חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתחתן בזול?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות21/02/20091044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה זולה? האומנם? זוגות רבים העמודים בפני חתונה משקיעים כסף רב בארגון החתונה, לעיתים ללא שום קשר ליכולות הכלכליות שלהם, ולפעמים גם בהפרזה מוגזמת. אז בואו נפריז רגע לצד השני. איך מתחתנים בזול?

למה לעשות חתונות בגן או אולם אירועים? אם אפשר לעשות בפארק ציבורי או בבית פרטי.

שמלת כלה? אפשר לתפור לבד ולחסוך אלפי שקלים.

בגדי חתן? הבגדים של הבר מצווה לוחצים? תלבש את מה שלבשת בפעם האחרונה שיצאתם לבלות.

קייטרינג? מיותר לא? אפשר להזמין סנדוויצ'ים או להכין בבית. למשל, כמו במסיבות כיתה: חצי פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ. בעצם, זה שטויות, מלפפון ירוק עדיף...

יין? בר? מיותר לחלוטין. משרד הבריאות ממליץ פעם אחר פעם על שתיית כמויות אדירות של מים- הכי בריא!

תקליטן? סתם בזבוז. האם אתם שוכרים מישהו שיגיד לכם איזה דיסקים לשמוע באוטו? לא. אז גם בחתונה לא צריך. שירים לחתונה? תמצאו קסטה בבית.

צלם? בטוח שתמצאו בין כל האורחים אדם אחד לפחות עם שתי ידיים. לכן, אין צורך לשלם כל כך הרבה כסף. {ותבקשו מהשכן את המצלמה שלו- הכי טוב}.

זר כלה? אתם גם ככה מתחתנים בבית או בפארק, בטוח יש שם כמה עשבים.

לקשט את האוטו? אין צורך מיותר לחלוטין! משרד איכות הסביבה ממליץ בחום על נסיעה באופניים. לא מזהם את הסביבה וגם זול יותר.

מתופפים בזמן הכניסה לחופה? תנו לילדים כמה יחידות של "תוף מרים" גם ככה הם יפריעו באמצע.

לשלם לרב? מה פתאום! אתם עושים לו טובה, גם ככה זאת מצווה!

הזמנות? אפשר להדפיס בבית. רק תגידו לשכן שנגמרו לכם הדפים ויש לכם משהו מאוד חשוב להדפיס...

מעטפות? בולים? שטויות! איך פעם הסתדרו בלי דואר? יונים!. חפשו כמה יונים ותאלפו אותם.

מפות? עיצובים? אפשר לקחת כמה סדינים ישנים ולצבוע אותם עם טושים.

מסיבת רווקות ? למה? אפשר לשבת עם אבא ואמא ולראות מבט שני...

אם זאת החתונה שבחרתם לעשות קחו בחשבון רק שתי אופציות לאחרי החתונה:

אחת- אף אחד לא יבוא יותר לאירועים שלכם. יותר חמור, אף אחד לא יענה לכם לשיחות הטלפון {תתקשרו רק מהשכן}, ההורים לא יזמינו אותך לחגים, בקיצור, בדידות מוחלטת. היי! אבל חסכתם כסף לא?

שתיים- סביר להניח שתוך כמה ימים תוגש נגדכם תביעה ייצוגית ע"י האורחים, הטענה: שתחזירו להם את המתנות. אל תוותרו! ואל תשכרו עורך דין, בקשו מהשכן, הוא למד משפטים וכמעט סיים את הלימודים... {בסוף הוא העדיף להקים עסק "איך לחסוך בחתונה"}.

מזל טוב ובהצלחה!

וברצינות, נשמח לסייע לכם בארגון חתונה מוצלחת במחיר שפוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111592 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102037 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/101477 צפיות
איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101484 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101452 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101853 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/101706 צפיות
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099718 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099431 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098950 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098806 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099249 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099443 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098957 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica