חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מומלץ לבחור מוסך מורשה בשרון והסביבה?

מאת: shiritרכב16/01/20191456 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד מומלץ לבחור מוסך מורשה בשרון והסביבה?

בחירת מוסך מורשה בשרון והסביבה צריכה להתבצע בהתאם לכמה אמות מידה. ראשית כל, כשמוסך הוא מורשה, הוא מורשה בהתאם לפירמת רככים מסוימת. ייתכנו מוסכים אשר יש להם כמה פירמות בהם הם מורשים. שנית, זהו מוסך שצריך לספק את כל השירותים, כולל שירותים שבדרך כלל מסופקים במכונים נפרדים שנושאם היגוי וצידוד (כיוון פרונט, בשפה פשוטה). שלישית, זהו מוסך שחייב לעבוד רק עם חלפים מקוריים של הפירמה אותה הוא מייצג, ללא כל סטייה לכיוון של תיקונים בלתי רשמיים.

בדקו באיזו פירמה המוסך מורשה

אם יש לכם רכב מאזדה, בחירת מוסך שמורשה רק יונדאי תהיה בחירה לא רלוונטית. אבל אם זה מוסך שמורשה פורד וגם מאזדה, הבחירה תהיה רלוונטית בשל כך שהוא מוסמך לתקן רכבים מהפירמה שלכם. לכן, הצעד הראשון מבחינתכם לבדיקה יהיה סוג הפירמה שהמוסך אחראי עליה. כמובן שמוסכים שלא מצוין שהם אחראיים על תיקון רכבי פירמה מסוימת, ולא ניתנה להם הסמכה מורשית הם מוסכים לא מורשים, ועל כן הם לא רשומים במשרד התחבורה ובאיגוד המוסכים. למוסכים כאלו לא מומלץ לגשת בשל כך שלא יהיה לכם מענה במידה והתיקון לא יתבצע כנדרש.

בדקו שהמוסך מספק את כל שירותי הרכב

לעתים, מוסכים מסוימים לא מספקים תקלות היגוי וכיוון פרונט, ואפילו לא איזון גלגלים, ואז הם שולחים את הלקוח למוסך בו פועל כזה מכון. מאד חשוב לבדוק שבמוסך אליו אתם בוחרים מתבצעים גם כיוון פרונט וגם איזון גלגלים על מנת לדעת שאת כל התקלות שלכם מתקנים במקום אחד. במקרה אחר, את תקלות החשמל, הפחחות והמיזוג יתקנו במוסך זה ואת תקלות הצידוד והפרונט במוסך אחר, מה שיסרבל מאד את הליך התיקון. מוסך מורשה בשרון והסביבה בוחרים רק לאחר שמוודאים שהוא מספק מענה תיקונים בכל תחומי הרכב.

ודאו שהמוסך נאמן לנוהלי התיקונים של הפירמה אותה הוא מייצג

את הבדיקה הזו מאד מומלץ לעשות על מנת לוודא כי מוסך מורשה בשרון והסביבה מתפקד ב- 100% ככזה, ולא מנסה לחסוך בעלויות על חלפים לא מקוריים. אל תתביישו לשאול לגבי החלפים ולגבי רשמיותו של הליך תיקון כזה או אחר אשר הומלץ על ידי הנהלת הסדנא. רק כל תוכלו לוודא שלפניכם מוסך מורשה בשרון והסביבה שיש לכם בו על מי לסמוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shirit

מאת: shiritצרכנות12/11/182613 צפיות
מעוניינים ליצוק בעסק שלכם הרגשה ביתית שתגרום לעובדים ולאורחים שלכם לאהוב כל יום בעבודה? אתם זקוקים למכונת קפה לעסק!

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187272 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: shiritריהוט 02/09/181646 צפיות
אם החלטתם להחליף את הארונות שלכם, תשאלו כל כמה שנים מומלץ להחליף ארון אתם בוודאי מתלבטים האם זה הזמן הנכון ואיך להתחיל את התהליך.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181792 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: shiritצרכנות26/08/181952 צפיות
כשאתם בוחרים מקלחונים, מאד חשוב לשים דגש על העיצוב.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica