חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועץ משכנתאות פרטי

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/20202070 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יועץ משכנתאות הוא בעל הבנה וניסיון בתחום המשכנתאות הפועל באופן נייטרלי מהבנקים וכך יכול להתאים לכם משכנתא שמותאמת לצרכים שלכם ומשתלמת ביותר עבורכם.

מי יכול להיות יועץ משכנתאות?

כיום אין הסמכה רשמית ליועצי משכנתאות ולכן חשוב להגיע ליועצים אלו רק על סמך בדיקה של היועץ - מיהו, מה ההכשרות שלו, מה הניסיון שלו, מה ההבנה שלו בשוק המשכנתאות, האם יש לקוחות שיכולים להמליץ עליו ועוד.


מה תפקידו של יועץ המשכנתאות?

יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

ייתכן שהיועץ ימליץ לכם לקחת חלק מההלוואה ממקורות מימוניים אחרים כמו קרן השתלמות. שנית היועץ יבנה את התמהיל המתאים ביותר בעבורכם, ישנן אפשרויות שונות לבנות ולהתאים את התמהיל עבורכם.

יועץ המשכנתאות ינהל בעבורכם את המו"מ מול הבנקים השונים ומול הבנק שממנו תקחו את המשכנתא. חשוב רק לשמור על הציפיות במסגרת המציאות. יועץ המשכנתאות לא יכול להשיג לכם ריביות שלא מתאימות לריביות הנהוגות במשק בזמן הנתון, למדד ולתנאים הכלכליים שבמשק, ולכן דעו למה לצפות כדי שלא תתאכזבו.


מחזור משכנתא קיימת

קניתם דירה, לקחתם משכנתא, בדקתם שהמשכנתא טובה ומותאמת לתנאי הריביות בשוק וכי יכולת ההחזר שלכם מתאימה למסלולים. שוקי ג'אנה יועץ משכנתאות מסביר: עברה שנה, עברו שנתיים, שלוש ויותר. חשוב מאוד לבדוק את מצב המשכנתא שלכם אחת לשנה או לפחות אחת לשנתיים-שלוש, אל תישארו שאננים, הריביות בשוק משתנות ואם לקחתם משכנתא בתקופה בה הריביות הנהוגות גבוהות, חשוב מאוד לבדוק האם אתם יכולים להוזיל את המשכנתא שלכם ולחסוך כסף.


למה לכם לקחת יועץ משכנתאות

יועץ המשכנתאות הוא יועץ מטעמכם העובד עבורכם והאינטרס שלו הוא למצוא את המשכנתא הטובה ביותר בעבורכם. יועצי המשכנתאות של הבנקים מחוייבים בראש ובראשונה לשורת הרווח של הבנק שבו הם עובדים.

כן, כמו לכל איש מקצוע תצטרכו לשלם ליועץ, אולם היועץ הוא מעין עורך דין בשבילכם שדואג לכם. אתם תשלמו לו בעבור העבודה שלו והוא בתמורה יפעל כדי לחסוך לכם אלפי שקלים, וכנראה עשרות אלפי, במשכנתא שאתם משלמים לאורך שנים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נט מדיה  הינה חברה המומחית בתחום, בניית אתרים, קידום אתרים. חברת  נט מדיה כוללת צוות מקצועי בתחום בניית אתרים, קידום אתרים ועיצוב אתרים. אנו מספקים שירות מקיף עם ניסיון רב בתחום וכמובן במחירים אטרקטיביים. נשמח לשרת אתכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אלפסי

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211015 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202101 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין26/04/201210 צפיות
עסקה של רכישת דירה היא בעלת משקל רב ועלותה מיליוני שקלים - הזהירות מתחייבת. ועוד הדרך ארוכה, לבחור את הדירה, כוונים, קומה, לוח פריסת תשלומים, בטחונות ועוד ועוד. הרשימה ארוכה ולכן חשוב להיוועץ עם עורך דין מקרקעין

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: רונית אלפסיפסקי דין20/11/191464 צפיות
סווגה של פעולה, או של עסקה נקבע על פי סממנים חיצוניים ועל פי מבחנים שונים, אשר על פיהם יש וניתן לסווג את אופיה של אותה פעולה וסווגה של אותה עסקה. ברם בדרך כלל המבחנים אינם חד - חד ערכיים ויש מקרים בהם המבחנים בגין אותה פעולה מצביעים על סווג כפול. כך למשל בסווג פעולה למישור ההוני או למישור העסקי, למישור הפרטי או עסקת אקראי בעלת אופי מסחרי ועוד. בעיתות כאלה מופעל מבחן על – מבחן גג והוא "מבחן הכוונה".

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222531 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222833 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica