקנת מחזיר שמן לדלת או שער.

בחירה נכונה והתקנת מחזיר שמן לדלת או שער.

מחזיר שמן לדלתות ושערים הופך להיות מוצר נפוץ עד מאוד בכניסות לבתים, חצרות או בניינים.

מה חשוב במחזיר השמן כל כך שהפך אותו למוצר חובה במיוחד במקומות בהם ישנה תנועה ערה של אנשים אשר חלקם הם למעשה מבקרים אשר אין להם זיקה למקום.

שמותיו הרבים של אותו המוצר

ראשית, בכדי שנבין כי אנו מדברים על אותו המוצר, אז מחזיר השמן נקרא גם מחזיר שמן, מחזיר שמן  הידראולי, מחזיר דלת – כולם למעשה מדברים על אותו המוצר בדיוק.

הבדל עיקרי אחד בין שני סוגים של מחזירי דלת

ישנו הבדל בסיסי ועיקרי אחד בין שני מחזירי דלת או שמן:

מחזיר דלת רצפתי – מחזיר זה מותקן בתוך הרצפה ומשמש כנושא מספר תפקידים: הציר התחתון לדלת, וככזה הוא משמש לתפקיד חשוב מעין כמוהו, כיוון שהוא נושא עליו את כל משקלה של הדלת, מחזיר הידראולי לשליטה על מהירות סגירת הדלת

מחזיר דלת עליון – מטרתו של מחזיר הדלת העילי הוא אחד ויחיד – לשלוט על מהירות סגירת וטריקת הדלת עד למהירות הרצויה לנו וכמובן לנעילה.

תפקידו של מחזיר הדלת

למחזיר השמן, הדלת, תפקיד עיקרי אחד הנגזרים ממנו עוד הרבה תפקידים נלווים:

- על מחזיר הדלת לשמור על מהירות קבועה של סגירת הדלת המתוכננת לפי העדפותינו ואשר תהיה עדיין עוצמתית מספיק בכדי לסגור את השער, הדלת, עד לטריקתם הסופית.

יתרונות מחזיר הדלת –

מחזיר הדלת הוא מוצר אשר איני מצליח למצוא לו מגרעות :

  1. תפקידו הראשון הוא לסגור את הדלת עליה הוא מותקן בעדינות ובכך להעניקלנו יתרונות רבים:

א. סגירה שקטה של הדלת ללא טריקות.

ב. שמירה על הדלת וכל מערכת הנעילה מפני התנהגות ברוטלית – ישנם הרבה מאוד מקומות על דלתותיהם מותקן מחזיר דלת והנכנסים אל המבנה ישאירו את הדלת פתוחה או יטרקו את הדלת בחוזקה. את כל המצבים הללו מונע מחזיר הדלת ולשם כך הוא קיים. אני מגיע למקומות הרבה מאוד פעמים וחלק ממכלול הנעילה של הדלתות לשמם באתי פשוט נפגע כתוצאה מהתנהגות ברוטאלית של המשתמשים. מחיר הדלת ימנע זאת כמעט לחלוטין.

ג. סגירה אוטומטית של הדלת – ממש כמו שומר ראש אישי אשר ידאג לסגור את הדלת בעדינות וללא טריקות וחשוב לא פחות ידאג להשאיר את הדלת סגורה כדי שאנשים לא רצויים לא יכנסו למקום דרך הדלת עליה מותקן מחזיר הדלת.

ד. תחזוקתו של מחזיר הדלת – מחזיר הדלת, למעשה, אינו דורש תחזוקה כלל. על מחזירי הדלת הרצפתיים יש לשמור מפני מים, אשר יגרמו לחלודה במחזיר הדלת ויהרסו אותו. לשם כך אני ממליץ על ביצוע של גירוז מלא של הבור בו הנמצא מחזיר הדלת הרצפתי אחת לתקופה.

חסרונות מחזיר הדלת –

לצערי לא מצאתי כאלה J

התקנת מחזיר דלת – עשה זאת בעצמך -

תראו, באופן כללי אני מעודד לקוחות שלי וצרכנים באופן כללי לעשות דברים בעצמם. באתר האינטרנט של סופר לוק תמצאו המון מדריכים לביצוע עבודות בעצמכם ואני מקבל כמות נכבדה של לקוחות המבקשים להתייעץ ומנחה אותם.

למי שלא מכיר את המוצר הזה, מחזיר דלת עליון, יהיה לא פשוט, אך אפשרי, להתקין את המחזיר בעצמך. אך קח בחשבון שרב הלקוחות מסתבכים עם ההתקנה ומחוררים את הדלת וחבל. אם אינך יודע:

ראשית – איזה מחזיר דלת לקנות. אותו המחזיר המתאים למידותיה המדוייקות של הדלת

שנית – הציוד המתאים להתקנה.

שלישית – איזו חברה ואיזה מחזיר איכותי וטוב מתאים לך ועל איזה אתה עומד לשים את כספך על קרן הצבי.

הצעה שלי – אל תסתבך והזמן איש מקצוע מומחה למחזירים הידראולים ומחזירי דלת בכדי שיבצעו עבורך את ההתקנה הטובה ביותר.

בכל שאלה את/ה מוזמנים ליצור עימי קשר בטלפון 050-5558419 בכל רגע בכדי להתייעץ אותי להזמין את שירותינו.

או להיכנס לאתר סופר לוק ולקבל מידע רב אודות עשה זאת בעצמך, מוצרים, חוות דעת ועוד

סופר לוק מנעולן super-lock

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נדב מנור מנעולן מוסמך ומקצועי. 050-5558419 לייעוץ חינם התקשר/י 24/7
http://super-lock.co.il/index.php/features/child-item-6/24-מנעולן-בתל-אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב מנור

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי08/06/171066 צפיות
נתקלת בבעיה? מנעולן בראשון לציון ובאר יעקב יוצא מהרה בדרך להושיעך. ראשית נשאל את השאלות הנכונות ונקבל ממך את המידע. לאחר מכן המידע יתורגם לדרך פעולה. למנעולן בראשון לציון ובאר יעקב חשובה מאוד השקיפות כלפיך. בטרם יצא מנעולן לעזרתך, נספר לך על דרכי הפעולה ועלותה. וכמובן נענה על כל שאלה. בסבלנות רבה. מנעולן בראשון לציון יוצא לעזרתך, והכל במטרה לשחרר אותך לחייך בחזרה.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי29/05/171024 צפיות
אחת הבעיות הנפוצות ביותר במנעולנות היא היתקעות הדלת בתוצאה מאי יכולת לסובב את המפתח בכדי לפתוח או לסגור את הדלת. ההבדל בין צילינדר למנגנון מבלבל הרבה מאוד אנשים ההבדל בין מנעול לצילינדר בדלת. ישנם דלתות, כמו דלתות פנים למשל, שהמנגנון והצילינדר מיוצרים כמקשה אחת. בדלתות המתקדמות ואלה שאמורות להיות בטיחותיות יותר ולהגן עלינו מפני פריצה, המנגנון של הדלת, החבוי בתוכה, והצילינדר, אליו נכנס המפתח ופותח או מסובב את המפתח בכדי לפתוח או לסגור, הוא זה אליו נכנס המפתח ובולט מעט משני צידי הדלת.

מאת: נדב מנוראבטחת הבית22/05/171323 צפיות
כשאנו רוצים למגן וליצור נוחות במקום בו אנו נמצאים, כגון בית, משרד, מפעל ועוד, המנעול החשמלי הוא פתרון מצויין לשליטה על כניסת האנשים למתחם ללא צורך בהימצאות של שומרים במקום. את המנעול החשמלי ניתן להפעיל מרחוק וכך למעשה נוצרת שליטה על הדלת מהרחוק. כמובן שזה תלוי במכשיר אליו מחובר המנעול, כגון, אינטרקום, שלט, קודן ועוד.

מאת: נדב מנוראבטחת הבית02/05/171116 צפיות
מנעול חשמלי הוא חלק ממכלול שלם של מערכת אשר מטרתה היא: לסנן את כניסת האנשים לתוך המקום בו מותקן המנעול החשמלי על דלת הכניסה. ליצור נוחות מירבית בעזרת המערכת איתה הוא מותקן המאפשרת ללקוח מספר אפשרויות לפתיחת הדלת מרחוק ללא צורך לקום מהמקום. אם זה באמצעות הטלפון, כפתור פתיחה, קודן, טביעת אצבע ועוד. ניתוק פעולת המנעול במידה והינך רוצה לאפשר כניסה חופשית למקום ללא סינון. אפשרות לעקוף את המנעול בעת צרה בעזרת המפתח המתאים למנעול המורכב על הדלת.

מאת: נדב מנוראבטחת הבית16/04/17958 צפיות
החלפת מנעול צילינדר היא פעולה שגרתית הקוראת מזה כמה שנים, למעט מקרים חריגים בהם התקלקל או הושחת הצילינדר על ידי תושב תל אביב משועמם או גנב תל אביבי פוחז. אך עדיין, החלפת הצילינדר בתל אביב תקרה עקב קלקול או עייפות החומר. הצילינדר יכול לעבוד מעשרות עד מאות פעמים ביום וזהו שימוש מסיבי ביותר לכלי כה מורכב.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי03/01/17843 צפיות
בדלתות זכוכית העדינות משאר הדלתות ומותקנות בצורה שונה מדלתות אחרות, ישנן מספר בעיות נפוצות הקורות עקב שימושן התכוף והתקנתן השונה מדלתות אחרות. דלתות אלה הן עדינות יותר ומורכבות דווקא במקומות בעלי שימוש רב, כגון: בניינים, בנייני משרדים, קניונים ועוד. כל אלה הם מקומות אשר השימוש בהן הוא תכוף ורב ודורש תחזוקה ופעמים רבות החלפה של אביזרי הדלת

מאת: נדב מנוראבטחת הבית18/01/15949 צפיות
מנעול חשמלי אפשר לדמות את המנעול החשמלי לשומר בשער אשר בעת פקודה ייפתח את הדלת ויאפשר לנו להיכנס. את הפקודה ייקבל המנעול החשמלי מיחידת הבקרה המחוברת אליו (קודן, אינטרקום, כפתור פתיחה ועוד). המנעול החשמלי למעשה חוסם את הלשונית (זו שאנחנו מזיזים בעזרת הידית) הנכנסת לתוך המשקוף ומונע ממנה מלזוז. בהפעלתו, מאפשר המנעול החשמלי ללשונית לזוז ולדלת להיפתח. למנעול החשמלי יש יחידת מתכת נפרדת, מעין לשון רחבה כזו, המחוברת למנעול באמצעות 2 ברגים. לשון זו היא החוסמת ומשחררת את הלשונית של הדלת...

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica