חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תפילה לבריאות על קבר יונתן בן עוזיאל בעמוקה

מאת: דוד כהןיהדות24/08/20174555 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תפילה לבריאות

"רק בריאות" היא ברכה ידועה. אנשים אומרים אותה פעמים רבות בחיי היום יום ומאחלים אותה לכל אחד, אפילו בשעת כעס. אך לא ניתן להימנע לחלוטין מבעיות רפואיות. לעתים נאלץ האדם לעבור ניתוח מורכב או להתמודד עם מחלה כרונית. כדי לצבור ביטחון רב יותר, פונים אנשים רבים לחסדי שמים ומבקשים רחמים. אחת הסגולות העתיקון והנפוצות או ביקור בקבר עמוקה, שבו קבור רבי יוחנן בן עוזיאל כדי להתפלל לבריאות, פרנסה או זיווג.

תפילה לבריאות על קברו של אדם דגול

רבים נוהגים לפקוד את קברו של רבי יוחנן בן עוזיאל בתחילתו של כל חודש או ביום הולדתו של הצדיק בכ"ו בסיוון, מכיוון שאז נחשבת התפילה לעוצמתית יותר. רבי יונתן בן עוזיאל היה גדול בתורה, חסיד, תמים וישר. בימים שלפני חורבן בית המקדש השני עסק הצדיק רבות בלימוד תורה, היה תלמידו של הלל הזקן ותרגם לארמית את ספרי הנביאים. אגדות רבות נקשרו סביב שמו. אחת מהן היא שבשעה שהיה לומד תורה היו מלאכי השרת מפסיקים את העבודה שלהם כדי להקשיב ללימודו מרנין הלב.

מתפללים כדי להינצל מהחולי

במשך שנים רבות מבקשים האנשים להיות בריאים כדי לתפקד בחיי היום יום, לפרנס את המשפחה ולעסוק בעבודת ה'. לאורך הזמן חוברו תפילות וסגולות רבות לבריאות שאותן ניתן להגיד על קברו של הצדיק. ישנה תפילה מובנית שאומר החולה עצמו בשעה שרע לו, או פרקי תהילים מובחרים כמו פרק ק"ל או צ"א. וקיימות תפילות נוספות לבריאות ולפרנסה טובה. ניתן למצוא תפילות מובנות בכניסה לקברו של הצדיק ולקנות את התפילה המתאימה ביותר. קיימות, כמובן, תוספות בקשה על בריאות בתפילות שמונה עשרה של שחרית, ערבית ומנחה. נוסף על כך, יש הנושאים תפילה לבריאות גם אם אין חולי, שהרי כל אחד רוצה בסופו של דבר להיות בריא.

מקום מתאים להתפלל בו

קבר עמוקה מושך אליו רבים לא רק בשל הקדושה של המקום או גדולתו של הצדיק רבי יונתן בן עוזיאל, אלא גם בשל האווירה השלווה שהוא מעניק. מתחת לשמים הכחולים, בין ההרים הירוקים של הגליל העליון ישנו מבנה לבן ונקי בעל כיפה עגולה המעניק רוגע על המתפללים. בימים שבהם אין מתפללים רבים שפוקדים את המקום כדי להגיד תפילה לבריאות או לזיווג, ניתן ליהנות מתפילה שלווה לקול ציוצם של הציפורים. עם זאת, חשוב לזכור כי בימים עמוסים שבהם התפילה על קברו של הצדיק נחשבת לסגולה מיוחדת - כמו יום פטירת הצדיק (כ"ו בסיוון) או ראש חודש - המקום עשוי להיות הומה אדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213625 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205175 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102900 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195581 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195648 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195664 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195621 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195646 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195640 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica