חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי הובלות

תחום ההובלות הוא תחום פתוח המאפשר לכל אדם לקנות או לשכור משאית ולעבוד כמוביל דירות או משרדים. פעמים רבות תפגשו חאפרים שלא תשמחו לפגוש בטח לא ביום מעבר דירה שהוא יום מלחיץ ועמוס.

המוביל שלא מגיע

אחד הדרכים לזהות חאפר הוא אדם שקבע איתכם בשבע בבוקר והוא לא מגיע, לרוב הוא לא יגיע לפני השעה עשר בבוקר ויש סיפורים על מובילים שהגיעו גם בשעות הערב, פשוט נכנסה להם עוד עבודה וחבל היה להם להפסיד אותה, אתה כבר לקוח שבוי.

אלו שיש להם משאית קטנה

אתם קבעתם עם חברת הובלות והסברתם שהבית כולל רהיטים גדולים או מספר מיטות. המוביל מגיע עם משאית קטנה ולא מתאימה. אתם מוצאים שהמוביל דוחף למשאית עוד ועוד עד שאין מקום. גם אם מדובר בריהוט שביר או ארגזים שבירים בוודאי יש לכם מושג איך ארזתם אותם לא בטוח מה תגלו שתפתחו אותם.

אלו שאומרים אל תדאג

חברת הובלות מקצועית תדע לבטח את המשאית ואת הציוד על המשאית. חשוב לוודא כי לחברת ההובלות יש ביטוח ולא לסמוך על המילה אל תדאג אני בתחום 20 שנה ואצלי לא קרה כלום. אם אינכם סומכים על אמירות אלו בקשו לראות תעודה בתוקף או החתימו את חברת ההובלות על מסמך שמציין את זמני ההובלה ושהחברה אחראית על הציוד ועל ביטוח הציוד.

אלו שמעלים את המחיר

קבעתם עם חברת הובלות והוא הגיע, אך כל גילוי שלו המחיר עולה, יש עוד מיטה זו תוספת של מאה שקלים, אמרתם עשר מדרגות ולא 12 עוד תוספת. כך תגלו שהמחיר ההתחלתי שאין ספק היה זול ומשתלם הופך ליקר ולא נגמר. חשוב לסגור מחיר מראש, ישנן חברות הובלות מקצועיות שיגיע לביתכם על מנת לראות את מספר החפצים ותנאי ההובלה ולפי התנאים יתנו מחיר.

סגרו מראש אם המחיר כולל את הטיפ למובילים.

חאפרים ידרשו מכם גם להאכיל את המובילים באותו היום ועדיף שווארמה, אל תסכימו לסחטנות, שהמעביד ידאג להאכיל אותם.

כיצד תוודאו שאתם פונים לחברה מקצועית.

ראשית בקשו לקבל המלצות מחברים ובני משפחה, קראו על החברה באינטרנט,שם תגלו גם לקוחות זועמים שישמחו לחסוך מכם את הסבל שעברו. בקשו הצעת מחיר מפורטת, בקשו לראות מסמך של הביטוח ובדקו תאריך של הביטוח. אם הדבר ניתן מבחינתכם, בקשו שאם יגיע לתת  הצעת מחיר מדויקת. בקשו את ההעברה לשעות הבוקר, כך תבטיחו שלא יהיו עיכובים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפמסטר מתמחה בבנית אתרים, בניית חנות וירטואלית, קידום אתרים, בניית דפי נחיתה, פרסום ממומן, פרסום ביוטיוב וכדומה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נט מדיה- בניית אתרים

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191753 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאבטחת הבית01/09/141103 צפיות
מצלמות במעגל סגור הפכו בשנים האחרונות לפופלאריות בשל יעילותן בהתרעה והן במעקב אחר המתרחש. בעסקים רבים ניתן למצוא מצלמות במעגל סגור ואף בבתים רבים. איזה מצלמות כדאי לקנות? מה לבדוק לפני שקונים במאמר הבא

מאת: נט מדיה- בניית אתריםקידום אתרים08/05/14958 צפיות
קידום אתרים משמעו להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם גוגל. קידום אתרים שהינו מאסיבי או קידום אתרים שגוי יכול להביא לתוצאות ההפוכות, ואף עלולות להביא לכך שהאתר יורחק מתוצאות החיפוש. חשוב לפנות לחברת קידום המתמחה בתחום והיכולה להתחייב לתוצאות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהפקות אירועים08/05/14952 צפיות
מתכננים אירוע בטבע? יום כיף לעובדים. שירותים ניידים הוא צורך בסיסי, עם זאת אין להתפשר על רמת השירותים והשירות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםבניית אתרים19/03/14976 צפיות
האם יש צורך שלכל אחד שיש לו עסק יהיה אתר תדמיתי? התשובה ללא ספק כן. אתר אינטרנט בעל יתרונות רבים לקידום העסק שלכם ומהווה אפשרות לגייס לקוחות חדשים, להציע שירותים ללקוחות קיימים ועוד.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאדריכלות18/12/131295 צפיות
החלטה 979 נועדה לעדן ולהסדיר את זכויותיהם של החקלאים בקרקע ושימושים החורגים בקרקע חקלאית. קראו על החלטה 979 ועל משמעות החלטה זו על המושבים והקיבוצים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231799 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222701 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221838 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221897 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222062 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221929 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221536 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica