חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבנות אתר תדמיתי

בניית אתרים הוא תחום שנראה שאינו משתנה, אך בפועל תחום זה חי ובועט. הוא כל העת משתנה ומוצרים חדשים נכנסים לשימוש. בניית אתר בעבר כלל אתר סטטי וכיום הדרישה לאתר חי ובועט עם מערכת תוכן נוחה לשימוש, אתר שכל העת מתעדכן, צ'אט, שליחת ניוזלייטרים ללקוחות, אתר המתממשק עם פלטפורמות שונות ובעיקר מאפשר לכם להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.

בניית אתרים תדמיתיים הם האתרים שיחסית פשוטים לבנייה וכוללים מספר דפים המציגים את המוצרים או השירותים שלכם. אתר תדמית הוא כרטיס הביקור או תעודת הזהות שלכם מול הגולשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. לכן חשוב שתצליחו למשוך את הגולשים, לבדל את עצמכם מהמתחרים שלגם ולמתג את עצמכם כמי שמציעים ערך מוסף שיניב עבורם תועלת.

לקוחות רבים כיום הפונים לשירותכם יעשו חיפוש עליכם בגוגל וחשוב שאתם תקבעו מה הם יראו  באינטרנט. אתר תדמיתי גם אם הוא לא נבנה כמטרת שיווק חשוב שהוא יציג אתכם נאמנה. האתר הוא חלון הראווה שלכם ובוודאי הייתם רוצים שהוא יהיה מעוצב ומעודכן.

במקרים שבהם גולשים המגיעים אל האתר שלכם במקרה, דרך קישור או מילה שחיפשו, אתר מעוצב ומאופיין בצורה נכונה ישאיר את הגולש  לקרוא או ללמוד עליכם ובכך תוכלו להרוויח לקוח חדש ומכאן ההשפעה המכרעת על העסק שלכם. האם אתם רוצים להניע לפעולה את הגולשים שישאירו פרטים או יבצעו הזמנה או חלילה שיצאו באותה מהירות שנכנסו לאתר?

אתר המעוצב ובנוי בצורה נכונה הוא אתר שייתן מענה לגולש על מה שהוא חיפש. ייתן מידע רלוונטי  ועדכני,  ויעזור או יקדם את הגולש. כך יגדיל את הסיכוי שהגולש ישאיר את הפרטים שלו באתר או יבצע רכישה דרך האתר. על מנת שהגולש יישאר באתר וישאיר פרטים או יתקשר, חשוב לשים לב מספר דגשים בבניית אתר תדמיתי.

דף הבית

חשוב שדף הבית יכיל מידע תמציתי ומנוסח היטב על השירותים שאתם נותנים. שימו לב שהדף אינו עמוס מדי באינפורמציה, תוכלו לכתוב תיאור קצר וקולע ולהפנות לדף פנימי הרלוונטי בנושא. בדקו שהדף נקי מעודף גרפיקות וגופנים, שהוא בעל צבעים נעימים והוא נקי ושקט לעין.

ארגון הדפים

הגדירו מראש אילו דפים חשובים והקדישו תוכן רלוונטי ומתאים, למשל אם האתר עוסק בביטוחים לכל סוג ביטוח הקדישו דף. חשוב שיהיה מעבר קל ורלוונטי בין הדפים באמצעות תפריט ניווט קבוע שיקל על הגולש להתמצאות היכן הוא נמצא באתר.

עיצוב האתר

חלק חשוב בבניית האתר הוא הנראות של האתר, האם האתר מזמין ונעים לעין. הימנעו מחלונות שקופצים, הימנעו מערבוב של צבעים רבים מדי או גודש של עיצובים, גופנים, מסגרות ותוכן. זכרו שאתם רוצים להשאיר את הגולשים ולא להבריח אותם.

תקשורת עם גוגל

אתר אינו מספיק שיהיה אתר יפה ומושקע חשוב שהאתר יהיה בנוי בצורה טובה שגוגל יוכל לסרוק את האתר בצורה מלאה וטובה, כל שגיאה או פרט חשובים, הן לנראות האתר לגולש והן לגוגל. קישור שמפנה לדף ריק או מחוץ לאתר, טעות בכותרת וכדומה.

על מנת להבטיח כי האתר שתבנו יהיה אתר מושקע שעושה את עבודת השיווק חשוב להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות מבלי להתפשר על הרמה. חשוב להדגיש כי הנגישות של האתרים עברה גם לסמראטפונים ולטבלטים ולממשקים אחרים. וחשוב לוודא כי האתר שלכם נגיש ונוח לשימוש גם בממשקים השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפמסטר מתמחה בבנית אתרים, בניית חנות וירטואלית, קידום אתרים, בניית דפי נחיתה, פרסום ממומן, פרסום ביוטיוב וכדומה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נט מדיה- בניית אתרים

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191752 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאבטחת הבית01/09/141103 צפיות
מצלמות במעגל סגור הפכו בשנים האחרונות לפופלאריות בשל יעילותן בהתרעה והן במעקב אחר המתרחש. בעסקים רבים ניתן למצוא מצלמות במעגל סגור ואף בבתים רבים. איזה מצלמות כדאי לקנות? מה לבדוק לפני שקונים במאמר הבא

מאת: נט מדיה- בניית אתריםקידום אתרים08/05/14958 צפיות
קידום אתרים משמעו להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם גוגל. קידום אתרים שהינו מאסיבי או קידום אתרים שגוי יכול להביא לתוצאות ההפוכות, ואף עלולות להביא לכך שהאתר יורחק מתוצאות החיפוש. חשוב לפנות לחברת קידום המתמחה בתחום והיכולה להתחייב לתוצאות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהפקות אירועים08/05/14952 צפיות
מתכננים אירוע בטבע? יום כיף לעובדים. שירותים ניידים הוא צורך בסיסי, עם זאת אין להתפשר על רמת השירותים והשירות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםעסקים - כללי26/01/14967 צפיות
כל אחד מאיתנו נזקק לשירותי הובלות, למעבר דירה או משרד. מאמר זה בא לשפוך אור איך לבחור חברה מקצועית וסימנים שיעזרו לכם לזהות כאלה שאינם מקצועיים.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאדריכלות18/12/131295 צפיות
החלטה 979 נועדה לעדן ולהסדיר את זכויותיהם של החקלאים בקרקע ושימושים החורגים בקרקע חקלאית. קראו על החלטה 979 ועל משמעות החלטה זו על המושבים והקיבוצים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213656 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194092 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175742 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174890 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172301 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162145 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica