חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת המרב מעסקאות נדל"ן מסחריות שלך

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/20201221 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעולם לא תוכלו ללמוד יותר מדי, אז המשיכו ללמוד!

עסקאות בנכסים מסחריים הן עסקיות מורכבות יותר וארוכות יותר מאשר קניית בית. עליכם להבין, כאשר הכל נאמר ותקבלו תקבלו החזר גדול על ההשקעה.

בבחירת מתווך, בדוק את שנות ניסיון השוק המסחרי בפועל לרבות בנושא ביטול חוזה. וודא שיש להם מומחיות משלהם בקהילה בה אתה מתמודד. אתה והמתווך הזה צריכים להיות בטוחים להתקשר עם אותו מתווך.

ישנם דברים רבים שיכולים להשפיע על מחיר המגרש שלך.

השאר את הנכסים המסחריים שלך להשכרה תפוסים בכדי לשלם את החשבונות בין דיירים. אם אתה נאבק להחזיק את הנכסים שלך, בדוק מדוע ונסה לתקן את הבעיה שעלולה לגרום לאובדן דיירים.

פרסם נכס מסחרי לרוכשים מקומיים וגם רחוקים. מוכרים רבים מניחים בטעות כי הנכס שלהם נועד רק לקונים מקומיים. משקיעים רבים ישקלו לרכוש נכס מחוץ לקהילה הקרובה שלהם אם המחיר נכון.

צא לסיור בכל נכס שאתה רכישות פוטנציאליות. חשוב לקחת איתך קבלן כמקצוען כשאתה בודק נכסים שונים. ברגע שיש לך את כל הפרטים, תוכל להגיש את ההצעה שלך ולהתחיל במשא ומתן. לפני שתבחר, עליך להעריך בזהירות כל הצעה והצעה נגדית.

אם אתה בודק נכסים מרובים, ערוך רשימת בדיקה שתשווה בין התכונות של המאפיינים השונים. קחו תגובות אישיות ראשוניות, אך אל תרחיקו זאת מבלי ליידע את בעלי הנכסים. אל תהססו לדעת שידעתם תכונות אחרות. זה עשוי לעזור לך להשיג עסק הרבה יותר בר-קיימא.

תחזוקת חירום צריכה להיות תמיד על גיליון השאלות הנדרש. שמור את מספרי הטלפון במקום נוח, ושאל אותם מראש מהי זמן התגובה שלהם.

בדוק את כל הגילויים של סוכן נדל"ן פוטנציאלי שאתה רוצה לעבוד איתו. זכור כי סוכנות כפולה היא גם אפשרות. פירוש הדבר שהמתווך מייצג אתכם ואת השוכר. יש לחשוף סוכנות כפולה ויש להסכים על ידי שני הצדדים.

הלווה צריך להזמין הערכה להלוואה מסחרית הוא זה שמזמין את ההערכה. הבנק לא יאפשר לך להשתמש בו מאוחר יותר. הזמן את הערכתך בעצמך כדי להבטיח שהכל יתנהל כמתוכנן.

שקול את הטבות המס הטובות אם אתה שוקל לרכוש השקעה בנדל"ן מסחרי. המשקיעים יקבלו הקלות מס בשתי ניכויי הריבית בנוסף להטבות פחת. עם זאת, לעיתים אפשר לעשות הרמת מסך ואז משקיעים מקבלים "הכנסות פנטום", המכונה גם "הכנסות פנטום". כדאי לדעת על הכנסות מסוג זה לפני ההשקעה.

שוחח עם מומחה מס טוב לפני שאתה קונה נכס כלשהו. עבוד עם היועץ שלך כדי לנסות לאתר אזור בו המסים יהיו נמוכים יותר.

כדי להבטיח שאתה מנהל עסקים עם המתווך המתאים ביותר, שאל מה הם מחשיבים כהצלחה או ככישלון. עליכם לדעת כיצד הם ימדדו את תוצאותיהם. אתה צריך להיות על הלוח עם הטכניקות והשיטות שלהם. אתה צריך להעסיק מתווך רק כדי לעבוד בהצלחה עם הנהלים העסקיים שלהם.

מציאת נכסי הנדל"ן המסחריים האופטימליים שלך תראה אותך רק חצי דרך בתהליך זה. מידע יכול לעזור לך למצוא הצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוזמנים לבקר באתר הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי ורל

מאת: רוי ורלדיני תאגידים17/04/201261 צפיות
מימון אישי אינו נוגע רק לכסף. יש בו מידע נוסף על השכל הישר והמיושן. ניהול הכספים שלך הוא דבר שנלמד ורוב האנשים לומדים אחרי שהם כבר נקלעו לחובות. קחו את הטיפים הבאים ברצינות ונסו ליישם שינויים אלה בכספכם על מנת לחיות חיים מאושרים יותר ונטולי לחץ.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי13/04/20794 צפיות
כשאתה מתמודד עם סוגיה זו, הצעד הראשון שלך הוא להכיר את תקנות פשיטת הרגל המקומיות שלך. מדינות שונות משתמשות בחוקים שונים הנוגעים לפשיטת רגל. לדוגמה, במדינות מסוימות אתה יכול להחזיק את הבית ואת המכונית שלך, אבל באחרים לא. עליכם להכיר את החוקים לפני הגשתם לפשיטת רגל.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי25/03/20945 צפיות
נדל"ן יכול לספק לך אפשרות השקעה נהדרת. ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים נכס להשקעה. המידע הבא יעזור לכם למצוא הצלחה.

מאת: רוי ורלביטוח29/01/201226 צפיות
נדל"ן מסחרי הוא עסק רווחי מאוד עבור אנשים רבים. אין בזה שום קסם. אתה צריך ידע, מוסר עבודה טוב ויש לך את הדחף להצליח. במאמר זה יש כמה הצעות שיעזרו לכם בנדל"ן. לפני שאתה רוכש נכס כלשהו, ​​התבונן ברמות ההכנסה המקומיות, בשיעור האבטלה והאם האזור הזה גדל או לא. אם אתה מסתכל על נכס שקרוב לדברים כמו אוניברסיטה, מרכזי תעסוקה, אוניברסיטאות או חברות גדולות, ייתכן שתוכל למכור אותו מהר יותר ובכסף רב יותר.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201234 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191329 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי25/01/19916 צפיות
פגיעה אישית היא עניין רציני ואתה לא צריך לקחת את זה בקלות. ללא קשר לתוצאה של המקרה, לקחת מישהו למשימה על רשלנות שלהם הוא יותר מוצדק. להלן המאמר שלהלן יעזור לך עם כל ענייני הפגיעה האישית שלך.

מאמרים נוספים בנושא דיני עסקים

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222362 צפיות
תוספת בניה היא הוספת שטח או קירוי שטח למבנה קיים ,בניית גדר, בריכה, הצבת ג'קוזי, סגירת מרפסת, פרגולה ועוד. זכויות הבניה של כל קרקע נקבעות בתכנית בניין עיר (תב"ע) והן מפרטות את היקף הבניה האפשרי במבנה. במקרים מסוימים, החוק מאפשר לבקש הקלות בהגשת בקשה לתוספת זכויות בניה וקווי בניין, הנתונות לשיקול דעת הוועדה המקומית. במידה וקיימות זכויות בניה שטרם מומשו במבנה – תוכלו לבקש מהועדה המקומית לתכנון ובניה היתר בניה לתוספת בניה, עד הגודל המותר לפי התב"ע. במידה ואין זכויות בניה לפעמים ניתן לבקש לנייד(לרכוש) זכויות בנייה מבעלי זכויות.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222327 צפיות
מהו רישיון עסק? על פי חוק רישוי עסקים תשכ"ח-1968, כל עסק הטעון רישוי בצו רישוי עסקים חייב ברישיון עסק לפתיחתו ולניהולו. רישיון לניהול עסק הינו מסמך הניתן על ידי העירייה המתיר את פתיחתו וניהולו של עסק לפי חוקים, תקנות ותנאים מכוח חוק רישוי עסקים. הרישיון ניתן לבעלי העסק המנהלים בפועל את העסק או האחראים לניהולו (אין קשר הכרחי בין בעלי העסק ובעלי הנכס). הבעלות של העסק מוגדרת לפי הרשום בטופס הרישיון שהוצא מטעם העירייה.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים29/03/21805 צפיות
בתאריך 10.7.18 הצביעה מליאת הכנסת על תיקון 34 לחוק רישוי עסקים. הרפורמה הנוכחית ברישוי עסקים, הקרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" מטרתה ליצור: איזון בין המטרות של חוק רישוי עסקים - שמירה על הציבור מפני נזקים (בריאותיים, בטיחותיים, סביבתיים וכד') - לבין עידוד הפעילות הכלכלית במשק וצמצום הפגיעה בעסקים. רפורמה זו היא בעצם המשך ישיר לרפורמה של 2012 ומשלימה אותה. גולת הכותרת של הרפורמה ב-2012 היא ההבנה שבכדי לייצר לבעלי העסקים וודאות, שקיפות ונגישות לדרישות החלות עליהם, יש לפרסם מפרטים אחידים. הרפורמה הנוכחית שואפת לשפר ולייעל את תהליך הרישוי, ובעצם יש לומר תהליכי הרישוי, משום שהיא מגדירה תהליכי רישוי שונים המותאמים לסוגי העסקים השונים ומכאן שמה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" פעימה ראשונה של הרפורמה נכנסה לתוקף ב-1.1.19

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211072 צפיות
מדריך אודות עבודות הפטורות מהיתר בנייה מדריך זה מפרט את סוגי העבודות והמבנים הפטורים מהיתר בנייה, על פי תקנות התכנון והבנייה (עבודות ומבנים הפטורים מהיתר), התשע"ד – 2014.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211011 צפיות
על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לרישוי עסקים במבנים שאינם מוסדרים, במקביל לבדיקת גורמי הרישוי השונים, המחלקה לתכנון ולרישוי הנדסי בודקת אם הבקשה תואמת את דיני התכנון והבנייה בנושאים הבאים: חוקיות המבנה והיתר הבנייה. באם אין היתר בנייה – מידת העמידה בהגדרות המאפשרות רישיון עסק ללא היתר בנייה. התאמת השימוש בנכס לייעוד המבנה על פי היתר הבנייה ותכנית בניין עיר (תב"ע).

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201056 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201234 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica