חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל כמה שנים מומלץ להחליף ארון והאם האחריות רלוונטית בכלל כשסוג החומר גרוע

מאת: shiritריהוט 02/09/20181645 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם החלטתם להחליף את הארונות שלכם, תשאלו כל כמה שנים מומלץ להחליף ארון אתם בוודאי מתלבטים האם זה הזמן הנכון ואיך להתחיל את התהליך. איך תדעו איך מוצאים בעל מקצוע נאות? איך תדעו אם האחריות שהוא נותן לכם שווה משהו? מורה נבוכים על החלפת ארונות בבית.

החלפת הארונות – קודם כל משימה שלכם!

התייעצו עם נגר או עם בעל אולמם תצוגה, לגבי ארונות. שאלו אותו כל כמה שנים מומלץ להחליף ארון ? לפני שאתם בונים על בעל מקצוע, חשוב מאד שתחליטו בעצמכם איך אתם רוצים שהארונות שלכם יראו. את הבלאי של הארונות אתם מכירים בעצמכם. כלומר, אתם "מכירים את הסחורה שלכם", ואם המצב של הארונות לא טוב, הם שבורים, סדוקים, מכוערים או ישנים מדי – נראה שזה הזמן להחליף אותם. ככל שתעשו את עבודת המחקר בעצמכם, ככה יהיה קל יותר לבעל המקצוע לעבוד אתכם, והתהליך יהיה מהיר יותר.

מה חשוב לדעת לקראת עיצוב הארונות?

1. חשוב להחליף את הארונות, בהנחה ומדובר בארונות תקינים יחסית שרק התבלו – אחת לעשור בערך. שוב זה כפוף לאם המצב שלהם הסביר. הסיבות להחלפה מרובות: ראשית, התחדשות והתרעננות מבחינה אסתטית ועיצובית. שנית, שיפור התשתית והשימוש בארונות. שלישית, שיפור מראה הבית לקראת השבחתו / מכירתו כנכס.

2. חשוב מאד לבחור בארונות פונקציונאליים מחומרים טובים. על פי רוב, ארונות עשויים מחומר גרוע יחזיקו מעמד הרבה פחות מהעשור המומלץ, ובנוסף, לא תהיה עליהם אחריות. חשוב לקנות ארונות מחומרים טובים ממקום שיש לו "אבא ואימא", קרי, אחריות. חומרים גרועים ומחיר זול מדי מעודדים היעלמות של בעל המקצוע או שהוא פשוט לא יהיה בתחום בעוד כמה שנים שתרצו להחליף.

הכי חשוב – מי שמשלם בזול משלם ביוקר!

נכון, החלפת ארונות הזזה היא לא עסק זול. כלומר, אתם צריכים לדעת כל כמה שנים מומלץ להחליף ארון גם אם תקנו ברשת ולא אצל נגר בוטיק, לא מדובר בהוצאה זעומה. אבל, כאמור, עושים אותה פעם בעשור ולכן אפשר לחסוך לכך, וגם – זה חשוב. ככל שתקנו משהו איכותי יותר, תצטרכו להשקיע פחות בתחזוקה וגם תהיה אחריות טובה יותר. כאמור, לא לקנות את הזול ביותר זה MUST, אבל גם לא חייבים את היקר ביותר. משהו באמצע נשמע הכי הגיוני למשפחה ממוצעת. מומלץ מאד לקנות משהו חדש, שמותאם אישית, על ידי נגר. לא זול, אבל איכותי עם אחריות ומחזיק שנים רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shirit

מאת: shiritרכב16/01/191456 צפיות
בחירת מוסך מורשה בשרון והסביבה צריכה להתבצע בהתאם לכמה אמות מידה. ראשית כל, כשמוסך הוא מורשה, הוא מורשה בהתאם לפירמת רככים מסוימת.

מאת: shiritצרכנות12/11/182613 צפיות
מעוניינים ליצוק בעסק שלכם הרגשה ביתית שתגרום לעובדים ולאורחים שלכם לאהוב כל יום בעבודה? אתם זקוקים למכונת קפה לעסק!

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187272 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: shiritצרכנות26/08/181952 צפיות
כשאתם בוחרים מקלחונים, מאד חשוב לשים דגש על העיצוב.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica