חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסנה במכולות

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. ציוד המגיע לארץ ויש צורך לאחסנו לתקופה קצרה או ארוכה, עסק הזקוק מדי פעם למחסן נייד, אחסון תכולת דירה לשם שיפוץ הבית או בשל עבודה בחו"ל לשנה או יותר.

ענף שירותי האחסנה בישראל לפרטיים

כיום מצויים בישראל עשרות מחסנים שמיועדים לאחסון סחורות או אחסנה במכולות. חיפוש קצר באינטרנט יציע  לכם חברות שירותי אחסנה רבות באזור המגורים שלכם, במאמר זה ננסה לעשות סדר בסוגי שירותי האחסנה. ולהסביר כי יש גם שוני בין החברות ולעיתים יכולים הדברים  להשפיע על הכיס שכל מי שמעוניין לאחסן את  חפציו, ציוד לעסק או תכולת ביתו ולא משנה לאיזה פרק זמן.

אחסנה במכולות לכל דורש

חברת שירותי אחסנה מציע אחסנה במכולות לצד שירותי אחסנה ביחידות פרטיות. אחסון במכולות יכול להיות פתרון מעולה לאחסנה של ציוד יבש  כגון מכונות, חבילות. ניתן לשכור מכולה בשטח האחסון שלנו או לשכור מכולה שניתן למקם אצלכם בחצר או בעסק. עם זאת חשוב לבדוק מספר נושאים לפני שמחליטים מה מאחסנים במכולה והיכן.

חשיפה לטמפרטורות קיצוניות

מכולה עשויה מברזל שאינו מבודד חום וקור. מכאן שבחודשי הקיץ, הטמפרטורה במכולה עולה באופן קיצוני ובחורף היא יורדת באותו האופן. חשוב לבדוק כי המכולה ממוקמת במקום מוצל, ומוגן מפני הגשם. למשל אם תכניסו אפילו מוצרי חשמל למכולה שעומדת בשמש, אתם עלולים לגלות שהציוד כולו נהרס.

מעצם הייעוד שלה מכולה מיועדת להעביר סחורות באופן בטוח ויבש, מכאן שהמכולה מספקת סביבה אטומה. הכנסת סחורות למכולה לתקופה ארוכה משמעו חוסר איוורר במכולה. היעדר אוורור עשוי לגרום להצטברות של לחות ואף תחב ופטריות. דאגו לאוורר המכולה ווודאו שאינה נמצאת חשופה לגשם או לשמש חזקה.

שמירה על התכולה שלכם

השכרת מכולה לחקלאי שמעוניין לשמור את התוצרת בשדה עד לפינוייה, מכולה המשמשת כמחסן לעסק לשמירה על הציוד. ציוד שהגיע מחו"ל ויש לאחסון אותו לזמן קצר לפני שמעבירים לחנויות או ללקוחות. בכל אחד מהאחסונים חייבים לוודא מראש על שיטת האחסון והיכן ממוקמת המכולהץ.

ניהול מתחם האחסנה

אחסנה במכולה יכולה להיעשות בקרבת העסק או במתחם מיוחד לאחסון, חברות שירותי אחסנה מצעים מכולות ומחסנים לאחסנה לתקופות קצרות וארוכות. היתרון שמחסנים אלו מתחוזקים בצורה טובה, המבטיח כי הציוד ישמר גם באחסון לתקופה ארוכה. חשוב לבדוק כי המחסן שפניתם אליו פועל עם היתרים על פי החוק. האם במחסנים יש סידורי אבטחה , הגנה מפני שרפות, ביצוע הדברה יזומה וביטוח של הסחורות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפמסטר מתמחה בבנית אתרים, בניית חנות וירטואלית, קידום אתרים, בניית דפי נחיתה, פרסום ממומן, פרסום ביוטיוב וכדומה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נט מדיה- בניית אתרים

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאבטחת הבית01/09/141102 צפיות
מצלמות במעגל סגור הפכו בשנים האחרונות לפופלאריות בשל יעילותן בהתרעה והן במעקב אחר המתרחש. בעסקים רבים ניתן למצוא מצלמות במעגל סגור ואף בבתים רבים. איזה מצלמות כדאי לקנות? מה לבדוק לפני שקונים במאמר הבא

מאת: נט מדיה- בניית אתריםקידום אתרים08/05/14958 צפיות
קידום אתרים משמעו להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם גוגל. קידום אתרים שהינו מאסיבי או קידום אתרים שגוי יכול להביא לתוצאות ההפוכות, ואף עלולות להביא לכך שהאתר יורחק מתוצאות החיפוש. חשוב לפנות לחברת קידום המתמחה בתחום והיכולה להתחייב לתוצאות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהפקות אירועים08/05/14952 צפיות
מתכננים אירוע בטבע? יום כיף לעובדים. שירותים ניידים הוא צורך בסיסי, עם זאת אין להתפשר על רמת השירותים והשירות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםבניית אתרים19/03/14975 צפיות
האם יש צורך שלכל אחד שיש לו עסק יהיה אתר תדמיתי? התשובה ללא ספק כן. אתר אינטרנט בעל יתרונות רבים לקידום העסק שלכם ומהווה אפשרות לגייס לקוחות חדשים, להציע שירותים ללקוחות קיימים ועוד.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםעסקים - כללי26/01/14966 צפיות
כל אחד מאיתנו נזקק לשירותי הובלות, למעבר דירה או משרד. מאמר זה בא לשפוך אור איך לבחור חברה מקצועית וסימנים שיעזרו לכם לזהות כאלה שאינם מקצועיים.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאדריכלות18/12/131293 צפיות
החלטה 979 נועדה לעדן ולהסדיר את זכויותיהם של החקלאים בקרקע ושימושים החורגים בקרקע חקלאית. קראו על החלטה 979 ועל משמעות החלטה זו על המושבים והקיבוצים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211345 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211191 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211046 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211230 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201082 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201064 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20934 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica