חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונת שטיפה בלחץ משחררת אצלכם את הלחץ...

מאת: Droxitניקיון28/12/20171258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה אתה הסתיימה בניית הבית החדש או שיפוץ הבית הקיים, אבל עדיין אי אפשר להיכנס אליו מאחר שנותר בו לכלוך רב – תוצרי הלוואי של הבנייה – אבק, לכלוך, כתמים. מה עושים? פונים אל חברת ש.ע.ן אספקה טכנית ורוכשים מכונת שטיפה בלחץ מים או בלחץ קיטור.

החברה מהווה כתובת לקבלנים ולבעלי מתחמים שונים בנושא ניקיון באמצעות גרניק- מכונת שטיפה הנותנת מענה מיטבי לניקיון יסודי של משטח מוכתם ומלוכלך בלכלוכים קשים.

יתרונות מכונת שטיפה בלחץ מים

  1. מכשיר שטיפה(גרניק) בלחץ מים חמים מאפשר לכם לסלק לכלוך קשה ו"עיקש", לנקות ולחטאאת האזור באמצעות המים החמים, על ידי הצפת האזור בכמות גדולה של מים ובכךלנקותו באופן יסודי.
  2. שימוש במכשירגרניק לניקוי הוא אפקטיבי וחסכוני בזמן. מכונת שטיפה בלחץ גבוה מאפשרת שטיפתמשטחים גדולים בתוך זמן קצר ביותר.

יתרונות  מכונת שטיפה בלחץ קיטור

  1. מכונת שטיפהבלחץ קיטור מתאימה לניקוי ולחיטוי משטחים מסוגים שונים, לרבות כאלה העשוייםמחומרים שבירים ועדיים כגון קרמיקה וזכוכית.
  2. מכונת שטיפהבלחץ קיטור מאפשרת שימוש בעצמות שונות על פי סוג החומר ממנו עשוי המשטח.המכונות מגיעות עם ציוד נלווה.

יעילותה  של מכונת שטיפה

על מנת למקסם את התועלת הגלומה בשימוש במכשיר גרניק, במים או בקיטור, חשוב לרכוש את המכונה על פי השימוש המיועד לה. אנשי המקצוע של החברה ישמחו לייעץ לכם ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי. חברתנו מציעה ומספקת סוגים שונים של מכונות שטיפה בלחץ מים או בלחץ קיטור בנפחים שנעים מ-1500W ועד ל-2800W. שימוש במכונת שטיפה שמספקת לכם החברה מבטיח לכם קבלת משטח נקי, ללא רבב, ללא פירור.

העדפת השימוש במכונת שטיפה בלחץ מייתרת את הצורך בשימוש באביזרים ובחומרי ניקוי שונים, אשר על פי רוב קשה לדעת האם אלה אמנם חומרי הניקוי הייעודיים האיכותיים והבטיחותיים ביותר, שכן שימוש שגוי בחומרים עלול לפגוע בטקסטורה של המשטח ובכך לפגום בעמידותו.

חשיבותו של ניקיון יסודי באמצעות גרניק

החשיבות של שימוש במכונת שטיפה לא נובעת רק מהמראה הסופי, המוגמר, הנקי והאסתטי של המשטח אלא גם מהיותו מחוטא ובכך ידידותי לסביבה ובעיקר לבני האדם השוהים בה. הסרת כל מפגע ולכלוך על ידי מכונת השטיפה נעשית באופן היסודי ביותר ומאפשרת לכם להיכנס לבית נקי ואסתטי או ליהנות ממשטח חלק ונקי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב בעבור חברת Droxit - בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Droxit

מאת: Droxitהורות23/05/192353 צפיות
לרוב, סבתא היא דמות משמעותית מאוד בחיי הנכדים שלה. היא מפנקת, מבלה איתם זמן איכות וכמובן שומרת עליהם לא פעם כשעולה הצורך. אלא שגם לסבתא יש סידורים משלה, אולי גם תחביבים ואפילו תכניות לטוס לחופשה קצרה בחו"ל מפעם לפעם. אז נכון, שירותי סבתאות לא מהווים תחליף לאהבה העצומה שרק סבתא יכולה להעניק, אבל הם לכל הפחות מספקים פתרון נהדר – גם לילדים וגם להורים.

מאת: Droxitהורות02/05/192250 צפיות
כל סבתא מכירה את הסיטואציה הזו היטב. אחרי שנים של עבודה וגידול ילדים, דווקא כשהחלה ליהנות מהימים שבהם המטלות כבר לא נערמות בקצב והחופש נראה באופק, הן נקראות לשירות "מילואים" אצל הילדים שהתבגרו והפכו להורים בעצמם. עכשיו הן מתבקשות לשמור על הנכדים, לבלות איתן בחופשות הקיץ ובחגים, ואפילו לשמש כאחות רחמנייה כשהתינוק חולה בזמן שההורים חייבים לחזור לעבודה. אז נכון, מבחינת סבתא הזמן עם הנכדים מבורך והאהבה עצומה. אלא שגם הן רוצות ליהנות מהחיים ומהפנסיה.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197124 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191644 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: Droxitשיפוצים21/03/191662 צפיות
לא תמיד יש לנו את הזמן או את הסבלנות לנסות, לטעות ולתקן. כך, גם אם הרכבת רהיטי איקאה נתפסת כמשימה לא-מאוד-מורכבת, היכולת להאציל סמכויות ולפנות את הזמן למשימות אחרות היא ככל הנראה עדיפה.

מאת: Droxitהורות28/02/192140 צפיות
בדרך כלל אתם מסתדרים לא רע. בין אם אתם זוג שמנהל יחד את משק הבית ובין אם אדם אחד מנצח על התזמורת עם עזרה מחברים טובים או קרובי משפחה, הכול עובד בדיוק כמו שצריך. יש תמיד מי שישמור על הילדים כשישיבה מתארכת וגם יש מי שידאג לכביסה או לסידור הבית בזמנים הלחוצים ביותר. אלא שיש גם לא מעט מצבים שבהם העזרה זמינה קצת פחות. בן או בת הזוג נוסעים או מוקפצים לשירות מילואים, ההורים יוצאים לחופשה או שמישהו מרגיש קצת פחות טוב – ומספק פחות עזרה מהרגיל. במצבים מעין אלה שירות עזרה למשפחות של פאן-פאן מספק את המענה.

מאת: Droxitשיפוצים28/02/191440 צפיות
במקרים רבים אתם בוודאי מזמינים חשמלאי, אינסטלטור או כל הנדימן אחר שיעזור לכם עם תקלה או בעיה, עם התקנת רשת חדשה או עם חיזוק הריהוט. שיחת טלפון קצרה מגלה לכם שהמחיר תלוי בסוג העבודה, ואם יש כמה מטלות על הפרק, הרי שכל אחת מהן תעלה לכם בנפרד.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222942 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191673 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica