חפש מאמרים:
שלום אורח
21.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמריצים ורעיונות לקידום מכירות בחנויות

קידום המכירות בחנויות

בעלי החנויות הפרטיות מתחבטים רבות בשאלה כיצד לקדם את המכירות בחנות שלהם.
להבדיל מהרשתות הגדולות בעלות תקציב הפרסום הגדול, המעסיקות מנהלי שווק ופרסום הקובעים את
מדיניות הפרסום וקידום המכירות של הזכיינים, בעלי החנויות הפרטיות צריכים לבצע מדיניות זאת בעצמם
לרוב ללא תקציבים גבוהים וללא התמחות מקצועית בתחומי השיווק.
רובם נרתע מהנושא מתוך מחשבה שמדובר בעלויות גבוהות שהן מעבר ליכולתם הכלכלית.
זוהי חשיבה שגויה. ניתן היום לערוך מבצעי קידום מכירות יעילים בתקציבים סבירים בהחלט
תוך שימוש בשתי קבוצות תמריצים שונות: מוצרי פרסוםשוברי מתנה.

מוצרי פרסום הנם מגוון עצום של מוצרים שימושיים שניתן למתג אותם בלוגו העסק המעניק.
עטים מחשבונים ומוצרי משרד, צידניות, מידניות ומוצרי קמפינג וים, תיקים ומזוודות,
גאדג'טים, חולצות ומוצרי טקסטיל, מטריות ועוד. טווח העלויות נע בין שקל אחד למאות שקלים.

לשימוש במוצרי פרסום יש מספר תועלות:

1. פרסום של העסק המעניק.
2. כשי על קנייה מוגברת.
3. חיזוק קשרי לקוח- חנות ויצירת אוירה חיובית וידידותית.
4. כשי על קנייה מתמשכת.

דוגמאות למבצעים אפשריים:

*קנה ב200 ש"ח ומעלה וקבל צידנית (עלות צידנית ממותגת 10-50 ש"ח בהתאם לדגם)
* הצטרף למועדון הלקוחות וקבל תיק קניות ממוחזר (עלות תיק כולל לוגו כ 3.5 ש"ח)
*צבור רכישות בשווי 1000 ש"ח וקבל כיסא ושמשיה לים.

שימוש בשוברי מתנה לקידום המכירות

שוברי מתנה מקנים בחירה בין מגוון אפשרויות חויתיות כגון ארוחה במסעדות, ספא, קןלנוע
נופש, ועוד. עלות שוברי מתנה נעה בין: 7-1000 ש"ח.

שוברי מתנה מאפשרים עריכת מגוון מבצעים כגון:

"לקוח מביא לקוח"- מבצע שבמסגרתו לקוח ותיק שמגייס לקוח מחדש מקבל שובר מתנה

כאמצעי לסגירת עסקה- "קנה עכשיו וקבל שובר לארוחת בוקר זוגית.

כשי בקנייה מצטברת: צבור קניות בשווי … ש"ח וקבל שובר לספא

עלות שוברי מתנה נעה בין: 7-1000 ש"ח.

לסיכום הנושא: כל חנות יכולה היום בעלויות לא גבוהות ליזום
מבצעי קידום מכירות יעילים ולהגדיל את המכירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תמריץ לעסקים משווקת מאז 1999 שוברים, מתנות ומוצרי פרסום. כולל,שוברי מתנה, תווי שי ומתנות לעובדים וללקוחות.
הנכם מוזמנים להצטרף לאלפי לקוחותינו המרוצים מקרב החברות והארגונים המובילים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמריץ לעסקים

מאת: תמריץ לעסקיםעובד-מעביד26/06/131948 צפיות
מאמר הכולל מגוון טיפים ועקונות חשובים לתכנון והפעלת תוכנית לרווחת העובדים. חשוב מאד למנל/ת רווחה ומשאבי אנוש בארגונים.

מאת: תמריץ לעסקיםתיירות ונופש - כללי11/07/101129 צפיות
הענקת מתנה לעובד ביום הולדתו משפרת את הרגשת העובד, מחזקת את הקשר הרגשי למקום עבודתו ומעלה את שביעות הרצון שלו מהיחס שהוא מקבל מהממונים עליו.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19143 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18238 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17707 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17601 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17748 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17846 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica