חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבלת ברכה בקבר עמוקה לזיווג, פרנסה ובריאות

מאת: דוד כהןיהדות30/11/2017918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שתבקשו

מה אם היו אומרים לכם שיש מקום אחד שבו אתם יכולים לבקש הכול, כל מה שחסר לכם. אמנם לא מבטיחים לכם תשובה מידית, אבל עצם העובדה שיש למי לפנות תמיד מעודדת. זו הסיבה שרבים פוקדים את קברו של רבי יונתן בן עוזיאל, הלוא הוא קבר עמוקה. הקבר ממוקם בין חצר הגלילית לבין צפת ומציע לתושבי האזור כמו גם למבקרים הרבים שלווה וביטחון. כל מי שמבקר בקבר עמוקה מרגיש כי הוא הגיע אל המנוחה ואל הנחלה.

אילו בקשות ניתן לבקש

על פי המסורת היהודית, לצדיקים יש קשר ישיר וטוב יותר עם היושב במרומים והתפילות שלהם נענות. משום כך, רבים מגיעים דווקא לקברו של הצדיק רבי יונתן בן עוזיאל מכיוון שהם יודעים כי אדם זה היה גדול בתורה. אז בפעם הבאה שאתם עוברים ליד צפת, אל תשכחו לקפוץ לקבר עמוקה. תוכלו לבקש כל דבר, ואלה רק כמה מבין הבקשות השונות שאפשר לבקש:

  • זיווג וילדים - אכן מבין הנושאים הבוערים יותר היום. רווקים ורווקות מחפשים את החצי השני שלהם, ואילו זוגות צעירים עוברים טיפולי פוריות מפרכים. בקשות אלה הן מבין הבקשות המובילות בקבר עמוקה בזכות הדעה הרווחת כי רבי יונתן בן עוזיאל עצמו היה חשוך ילדים או רווק. מסיבה זו, צדיק בעל בעיה דומה - תפילותיו נענות ביתר שאת.
  • פרנסה - כל אחד היה רוצה לחיות טוב, וכסף הוא משאב שחסר. אך פרנסה טובה נועדה בראש ובראשונה עבור כל המשפחה. ראש המשפחה עושה הכול כדי למצוא עבודה טובה, והוא גם מבקש בקשה בקבר עמוקה.
  • הצלחה - ביום ההולדת אנו מאחלים הצלחה בכל. הצלחה יכולה להתבטא בתחומים שונים: ציונים גבוהים בלימודים, הצלחה במציאת עבודה טובה או הצלחה ביצירת קשרי חברה טובים. קבר עמוקה הוא המקום המשרה ביטחון על הסובבים.
  • בריאות - אחת הבקשות החשובות ביותר, כי ללא בריאות תקינה איננו מסוגלים לתפקד בחיי היום יום. תושבי ישראל מבקשים בקשות בריאות למען יקיריהם ולמען עצמם. אל הקבר מגיעים הן אנשים בריאים שמבקשים לחזק את הבריאות והן אנשים חולים המבקשים מהיושב במרומים להירפא בקרוב.

טוב להתפלל

קבר עמוקה מזכיר לכולנו את חשיבותה של התפילה. אנו מתפללים אל היושב במרומים כדי לשפר את מצבנו, אבל מעבר לכך התפילה עוזרת לאיזון הנפשי. כי במקום כמו קברו של יונתן בן עוזיאל אפשר להירגע, להתפלל בנחת ולשכוח מכל הבעיות. כי מי יכול להילחץ במקום כה ירוק ופסטורלי?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201459 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102638 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195559 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195643 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195598 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195618 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica