חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעול חשמלי לדלת או לשער הכניסה - כיצד ואיך הוא מותקן. מהו תפקידו ועוד.

מאת: נדב מנוראבטחת הבית22/05/20171322 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המנעול החשמלי לדלת או לשער– כיצד ואיך הוא מותקן. מה תפקידו ועוד.

המנעול החשמלי הפך להיות נפוץ עד מאוד בבניינים, בתים, עסקים ומשרדים.

הטעות הנפוצה ביותר אותה רובכם אינו יודעים !!!

ראשית אני דווקא רוצה לתת לכם את ההסבר הראשוני דווקא מתוך שיחות טלפון רבות אותם אני מנהל מול לקוחות וחוסר ההבנה שלהלן הוא הבסיסי והראשוני-

המנעול החשמלי אינו נועל את הדלת עליה הוא מותקן.

תפקידו של המנעול החשמלי הוא לחסום את הלשונית מלזוז וכאשר אין ידית אשר יכולה להכניס את הלשונית פנימה, המנעול החשמלי, למעשה, יאפשר כניסה למתחם במידה ונלחץ על הקוד הנכון במקודד אליו מחובר המנעול החשמלי, או בעזרת האינטרקום, שם תהיה לאדם איתו אנו משוחחים, אפשרות לפתוח מרחוק באמצעות כפתור או בעזרת הטלפון. ישנם אפשרויות נוספות לפתיחה כמו, שלט רחוק, כרטיס קירבה ועוד. לכן דעו לכם כי את הנעילה הראשונית יבצע המנעול החשמלי אוטומטית כשהדלת תילחץ למשקוף ותיסגר, אך הדלת לא תינעל עם הבריחים.

תפקידו של המנעול החשמלי אותו אנו מתקינים במשקוף הדלת

כמו שהתחלתי להסביר, המנעול החשמלי מבצע למעשה סינון ראשוני למקום על מכלול דלתו הוא מותקן ולא יאפשר כניסת אנשים לא מורשים למקום ללא צורך מיותר בהצבת שומר בכניסה. ישנם המון דרכים אף לשלוט על המנעול החשמלי מרחוק, כך שאפילו בשביל הפתיחה של הדלת אין צורך להיות במקום, כל עוד התקנו את הרכיב שבחרנו לשליטה מרחוק.

הסינון הראשוני הזה, ואני רואה מקרים אלה לרב, אצל לקוחות שלי בהם אני מטפל או שמתקשרים להתייעץ איתי, כה חשוב במקומות כמו בנייני מגורים, משרדים ועוד, כיוון שאז מתחילה טיילת לבניין בה מונחים בתיבות הדאר פרסומות לרב או מגנטים על הדלתות וחומרי פרסום יצירתיים כאלה ואחרים.

מקרים בהם אנשים מתנחלים בבניין, מלכלכים והורסים אותו, ועד לדוגמא הקיצונית ביותר אותה ראיתי – הומלס שעבר להתגורר בחדר המדרגות של בניין.

לכן, אל תקלו ראש בתפקידו החשוב של המנעול החשמלי. הוא מרחיק את מירב הלא מורשים מלהיכנס למקום על דלתו הוא מותקן.

ישנם מספר סוגים של מנעולים חשמליים ועלינו או לאדם הממליץ לנו על מנעול חשמלי לדעת להתאים את המנעול לדלת עליה הוא מותקן:

1. מנעול חשמלי ac- רגיל. מנעול זה מתאים למירב הדלתות הקיימות בעל לחצקן השבתה של המנעול במקרה הצורך. לחצן השבתה הוא בעצם מעין כפתור המבטל את עבודת המנעול עד לתזוזתו חזרה.

2. מנעול חשמלי dc – מנעול זה מתאים למערכות איתם הוא עובד במידה וגם הם עובדת על dc. המנעולים העובדים על dc, הם מנעולים שקטים אשר אינם מתריעים בצליל הבזזזז בעת פתיחת הדלת.

3. מנעול חשמלי חיצוני – מנעולים אלה הם יקרים לעומת אחיהם. הם למעשה אינם קשורים למערכת הנעילה של הדלת או השער ומתפקדים כמנעול נוסף לדלת במקרה זה וכפותח דלת חשמלי כמו המנעולים החשמליים האחרים. לרב, מנעולים אלה יותקנו על שערים של מוסדות חינוך ומקומות בהם יש צורך במנעול יותר מסיבי ומיגון טוב יותר.

4. מנעול חשמלי ללא כפתור השבתה – הרבה מאוד מקומות בהם מותקן מנעול חשמלי הבינו כי אנשים רבים מבינים את הרעיון בהשבתת הכפתור ולכן ניתן להשיב היום מנעולים כאלה ללא כפתור השבתה.

5. פרטים נוספים כגון מתחים ועוד ניתן להשיג במגוון מנעולים חשמליים.

שוב אציין כי יש לבחור את המנעול המתאים ביותר לפי הנתונים הבאים:

1. כמות המשתמשים בדלת

2. דרישות המיגון של המקום

3. אופי המשתמשים בדלת (אם אתם יודעים כי נסיונכם מראה שהמנעול הושחת כל פעם מחדש, התקינו מנעול טוב יותר, או שכמות המשתמשים אינה מתאימה למנעולים הסטנדרטיים המוצאים בשוק, ריכשו מנעול יותר מסיבי, גם אם יעלה מעט יותר. בטווח הארוך הוא יחסוך לכם הרבה זמן עוגמת נפש וכסף.

הצעה שלי – אל תסתבך והזמן איש מקצוע מומחה למחזירים הידראולים ומחזירי דלת בכדי שיבצעו עבורך את ההתקנה הטובה ביותר.

בכל שאלה את/ה מוזמנים ליצור עימי קשר בטלפון 050-5558419 בכל רגע בכדי להתייעץ אותי להזמין את שירותינו.

או להיכנס לאתר סופר לוק ולקבל מידע רב אודות עשה זאת בעצמך, מוצרים, חוות דעת ועוד

לאתר סופר לוק - מנעולים חשמליים

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נדב מנור מנעולן מוסמך ומקצועי. 050-5558419 לייעוץ חינם התקשר/י 24/7
http://super-lock.co.il/index.php/features/child-item-6/24-מנעולן-בתל-אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב מנור

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי08/06/171065 צפיות
נתקלת בבעיה? מנעולן בראשון לציון ובאר יעקב יוצא מהרה בדרך להושיעך. ראשית נשאל את השאלות הנכונות ונקבל ממך את המידע. לאחר מכן המידע יתורגם לדרך פעולה. למנעולן בראשון לציון ובאר יעקב חשובה מאוד השקיפות כלפיך. בטרם יצא מנעולן לעזרתך, נספר לך על דרכי הפעולה ועלותה. וכמובן נענה על כל שאלה. בסבלנות רבה. מנעולן בראשון לציון יוצא לעזרתך, והכל במטרה לשחרר אותך לחייך בחזרה.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי29/05/171024 צפיות
אחת הבעיות הנפוצות ביותר במנעולנות היא היתקעות הדלת בתוצאה מאי יכולת לסובב את המפתח בכדי לפתוח או לסגור את הדלת. ההבדל בין צילינדר למנגנון מבלבל הרבה מאוד אנשים ההבדל בין מנעול לצילינדר בדלת. ישנם דלתות, כמו דלתות פנים למשל, שהמנגנון והצילינדר מיוצרים כמקשה אחת. בדלתות המתקדמות ואלה שאמורות להיות בטיחותיות יותר ולהגן עלינו מפני פריצה, המנגנון של הדלת, החבוי בתוכה, והצילינדר, אליו נכנס המפתח ופותח או מסובב את המפתח בכדי לפתוח או לסגור, הוא זה אליו נכנס המפתח ובולט מעט משני צידי הדלת.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי22/05/171080 צפיות
מחזיר שמן לדלת הפך להיות מוצר חובה בכל מקום הומה ובמקומות אליהם יש הרשאות לכניסה. בניינים, משרדים, עסקים כמו חברות, גני ילדים, מספרות ועוד. כיצד בוחרים את מחזיר הדלת המתאים לדלת עליה הוא אמור להיות מותקן. מי יתקין לנו את המחזיר ואיך? ועוד שאלות ותשובות אשר יפשטו עבורכם את הנושא

מאת: נדב מנוראבטחת הבית02/05/171116 צפיות
מנעול חשמלי הוא חלק ממכלול שלם של מערכת אשר מטרתה היא: לסנן את כניסת האנשים לתוך המקום בו מותקן המנעול החשמלי על דלת הכניסה. ליצור נוחות מירבית בעזרת המערכת איתה הוא מותקן המאפשרת ללקוח מספר אפשרויות לפתיחת הדלת מרחוק ללא צורך לקום מהמקום. אם זה באמצעות הטלפון, כפתור פתיחה, קודן, טביעת אצבע ועוד. ניתוק פעולת המנעול במידה והינך רוצה לאפשר כניסה חופשית למקום ללא סינון. אפשרות לעקוף את המנעול בעת צרה בעזרת המפתח המתאים למנעול המורכב על הדלת.

מאת: נדב מנוראבטחת הבית16/04/17958 צפיות
החלפת מנעול צילינדר היא פעולה שגרתית הקוראת מזה כמה שנים, למעט מקרים חריגים בהם התקלקל או הושחת הצילינדר על ידי תושב תל אביב משועמם או גנב תל אביבי פוחז. אך עדיין, החלפת הצילינדר בתל אביב תקרה עקב קלקול או עייפות החומר. הצילינדר יכול לעבוד מעשרות עד מאות פעמים ביום וזהו שימוש מסיבי ביותר לכלי כה מורכב.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי03/01/17843 צפיות
בדלתות זכוכית העדינות משאר הדלתות ומותקנות בצורה שונה מדלתות אחרות, ישנן מספר בעיות נפוצות הקורות עקב שימושן התכוף והתקנתן השונה מדלתות אחרות. דלתות אלה הן עדינות יותר ומורכבות דווקא במקומות בעלי שימוש רב, כגון: בניינים, בנייני משרדים, קניונים ועוד. כל אלה הם מקומות אשר השימוש בהן הוא תכוף ורב ודורש תחזוקה ופעמים רבות החלפה של אביזרי הדלת

מאת: נדב מנוראבטחת הבית18/01/15949 צפיות
מנעול חשמלי אפשר לדמות את המנעול החשמלי לשומר בשער אשר בעת פקודה ייפתח את הדלת ויאפשר לנו להיכנס. את הפקודה ייקבל המנעול החשמלי מיחידת הבקרה המחוברת אליו (קודן, אינטרקום, כפתור פתיחה ועוד). המנעול החשמלי למעשה חוסם את הלשונית (זו שאנחנו מזיזים בעזרת הידית) הנכנסת לתוך המשקוף ומונע ממנה מלזוז. בהפעלתו, מאפשר המנעול החשמלי ללשונית לזוז ולדלת להיפתח. למנעול החשמלי יש יחידת מתכת נפרדת, מעין לשון רחבה כזו, המחוברת למנעול באמצעות 2 ברגים. לשון זו היא החוסמת ומשחררת את הלשונית של הדלת...

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica