חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארוחת גורמה בכל בית

מאת: שרון צרפתיקייטרינג28/06/20171715 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכננים אירוח נהדר של חברים טובים שמגיעים מחו"ל לביקור קצר יחד עם כמה בני משפחה וחברים ותיקים  שאהובים עליהם גם כן? אין ספק שכמה ימים טרם האירוח הבית יהיה כמרקחה ובה יהיו עבודות רבות ליצירה של בית שבו נעים לארח אורחים חשובים, כאשר מכל פינה רואים עד כמה שהבית לא רק מאוד מסודר, אלא גם מאוד נקי. מה עושים כאשר מארחים? משוחחים ואוכלים. מה אוכלים? ארוחה שעליה עמלים במשך זמן רב עם בחירה של המתכונים הכי נהדרים יחד עם קפיצה אל רכישת כל המוצרים הנדרשים להכנה ופינוי הזמן הנדרש למשימת הבישול והאפייה שרק מקווים שיצא הכל לטעמם של כל האורחים גם יחד. מה קורה כאשר לא ממש רוצים להכין את הארוחה? אפשר פשוט להזמין עם שף בבית ארוחה לחברים שכבר יצרו הערכה מחודשת אל המארחים שלהם.


ככה מארחים היום

אולי הרוב שומעים כיצד אנשים ממעמד גבוה מזמינים שף בכיר ומוכר על מנת שיכין עבורם ארוחת מלכות עם כמה מנות שפשוט יהיה קשה לשכוח מרוב שכל אלה יהיו טעימות עד מאוד, אבל האמת היא שיצירה של ארוחה שבה מכין שף בבית ארוחה לחברים היא ממש לא דבר שמצריך מכל אדם להיות בעל הון רב, אלא פשוט למצוא את אותה נקודה בזמן שבה רוצים להשקיע ברמה נאותה עבור אירוח של אנשים מכובדים.

לא צריכים להיות מוטרדים מחיפוש של מתכונים מומלצים באינטרנט, לא צריכים לעשות ניסיונות מוקדמים שבוע לפני הארוחה עצמה ובהחלט לא צריכים לפנות יום שלם עבור ההכנה של כל המנות עבור ארוחה שתשביע כל אחד מן האורחים ותקצור מחמאות ושבחים רבים. הכל עניין של החלטה והרצון להעניק יותר עם ארוחת שף מדויקת לחוויה יוצאת דופן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195882 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica