חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ימי גיבוש ימי כיף בעת משבר כלכלי

מאת: אייל בהרבניהול21/02/2009956 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל העולם חווה היום את המשבר הכלכלי העולמי, חברות רבות עושות חשבון ומחליטות במה לקצץ ובמה לא. 
דווקא בעיתות משבר בהם גם עובדי החברה נמצאים בלחצים ולא רק מנהליה, ימי גיבוש וכיף הם דבר הכרחי ולו חשיבות גבוהה. החשיבות של ימי כיף וגיבוש לעובדים אינה רק לטווח הקצר, אלא משפיע גם לטווח הארוך. 
ימי כיף וגיבוש יוציאו את העובדים מהשגרה וממכבש הלחצים הפוקד אותם הן ביום-יום והן בתקופת משבר. ימי גיבוש מטרתם שיפור מצב הרוח, התרעננות, הורדת המתח והלחצים וגיבוש חברתי באווירה חיובית.

סוכנות התיירות הייחודית והצעירה - איתן תיירות, מציעה בעיתות משבר יום כיף או יום גיבוש בהתאמה אופטימאלית לתקציב, השאלה הנשאלת היא, איך והאם ניתן בכלל לעשות זאת?!? דבר ראשון חשוב לשים דגש ולקבוע מה מטרת יום גיבוש או יום כיף, אילו פעילויות מתאימות ביותר לעובדי החברה? 
אין צורך להעמיס על ימי כיף אטרקציות רבות, לא צריך לנסות להספיק הכל, להתפזר וללכת להמון אתרים ביום אחד, איתן תיירות יארגנו את הכל - כולל אטרקציות ופעילויות אתגריות, סדנאות גיבוש וארוחות וכל זה במקום אחד, כך יחסכו עלויות הנסיעה ונוכל להינות יום שלם באתר אחד.
בזמנים קשים כמו אלו הפוקדים אותנו היום, המצב משפיע חברתית ומוראלית על עובדי החברה וחשוב לחזק את העובדים ולעודד אותם. חשוב יותר מתמיד לנצל ימי גיבוש בצורה מרבית יחד עם חיסכון בעלויות, ולשים דגש על השלמת המטרות אותן מציבים בתחילת ארגון ימי גיבוש, ולדאוג שהן באמת ממומשות. מומלץ כמו כן לצאת לסדנאות מגבשות מוכוונות נושא, או פעילויות חווייתיות ולהתמקד בצרכי העובדים והחברה ולא להתפזר ולטבוע בים של הצעות.
יציאה ליום כיף או יום גיבוש בתקופה כזאת, משחררת ומרעננת את עובדי החברה ומנהליה, משפרת את מצב הרוח והמורל ויוצרת אווירה חיובית בין עובדי החברה.

אווירת גיבוש מנתקת את העובדים מדאגות היום יום ומהחששות, ועוזרת להם קצת לשכוח את היומיום. כאשר החברה מוציאה את עובדיה לימי גיבוש או ימי כיף בתקופת משבר, העובדים מעריכים זאת, רוכשים ביטחון בחברה ובעמדתם בחברה ומרגישים שגם בזנים קשים החברה יודעת להעניק להם חזרה.
בזמנים כאלה צריך להפעיל שיקול דעת, ולזכור שלא רק בתקופת שגשוג יש מקום לארגן ימי כיף או גיבוש, אלא גם בזמנים קשים מעין אלו חובה לתת לעובדי החברה ומנהליה מרחב נשימה!

איתן תיירות - תיירות לעסקים עם נשמה!
מושב אבני איתן,רמת הגולן 12925
משרד:
פקס: 04-6600142
info@eitan-tours.com
www.eitan-tours.co.il
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל בהרב

מאת: אייל בהרבצימרים24/02/101123 צפיות
הוא מלהיב. הוא מרהיב. הוא מלא אטרקציות כרימון. גבירותיי ורבותיי ( ברקע תרועת חצוצרות, תופים) קבלו את אתר החרמון. צימרים למרגלות החרמון ובסביבותיו הם אתרי עלייה לרגל של בלייני השלג וצלייניו. רבים מהם חיים משלג לשלג. כך הם סופרים את הימים שבין הבילויים בתוך הצימרים בחרמון.

מאת: אייל בהרבצימרים07/02/101828 צפיות
היישוב חד נס ממוקם במורדות הגולן ומשקיף על הכנרת, זה מה שהופך אותו למוקד תיירות בעיקר לזוגות רומנטיים המחפשים קצת שקט ונוף.

מאת: אייל בהרברכב07/12/092074 צפיות
מצברים אמורים להיות רכיב חזק ועמיד. אם כן מהי עמידותם של מצברים אלו? מהו אורך חייהם? איך ניתן לשמור על מצבר?

מאת: אייל בהרבטיולי תרמילאים27/10/091389 צפיות
קמפינג הוא חוויה נפלאה לאנשים הרוצים חווית שטח. אך יש דבר יותר טוב מחווית קמפינג - והיא קמפינג בכנרת!

מאת: אייל בהרברכב27/10/091538 צפיות
מדוע הדברים הקטנים כה חשובים? מדוע מצבר הינו בעל חשיבות גבוהה מאד?

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי09/07/091159 צפיות
הפעם אני רוצה לכתוב על טיולי ג'יפים שעשיתי עם משפחתי. הזמנתי טיולי ג'יפים בירושלים על מנת לגוון קצת באוירה ובנוף. טיולי ג'יפים תמיד היו אחד מתחביבי העיקריים, אך כתושב הגולן עשיתי אותם רק באיזור ביתי.

מאת: אייל בהרבטיולים משפחתיים11/06/092138 צפיות
אמנם אתרי קמפינג הם תחליף זול לאתרי אירוח, אך הם גם מספקים חוויה משפחתית מדהימה.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201496 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201609 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201625 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201351 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201293 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201160 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201049 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica