חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציות האוכל שימצאו לכם הכול, גם מסעדת בריאות בתל אביב

מאת: דודישעסקי מזון29/03/20174455 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפי כל המחקרים שנערכו בשנים האחרונות אנחנו אוכלים הרבה יותר בחוץ מאשר בעבר, ועליה זו נמצאה יציבה לאורך עשור. במקביל, אנחנו גם צורכים יותר קלוריות וברור לכל שיש לזה תרומה לאפידמיית השמנת היתר שאנחנו חווים בשנים האחרונות. האם זה אומר שעלינו להפסיק לאכול בחוץ? האם נגזר עלינו להכין את האוכל שלנו בעצמנו כל יום עד שנחזיר את נשמתנו לבורא?

התשובה היא לא, בהחלט אפשר להמשיך לאכול בחוץ במסעדות אבל כדאי מאוד להשתמש בכמה אפליקציות שיפנו אותנו למקומות הנכונים, למשל לכיוון מסעדת בריאות בתל אביב ולא לבית הפנקייק בכפר ויתקין.

אפליקציית LikeEat – אפליקציה זו למעשה לומדת את ההרגלים והעדפות האישיים של ומציעה לנו מסעדות שמתאימות לו. תחילה המשתמש נותן ציונים למסעדות שהוא היה בהן. עם הזמן האפליקציה לומדת להכיר את המשתמש ובד בבד עם הצלבת מידע עם משתמשים דומים – מספקת האפליקציה ביקורת מסעדות שתואמת את טעמו של משתמש. האפליקציה הזו נחשבת לפופולרית מאוד ומשתמשים מדווחים שהם שואבים ממנה המלצות נפלאות ומדויקות לטעמם.

אפליקציית דל קלוריות – אפליקציה זו עוזרת לנו לאכול טוב בזמן שאנחנו שומרים על המשקל. היא אמנם לא תשלח אותנו למסעדה ספציפית אבל נוכל להכניס אליה מנות ממסעדות שונות ולראות כמה קלוריות וכמה אבות מזון יש בכל מנה ומנה. בעזרתה נוכל להגיע למסקנה באם כדי לגשת למסעדה זו או אחרת או שאכילה בה תשפיע לרעה על הבריאות שלנו.

SuperFood – זו לא בדיוק אפליקציה כי אם ספר אלקטרוני שזמין גם אם אין לכם חיבור אינטרנטי ובו תמצאו רשימה גדולה וממצה של מאכלים, חומרי גלם ומוצרים וערכיהם התזונתיים. תוכלו לעיין במגוון דיאטות, ללמוד על אוכל בריאותי, אורגני, טבעוני, להיחשף לחומרי גלם חדשים ואפילו להנות ממתכונים.

Go Vegan – האפליקציה הזו אמנם מיועדת לטבעונים ולצמחונים אבל גם בריאותנים מוצאים אותה שימושית. האפליקציה פותחה על מנת לעזור לטבעונים ולצמחונים לאתר מנות ו/או מסעדות על טהרת הצמחונות/טבעונות, וכידוע זו לא משימה קלה. אם למשל אתם מחפשים מסעדת בריאות בתל אביב, תוכלו לחפש מנות ומסעדות בכמה טווחים: בטווח של 250 מטרים או בטווח של עד 5,000 מטרים מהמיקום שלכם – תלוי כמה תרצו להרחיק ממקומכם הנוכחי. הסינון יהיה לפי סוג המטבח הרצוי: איטלקי, צרפתי, אנגלי וכו'. כמו כן, האפליקציה תספר לכם אם יש מנות שמתאימות לכם בכל מסעדה שאינה צמחונית או טבעונית. במקרה שיש מנה שיש לה פוטנציאל להיות טבעונית או צמחונית אך יש בה מרכיבים מן החי, האפליקציה תגיד לכם מה להגיד למלצר כך שהמנה תגיע אליכם בדיוק כפי שאתם רוצים. כמו כן, תוכלו לראות באפליקציה מתי המסעדה פתוחה, את מחירי המנות ומפת הגעה למסעדות.

אפליקציית Jamie’s 20 minute meal – לכוהן הגדול של המטבח הבריאותי – ג'יימי אוליבר – יש אפליקציה עבורנו. האפליקציה משובצת בשלל מתכונים בריאותיים שלוקח להכין אותם עד 20 דקות. יש, כאמור, מתכונים מפורטים, תמונות, סרטונים וטקסטים שעוזרים להכין את הארוחות ששף ג'יימי ממליץ עליהן בנוסף לכל מיני טיפים להתנהלות במטבח.
שיהיה בתאבון, ואל תשכחו – העיקר זה הבריאות!

 



תגיות המאמר: מסעדת בריאות


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186677 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183664 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811192 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181807 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182841 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182457 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213660 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214063 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205526 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810515 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica